آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چند راهکار که برای طراحی وب سایت مفید است.

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

5 وب سایت های طراحی محبوب شما باید بدانید

هدف از انواع مختلف طراحی وب است که بهترین استفاده را از فن آوری های موجود برای ایجاد وب سایت چشم نواز، خدمت به هدف از مفهوم خود را.


دو سبک مختلف طراحی وب در دسترس امروز طراحی وب سایت استاتیک و پویا است. امروز من به شما برخی از طرح های وب خلاقانه که امروزه محبوب هستند را باید بدانید. وقت آن است که هر عادت قدیمی را از بین ببرید و ز را امتحان کنید:


 


1. طراحی وب سایت بی نظیر

تصویری ابزار فوق العاده همه کاره است که می تواند بسیاری از کاربردهای مختلف را در طراحی پیدا کند. و هنگامی که به طراحی وب می آید ما می توانیم طیف گسترده ای از پیاده سازی را پیدا کنیم.


نقاشی های نقاشی و کارتون واقعا می تواند یک طراحی وب را به زندگی تبدیل کند. نقشه برداری یک تعریف خلاقانه است و ترکیب آن با طراحی وب سایت یکی از روشهای خلاقانه ارائه اطلاعات در وب است. در سال 2016، تصویر با عناصر جذاب و سرگرم کننده کمی مانند آیکون تبدیل به یک بخش حیاتی از ظاهر وب شده است. به علاوه، سایت برای کاربران بیشتر شخصی است و کاربران را بهتر می کند.



 2. طراحی وب سایت MINIMALIST

هدف از مینیمالیسم این است که ذهنی را با حذف تمام اشکال، ویژگی ها و مفاهیم غیر ضروری طراحی کنید. در طراحی وب، مینیمالیسم سبب از بین بردن حوادث احتمالی و حذف عناصر به اشکال اساسی آنها می شود.


این یک سبک است که همچنان مرسوم، واکنش به هرج و مرج و سرریز اطلاعات است که ذاتی به اینترنت است. و اگر هدف اصلی شما این است که بهترین کاری را که تا کنون ایجاد کرده اید نشان دهید، بزرگترین مزیتی که می توانید برای خودتان انجام دهید این است که به راحتی از راه بیفتید.


3. طراحی وب سایت TYPOGRAPHY

برداشت های اولیه، برداشت های پایدار است. این که آیا شما این را درک می کنید یا نه، تایپوگرافی شما کمک می کند تا یک تجربه برای کاربران ایجاد کنید قبل از اینکه حتی یک کلمه بخوانید و یا یک دکمه را کلیک کنید. تایپوگرافی توانایی فراتر رفتن از صرفا گفتن یک داستان است این نشان می دهد که کاربرانی که پشت وبسایت هستند و چه چیزی در مورد آنها هستند. درمان نوع جو را ایجاد می کند و پاسخ را بسیار شبیه به تن صدا می کند


به عنوان یکی از اصول طراحی اصلی، تایپوگرافی واقعا می تواند یک طراحی وب سایت را ایجاد و یا شکستن. علیرغم پیشرفت های اخیر در تکنولوژی وب، هنوز در مورد طرح بندی تایپوگرافی خلاق هنوز نسبتا محدود است، به این معنا که تکنیک های جایگزینی تصویر هنوز هم رایج هستند، اما امروزه ما انتخاب زیادی برای انتخاب فونت برای طرح های ما داریم.


با این حال، با افزایش استفاده از تلفن همراه در سال های اخیر، ممکن است استدلال کند که طراحی تایپوگرافی یک مشکل است زیرا زمان بارگذاری وب سایت را کاهش می دهد. شما می توانید به راحتی این نمایش را با نمایش تایپوگرافی بر اساس رزولوشن دستگاه حل کنید.



4. صفحه وب یکپارچه طراحی وب

طراحی صفحات وب تنها یک روند جدید نیست. ادامهی آن نشان می دهد که از لحاظ عملی و عملی بیشتر از اکثر موارد است. همانند تمام روند ها، سایت های تک صفحه دارای مزایا و معایب خود هستند، اما در یک جهان که هزاران وب سایت جدید ایجاد می شود، هر روز یک وب سایت طراحی وب می تواند بهترین راه برای کاهش فاصله توجه انسان باشد.


لازم به ذکر است که طراحی وب سایت تنها برای هر هدف مناسب نیست. با توجه به هدف طراحی شده برای طراحی شما، محتوای خود را به یک صفحه واحد و ایجاد یک طرح جالب، یکی از مهمترین نقاط قوت برای طراحی صفحه تک صفحه شما است.


5. طراحی وب سایت FLAT

طراحی تخت یک رویکرد طراحی مینیمالیستی است که بر قابلیت استفاده قرار می گیرد. این ویژگی تمیز، فضای باز، لبه های ترد، رنگ های روشن و تصاویر دو بعدی / تخت دارد.


مایکروسافت یکی از اولین کسانی بود که این سبک طراحی را به رابطش اعمال کرد. به جای تبدیل یک شیء زندگی واقعی، مانند یک تقویم، به یک تصویر واقع گرایانه کوچک، طرفداران طراحی مسطح، برنامه هایی را با تصاویر ساده و شبیه به آیکون تشخیص می دهند. به جای آوردن جنبه های زندگی واقعی به یک رابط، این نشان دهنده جدایی جدی بین فناوری و اشیاء لمسی است.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی