آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

کدام بهتر است برای برنامه وب جاوا یا پی اچ پی؟

دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

این PHP است از دوره PHP پی اچ پی بسیار ساده است شما می توانید زمان را صرفه جویی کنید. یا اگر می خواهید از بعضی از چارچوب ها استفاده کنید، آن دهها نفر است. من می توانم به شما یک تصویر خنده دار ساده بدهم سپس شما می توانید تفاوت را درک کنید. من این عکس را از فیس بوک دریافت کردم. آنها با استفاده از صحنه های فیلم مالایالام این کار را انجام دادند.


جاوا برنامه های کاربردی سازمانی را برای استفاده های سنگین مورد استفاده قرار می دهد، به طوری که بسیاری از چارچوب های بالغ (Grails، Spring و غیره) و توسعه دهندگان با تجربه برای استفاده از آنها وجود دارد. این به این معنی است که جاوا را می توان برای انواع زیادی از ماژول ها، از برنامه های کوچک و سایت های تک صفحه استفاده کرد، از طریق برنامه های بزرگ سازمانی با تعداد زیاد و اطلاعات زیادی.


پی اچ پی در بسیاری از برنامه های کاربردی نیز استفاده شده است، به خوبی شناخته شده است که پی اچ پی بسیاری از برنامه های کاربردی را در وب فعال می کند. فیس بوک از آن در روزهای پیشین خود استفاده کرد، ویکیپدیا، وردپرس، و بسیاری دیگر. اخیرا، ما شاهد بسیاری از چارچوب های خوب به نظر می رسد، Laravel برای یکی.


شخصا، من یک طرفدار بزرگ Java و Ruby برای توسعه وب هستم. آنها سازگاری همگانی را ارائه می دهند که من از کار با آن لذت می برم، همراه با ویژگی های زبان و چارچوب هایی که باعث توسعه وب سایت می شوند. در حالی که PHP یک گزینه بد برای توسعه وب نیست، بهتر است یا نه، به سمت توسعه دهندگان که در دست دارید و نوع برنامه ای که قصد ایجاد آن را دارند، پایین آمده است.


یکی از توسعه دهندگان من این سوال را از من پرسید.



جاوا چیزهای آسان را پیچیده می کند

پی اچ پی چیزهای آسان را آسان می کند

جاوا چیزهای پیچیده را آسان می کند

پی اچ پی نمیتواند کارهای پیچیده Java را انجام دهد

توسعه وب نه پیچیده (اغلب نه). به همین دلیل بسیاری از برنامه نویسان php را انتخاب می کنند.


توسعه دهندگان وب جاوا معمولا بیش از PHP devs پرداخت می کنند.

پی اچ پی، به عنوان یک زبان منبع باز معمول که ویژگی های زبان C، جاوا و پرل را در نحو آن جذب می کند، به یادگیری و به طور گسترده ای در زمینه توسعه وب کمک می کند.


bold نحوه ی منحصر به فرد پی اچ پی آن را قادر می سازد صفحات وب پویا را سریعتر از CGI یا Perl اجرا کند. در مقایسه با دیگر زبان های برنامه نویسی، پی اچ پی برنامه های اسناد HTML را برای ساخت صفحات دینامیک اسکن می کند و اجرای آن بسیار بالاتر از CGI است که به طور کامل تگ های HTML را تولید می کند. پی اچ پی همچنین می تواند کد کامپایل را اجرا کند، و کامپایل می تواند به کد رمزگذاری شده و بهینه سازی شده در حال اجرا برای سرعت بخشیدن به اجرای کد دست یابد. مزایای آن متعدد است.


کسی گفت که پی اچ پی این دو همیشه را تداوم می بخشد و سه تئوری را نشان می دهد:


• هر زبان که PHP را سرزنش می کند، همیشه یک زبان است که هیچ کس از آن استفاده نمی کند.


• هر توسعه دهنده ای که از پی اچ پی استفاده می کند، همیشه توسعه دهنده عملی است.


• PHP نشان دهنده پیشرفته ترین بهره وری است.


• PHP پرطرفدار ترین فرهنگ است.


• PHP نشان دهنده منافع اساسی گسترده ترین جامعه توسعه دهندگان است.


برخی نیز گفتند که PHP بهترین زبان در جهان است


اگر شما جالب توجه هستید، این مقاله را بررسی کنید که در آن دو زبان دیگر بین جاوا و پی اچ پی برای برنامه های سازمانی مقایسه شود: با توجه به بهترین فناوری، امیدوارم این کمک کند

  • فاطمه علیزاده

Java

PHP

تگ های HTML

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی