آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

پایتون (زبان برنامه نویسی)

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ


پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیر شده، سطح بالا و عمومی است. فلسفه طراحی پایتون توسط Guido van Rossum ساخته شده و اولین بار در سال 1991 منتشر شد و تاکید بر قابلیت خواندن کد با استفاده قابل توجه آن از فضای خالی قابل توجه است. ساخت زبان آن و رویکرد شی گرا به هدف کمک به برنامه نویسان برای نوشتن کد روشن و منطقی برای پروژه های کوچک و بزرگ می باشد. 

پایتون به طور پویا تایپ شده و جمع آوری شده است. از چندین پارادایم برنامه ریزی، از جمله برنامه نویسی رویه ای، شی گرا و کاربردی پشتیبانی می کند. پایتون اغلب به عنوان یک کتابخانه استاندارد جامع به عنوان زبان باتری در نظر گرفته شده است. 


پایتون در اواخر دهه 1980 به عنوان جانشین زبان ABC درک شد. پایتون 2.0، 2000 منتشر شد، معرفی ویژگی هایی مانند درک مطلب و یک سیستم جمع آوری زباله که قادر به جمع آوری چرخه های مرجع است. پایتون 3.0 که سال 2008 منتشر شد، بازنگری بزرگی از زبان است که به طور کامل به عقب نرسیده است و بسیاری از کد های Python 2 در پایتون 3 تغییری نمی کنند. با توجه به نگرانی در مورد مقدار کد نوشته شده برای پایتون 2، پشتیبانی از پایتون 2.7 (آخرین نسخه در سری 2.x) تا سال 2020 تمدید شد. Guido van Rosum، توسعه دهنده زبان، تا ژوئیه 2018 تنها مسئولیت این پروژه را بر عهده داشت، اما اکنون رهبری او را به عنوان عضو شورای رهبری پنج نفره ایفا می کند.


مفسر پایتون برای بسیاری از سیستم عامل ها در دسترس هستند. جامعه جهانی برنامه نویسان CPython، یک منبع باز ، پیاده سازی مرجع را توسعه می دهد. یک سازمان غیر انتفاعی، بنیاد نرمافزار پایتون، مدیریت و هدایت منابع برای توسعه پایتون و CPython را انجام میدهد.

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی