آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

با توسعه برنامه PHP

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

برنامه نویسی پی اچ پی برای توسعه وب

وب سایت های قدیمی اغلب دلربا، استاتیک و خسته کننده بود، بنابراین کسی تصمیم گرفت که آن را انجام نمی دهد. ما نیاز به یک زبان جدید، یک زبان که می تواند تغییر دهد چگونه ما می بینیم اینترنت. بسیاری از زبان های دیگر آمدند و رفتند، اما تنها یک زبان توانست علامت گذاری بر روی آن در جهان - پی اچ پی.


پی اچ پی، برای Hypertext Preprocessor کوتاه شده است، در اصل برای صفحه شخصی شخصی ایستاده بود، زمانی که این معروف نبود. با این حال، امروزه این برنامه رایج ترین زبان برنامه نویسی سرور است. این محبوبیت ناشی از سهولت استفاده و آزادی است که می توانید صفحه وب خود را به محتوای قلب خود دستکاری کنید.


با این حال، پی اچ پی همیشه آسان برای یادگیری نیست، ممکن است کمی برای قهرمانان یا هر کسی که از HTML و دیگر زبان های دیگر از آن عبور می کند، غفلت کند. نحو و اجزاء متفاوت هستند، به همین دلیل ما یک راهنمای پی اچ پی ساده را برای کمک به یادگیری اصول اولیه در مراحل سریع و آسان طراحی کرده ایم.


با استفاده از این ساده ترین راهنمای آموزش پی اچ پی، با پی اچ پی روبرو شوید


در این راهنما، همراه با مربی ما با پیروی از پی اچ پی به اجزای اصلی آن پی خواهید برد. یک سفر گام به گام از طریق اصول پی اچ پی، با مثال ها و تفسیر تعاملی که به شما کمک می کند تا سریعا پی اچ پی را دریافت کنید.


هدف اصلی این است که پی اچ پی را ساده کرده و آن را جالب سازد و همچنین به شما اجازه می دهد که سریعتر از PHP استفاده کنید. ما قصد داریم تنها راهنمای پی اچ پی باشد که برای شروع کار با اصول برنامه نویسی اساسی نیاز دارید.


در این دوره، شما یاد خواهید گرفت:


چگونگی تنظیم محیط محلی پی اچ پی محلی

چگونه می توان محیط Cloud PHP را طراحی کرد

نحوه استفاده از کنترل نسخه با Git

چگونه می توان برنامه های پی اچ پی خود را در Heroku میزبانی کرد

ساختار پایه پی اچ پی

مفاهیم مهم مانند متغیرها، اپراتورهای ریاضی، اپراتورهای مقایسه، شخصیت های فرار، اظهارات بیانیه، اظهارات / اعداد، اظهارات / الصیاف، آرایه ها، حلقه ها، توابع، تصادفی، توابع تاریخ، دستکاری رشته، و خیلی بیشتر!

در انتهای این دوره، نه تنها PHP را تسلط خواهید یافت، بلکه به اندازه کافی مناسب با زبان خواهید بود تا در حین برنامه نویسی وب سایت های اصلی خود شروع به کار کنید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی