آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

12 مهارت شما نیاز به ایجاد یک وب سایت

آیا تا به حال آرزو داشتید خود را به عنوان یک توسعهدهنده وب تدریس شده بدون رفتن به کالج برای یادگیری CSS، PHP، جاوا اسکریپت و اجتناب از این خودآموزی درازمدت زبان های برنامه نویسی از طریق کتاب ها و دوره های آنلاین بخوانید؟


در انتهای این مقاله برخی از ایده ها را برای انجام این کار پیشنهاد می کنیم، اما ابتدا باید از لیست مهارت هایی که یک وبسایت خوب وبسایت باید داشته باشد، نگاهی بیندازیم.


در اینجا ما شامل رشته های انسانی، مهارت های فنی و نرم افزاری می شویم.


مهارت های توسعه وب سایت

12 مهارت شما نیاز به ایجاد یک وب سایت


1. برنامه نویسی

اولین مهارت یک نیاز است برای اینکه یک برنامه نویس وب برنامه ریزی شود. بسیاری از زبان ها برای اهداف مختلف وجود دارند، اما شما باید حداقل چند نفر از آنها را بدانید تا بتوانید یک وب سایت را کد گذاری کنید. شما می توانید با استفاده از سادگی یا پیچیدگی یادگیری، استفاده جهانی، استانداردهای توسعه وب، روندها، توصیه ها و غیره، مواردی را که دوست دارید را انتخاب کنید. برای مثال، HTML یک زبان نشانه گذاری استاندارد برای ایجاد اسناد در وب است، به عبارت دیگر محتوا را در صفحه وب قالب بندی کنید. این شامل عناوین، سرفصل ها، متن و لینک ها می شود. این رایج ترین و اساسی ترین زبان مورد استفاده در توسعه وب سایت هاست.


CSS، یعنی Cascading Style Sheets، یک زبان زوج با HTML است تا برنامهنویس بتواند سبک صفحه وب را تنظیم کند. در اینجا منظور ما طرح، رنگ و فونت است. این عناصر از کد اصلی وب سایت جدا می شوند.


جاوا اسکریپت راه حل برای انیمیشن، بازی ها، برنامه ها و تعامل در یک وب سایت است. تمام اثرات پویا در سایت از طریق این زبان برنامه نویسی ایجاد می شود. زبانهای بیشتری مانند PHP، Perl، ASP.Net، Python، Ruby وجود دارد، انتخاب کنید که برای شما بسیار جالب و مفید است.


مکان برای یادگیری برنامه نویسی:


Codecademy منبع خوبی با درس های زیادی در HTML و CSS، Javascript، jQuery، Python، Ruby و PHP است. مزیت این آکادمی آنلاین، دوره های گوناگون از طریق موضوع، سطح دانش و دسترسی آزاد آنلاین خود است.

Udacity یک سایت با دوره های رایگان (و پرداخت) کالج برای توسعه وب، مهندسی نرم افزار و بیشتر است. مزیت بزرگی از این نوع از منابع یادگیری گواهینامه تأیید شده شماست - این بیشتر از یک ویدیوی آنلاین یا کتاب الکترونیکی است که شما در جایی از وب دانلود می کنید.

2. یادگیری

'یادگیری اصول، اما همیشه برای بیشتر گرسنه است' - این اصل بسیاری از حرفه ها، و توسعه وب به ویژه خاص را توصیف می کند. افرادی که با فناوری ها، نوآوری ها و توسعه وب ارتباط دارند، باید درک کنند که چقدر مهم است که انگشت خود را بر روی پالس در مورد نوآوری نگه داریم. توسعه دهندگان وب برای کارفرمایان بالقوه هنگامی که بسیار زیاد می دانند، می توانند هر وب سایت یا برنامه ای را ایجاد کنند، قادر به حل مشکلات هستند، می توانند منحصر به فرد و خلاق باشند.


از کجا یاد بگیریم:


Tutorial9 یک ژنراتور آنلاین از آموزش های توسعه وب است که از سراسر وب گرفته شده است. در اینجا شما می توانید یک مقاله را با دستورالعمل دقیق در مورد چگونگی ایجاد یک ویژگی خاص در HTML، CSS و غیره پیدا کنید. این سایت یک منبع خوب برای بهبود خود است، زمانی که اصول اولیه را آموخته اید.

3. تست

تست بخش بزرگی از فرایند توسعه وب سایت است، که نه تنها برنامه نویسی و طراحی به تنهایی. یک توسعهدهنده وب یک تستر به میزان مشخص است. قبل از دادن محصول نهایی (یعنی وب سایت) به مشتری خود، مطمئن شوید که همه چیز درست انجام شده است:


سازگاری مرورگر (سایت مناسب هر مرورگر است)؛

لینک مستقیم مستقیم

فرم کار؛

الگوریتم منوی ناوبری کامل است

صفحات سریع بارگذاری می شوند

و غیره.

در واقع، به عنوان یک توسعه دهنده وب باید هر جزئیاتی که ایجاد کرده اید را آزمایش کنید. اگرچه شما با یک تیم بزرگی از کارشناسان کار می کنید، اما شما مسئولیتی در قبال آن ندارید.


4. دانش اساسی طراحی

توسعه دهنده یک طراح نیست، اما مهارت های طراحی مفید و مفید برای توسعه دهندگان در کار روزمره خود هستند و آگاهی از توسعه برای طراح مفید است.


توسعه دهندگان باید کمی از طراحی گرافیکی را یاد بگیرند، زیرا این می تواند آگاهی خوبی از بسیاری از ابزارهای گرافیکی که برای توسعه بهتر مفید هستند را به دست آورد. وقتی طراحان تکنیک های طراحی را یاد می گیرند، درک بهتر درخواست تجدید نظر در وب را دریافت می کنند و طعم طراحی بهتر را دریافت می کنند. طعم برای هر هنرمند خلاق ضروری است.


طراحان و طراحان معمولا بر روی یک پروژه کار می کنند، اما در جنبه های مختلف آن. این عالی است زمانی که آنها یکدیگر را درک می کنند و می توانند همکاری کنند و البته به اشتراک گذاری دانش و تجربه کمک می کند تا با این. توصیه های حرفه ای منبع خوبی برای یادگیری است.


با افزایش محبوبیت پاسخگویی، توسعه دهندگان نیاز به درک اصول طراحی پاسخگو دارند. این برای هر دو بهبود خود و به دست آوردن سطح بالایی از حرفه ای است.


شما می توانید با استفاده از منابع الهام بخش آنلاین، به دنبال آموزش های مفیدی و قابل درک و البته با استفاده از دانش خود در عمل، یادگیری اصول طراحی را شروع کنید.


از کجا یاد بگیریم:


شما می توانید یک دوره طراحی در Lynda، که در آن من دوست دارم طراحی یادگیری. بسیاری از دوره های رایگان WI وجود داردمواد مفید و مفید ارائه شده به روش ساده، و همچنین یک منبع برای یادگیری بیش از طراحی است.

وبلاگ های طراحی وب فونت دانش برای مبتدیان و جوانب مثبت هستند. مواردی را انتخاب کنید که نشریات مکرر، محتوای مفید و بخش الهام بخش مانند: Webdesigner Depot، Designmodo، DesignBombs و غیره را انتخاب کنید.

5. SEO

بهینه سازی موتور جستجو بیشتر شغل یک متخصص جستجوگرها یا بازاریاب بیشتر از یک توسعه دهنده یا طراح است که هنوز هم نمی تواند استراتژی ها و تکنیک های SEO را نادیده بگیرد.


اولین عامل که نشان دهنده ی SEO است، زمان یا سرعت است. توسعه دهندگان با بیشترین برخورد روبرو هستند، بنابراین آنها باید اهمیت حیاتی سرعت وب سایت را برای تاکتیک های SEO جستجو درک کنند. این عامل بستگی به شغل توسعه دهنده و به ویژه اینکه کدام زبان برنامه نویسی آنها را استفاده می کند.


توسعه دهندگان باید از راه های مناسب تغییر مسیر آگاه باشند. این زمانی است که یک صفحه در دسترس با چند URL است و دو نوع از این شما باید یاد بگیرند - 301 و 302 تغییر مسیر.


برای اضافه کردن برخی از واقعیت های بیشتر به بررسی: برچسب های متا و عناوین، زیر دامنه ها، لینک های داخلی، نقشه سایت همه اجزای کلیدی SEO است.


چگونه برای یادگیری جستجوگر آنلاین:


دریافت این راهنمای MOZ برای یادگیری SEO آنلاین با محتوای بصری ارائه شده است. این راهنما شامل اطلاعات زیادی در مورد موتورهای جستجو به طور کلی، تحقیقات کلیدی، طراحی سایت دوستانه و غیره

Hobo SEO Tutorial یکی از مواردی است که می توانید در مرورگر خود باز کنید و بخوانید. بزرگترین مزیت بیش از بسیاری از آموزش های دیگر، به روز رسانی های سازگار آن است، به طوری که داده ها همیشه تازه هستند.

6. درک حملات امنیتی مشترک و چگونگی جلوگیری از آنها

توسعه وب یک حرفه ی فراگیر است: او یک برنامه نویس، تستر، طراح است و یک تهیه کننده امنیتی است. مهارت های امنیتی هنگام ایجاد یک وب سایت ضروری است. شما باید برای هر حمله امنیتی آمادگی داشته باشید و بدانید که چگونه یک راه حل مطمئن برای آن ارائه دهید.


حملات اصلی ما به شما در زیر ارائه می دهیم، گرچه دانش عملی خود شما را بیش از این فراهم خواهد کرد:


حمله 1 #

تزریق SQL یک حمله از نرم افزار (برنامه های کاربردی) مبتنی بر داده است، زمانی که SQL اظهارات خطرناک به فرم ها یا فیلدهای ورودی وارد می شود. این حمله عمدتا شناخته شده به عنوان کسانی که به وب سایت های کاربردی، هر چند هر برنامه پایگاه داده می تواند از آن رنج می برد. استفاده از پرس و جو پارامتریک راه حل برای این مسئله امنیتی است. بیشتر در مورد SQL تزریق.

حمله # 2

حمله اسکریپت Cross-site زمانی اتفاق می افتد که هکر یک اسکریپت مخرب برای آلوده کردن یک صفحه وب بی گناه استفاده می کند. هنگامی که یک کاربر این صفحه را مرور می کند، اسکریپت خطرناک به طور خودکار دانلود می شود. بسته به هدف و اسکریپت، وب سایت اتفاق می افتد. بدست آوردن عادت بررسی داده ها در هر فرم در وب سایت و هر کدام از HTML کد گذاری می شود. بیشتر در مورد نحوه جلوگیری از حملات متقابل اسکریپت، بیشتر بدانید.

حمله 3

پیام های خطا می تواند یک منبع اطلاعات برای هکرها باشد. اطمینان حاصل کنید که هیچ اطلاعات مهمی در این پیام ها را افشا نکنید. به عنوان مثال، اگر یک کاربر وارد جزئیات درست ورود، اما رمز عبور نادرست در یک فرم ورود به سیستم، یک پیام خطا مانند "شما وارد نشده اید ورود یا رمز عبور خود را نادرست" به جای "اشتباه رمز عبور". هنگامی که یک هکر می داند که یک فیلد درست بود، او فقط به یکی دیگر تمرکز می کند. این پیام های خطا طراحی گالری را برای الهام بررسی کنید.

پیام های خطا طراحی گالری


7. تغییر اندازه تصویر و اثرات

در بیشتر موارد، توسعه دهندگان به کار با تصاویر متکی هستند. اما دانش پایه ای فتوشاپ و چند برنامه دیگر می تواند یک مهارت مفید باشد. بنابراین حداقل این است: یک توسعه دهنده یک وب سایت باید قادر به تغییر اندازه یا برش یک تصویر، سفارشی کردن رنگ ها، اعمال برخی اثرات شفافیت باشد.


شما می توانید این مقاله را بخوانید تا 10 برنامه جدید ویرایش عکس را یاد بگیرید.


8. استقامت

تجربه ما را بهتر می کند و آزمایشات جدید و یا حتی اشتباهات به ما این تجربه را می دهد. توسعه دهندگان حق ندارند شک داشته باشند، او همیشه باید همه چیز را برای به دست آوردن نتیجه بهتر و با قدرت جدید توسعه دهد. این بیشتر شبیه یک ویژگی انسان است، نه یک مهارت، اما شما نمیتوانید بدون این که تبدیل به یک توسعه دهنده شود.


9. اعتماد به نفس

اعتماد به نفس در انجام کارها می تواند به شما در صرفه جویی در وقت کمک کند و آن را در چیزی مهم تر از میلیون ها آزمایش انجام دهد. از آنجا که زمانی که شما از کیفیت کار خود مطمئن نیستید، آن را دوباره و دوباره بررسی کنید تا زمانی که زمان برای انجام این پروژه پایان یابد. این فقط در مورد زمان نیست بلکه احساس عاطفی و حرفه ای است.


10. تحمل تحمل و صبر

توسعه وب سایت شما از اولین محاکمه شما کامل نیست، اگر تنها شما یک توسعه دهنده صفر بودید. شگفت انگیز است که بدانید که شما هستید! تست واقعا قصد دارد نرم افزار را بدون اشکالزدایی بپردازد، اما ما بیشتر درباره پرونده صحبت می کنیم، زمانی که شما تنها کسی هستید که روی کد کار می کند و آزمایش تنها کاری است که انجام می دهید. صبر، یک ویژگی بسیار مهم است که یک توسعه دهنده خوب باید داشته باشد. شما باید اشتباهات را به عنوان چیزی که به شما کمال می بخشد، درمان کنید.


11. مدیریت زمان و برنامه ریزی دقیق

مطمئنا دوست دارید زمان صرف وقت با دوستان یا تماشای یک فیلم خوب داشته باشید، اما نمی دانید که چگونه آن را اختصاص دهید؟ مشکل این است که شما نمی توانید زمان خود را مدیریت کنید اکنون ما چند نکته را برای یادگیری نحوه برنامه ریزی زمان و وظایف ارائه خواهیم داد:


تعیین اهداف بلند مدت و همچنین کوتاه مدت.

وظایف را در جزئیات انجام دهید تا از برنامه ریزی مجدد جلوگیری کنید.

برای انجام هر روز یک لیست کاری انجام دهید.

کارهای دشواری را انجام ندهید، آنها را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید و آنها را بلافاصله انجام دهید.

خود را رعایت کنید، ساعت کاری خود را سازگار کنید.

شامل زمان استراحت در برنامه شما

ابزار مفید:


نجات زمان - نصب کنید تا روزتان را به نحوی کارآمدتر برنامه ریزی کنید. این برنامه به شما گزارش های هفتگی را در جایی که وقت خود را هدر می دهید ارسال می کند. زمان دزد خود را بشناسید!

Toggl یک برنامه برای کنترل زمان شما در هر پروژه و وظیفه است. همچنین تجزیه و تحلیل نحوه مدیریت سریع وظایف سریعتر

12. خستگی

من تو را شوخی نمی کنم کمی باریک، واقعا. به دنبال راه حل کارآمد اما آسان برای هر کار، همه چیز را دو بار انجام ندهید: اولین تلاش خود را برای آخرین بار انجام دهید.


نتیجه

اکنون، همانطور که قول دادم، به شما یک راه حل «تنبل» برای غلبه بر یادگیری طولانی و تبدیل شدن به یک توسعه دهنده حرفه ای میدهم. شما در مورد سیستم عامل های وب سایت فکر می کنید؟ من یک ایده دارم که می توانند جایگزین توسعه دهندگان وب در آینده شوند. شاید این فقط در مواردی اتفاق افتاده باشد که کاربران بتوانند وبسایت خود را برای اهداف شخصی یا تجاری خود ایجاد کنند.


صدها سازنده مختلف سایت از طاقچه به طور کلی وجود دارد، به عنوان مثال Let's Eat سازنده وب سایت های رستوران است، Adobe Muse بهترین طراحان گرافیک را ارائه می دهد و MotoCMS برای هر کسی از مشاوران مالی برای آژانس های مسافرتی مناسب است و همچنین این ابزار انعطاف پذیر است، بسیار کاربردی است.


این و بسیاری دیگر از ابزارهای توسعه وب سایت به کاربران اجازه می دهد تا با هر سطح مهارت هایی را برای ایجاد یک وب سایت خوب و کاربردی ایجاد کنند. بنابراین، شما دو راه دارید: مهارت های خود را برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده یا استفاده از هر یک از سازندگان وب سایت برای تجربه جدید و سعی کنید خود را در یک نقش جدید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی