آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

پی اچ پی چیست؟

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ


پی اچ پی احتمالا محبوب ترین زبان برنامه نویسی در وب است. این برای افزایش صفحات وب مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از پی اچ پی، می توانید مواردی مانند ایجاد نام کاربری و صفحات ورود به سیستم رمز عبور، بررسی جزئیات از یک فرم، ایجاد انجمن ها، گالری عکس ها، نظرسنجی ها و خیلی بیشتر. اگر شما در یک صفحه وب که در پی اچ پی به پایان می رسد، آمده اید، نویسنده برخی از برنامه های کد را برای زنده بودن HTML ساده، قدیمی ساخته است.


پی اچ پی به عنوان زبان سرور یک طرفه شناخته می شود. به همین دلیل است که پی اچ پی بر روی کامپیوتر شما اجرا نمی شود، بلکه در رایانه ای که از صفحه درخواست می کنید. سپس نتایج به شما داده می شود و در مرورگر شما نمایش داده می شود. دیگر زبانهای اسکریپتی که ممکن است از آنها شنیده باشید ASP، Python و Perl هستند. (شما نیازی به دانستن هیچ کدام از اینها برای شروع PHP ندارید. در واقع، این آموزش ها فرض می کنند که شما هیچ تجربه برنامه نویسی ندارید.)


توضیح بیشتر در مورد آنچه که پی اچ پی نامیده می شود، Hypertext Pre-processor است. اما این باعث می شود که HPP، قطعا؟ یک توضیح جایگزین این است که ابتدا از ابتدای نسخه برنامه آمده است که ابزار شخصی صفحه اصلی نامیده می شود. حداقل شما حروف "PHP" را در جهت درست می گیرید!


اما پی اچ پی بسیار محبوب است، اگر شما به دنبال حرفه ای در صنعت طراحی وب / وب سایت اسکریپت، پس شما فقط باید آن را بدانید! در این آموزشها، شما را در حال انجام و اجرا می کنیم. و امیدوارم، خیلی ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.


  • فاطمه علیزاده

HTML

PHP

صفحات وب

طراحی وب

وب سایت

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی