آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا پی اچ پی انتخاب خوبی برای توسعه وب است

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

این روزها، برای توسعه یا ایجاد یک وب سایت، اولویت شما در کسب و کار شما در اینترنت است. طراحی و توسعه دو گام امیدوار کننده است که بسیار مهم هستند. زبان برنامه نویسی پی اچ پی به طور گسترده ای برای وب سایت و برنامه های کاربردی وب مورد استفاده قرار می گیرد. این یک هدف کلی، یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است که بر روی وب سرور اجرا می شود و برای ایجاد صفحات و برنامه های پویا طراحی شده است. به عنوان گزینه خدمات وب توسعه امن، سریع و قابل اعتماد است که مزایای زیادی برای آن فراهم می کند تا آن را برای بسیاری از مردم در دسترس است. به نظر می رسد که زبان برنامه نویسی PHP به عنوان یکی از رایج ترین زبان ها مورد استفاده قرار گرفته و همچنین انتخاب خوبی برای توسعه وب است. استفاده از PHP به عنوان زبان آن دارای مزایای بسیاری از جمله پشتیبانی از اوراکل، Sybase و غیره استفاده می شود برای ایجاد توابع ساده، روش ها و نحو استفاده می شود. همچنین از سیستم مدیریت پایگاه داده و پایگاه داده دیگر منبع باز پشتیبانی می کند.

ساختار زبان پی اچ پی


افرادی که در این کسب و کار هستند نیازی به وبسایت خود ندارند و بدون ساختار خوب نگهداری می شوند. تعمیر و نگهداری نرم افزار پی اچ پی مانند نگهداری هر دستگاه، وب سایت در هر دوره زمانی نیاز به به روز رسانی. برای انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی این است که به شما کمک می کند تا شرایط را برآورده سازید و قابلیت هایی را که با هزینه معقول نیاز دارید و در توسعه مناسب و قابل اطمینان در مورد قابلیت نگهداری و گسترش آن، به وجود آورید. اگر شما تازه به محیط نرم افزار توسعه وب و فقط به دنبال یک محل برای شروع، و سپس PHP است که نه تنها انتخاب خوبی است، بلکه هنوز هم در توسعه وب سایت سمت سرور با بیش از 50٪ از سهم بازار تسلط دارد. پی اچ پی در 415،934 شماره در توزیع استفاده از زبان برنامه نویسی برتر در 1 میلیون سایت برتر قرار دارد که بدین معنی است که آن معمولا به 41.59٪ از کل زبان ها استفاده می شود. این زبان قادر به به حداقل رساندن استفاده از کد است و با عملکرد توسعه حافظه همراه است. برای جمع آوری کدهای شیء از خارج به عنوان برنامه کاربردی مبتنی بر پی اچ پی مربوط نیست.


در زیر برخی از دلایلی که به وضوح در مورد اینکه چرا زبان برنامه نویسی PHP بهترین انتخاب برای توسعه وب است توضیح می دهد:


سادگی را افزایش دهید

با استفاده از پی اچ پی، برنامه نویسی مانند نوشتن یک مقاله به زبان انگلیسی برای خواندن رایانه است، به جز مقاله یک قطعه کد است که دستورالعمل ایجاد و اجرای وبسایت را به بهترین نحو ممکن ممکن می سازد. برای ایجاد کد در پی اچ پی ساده است، و هر چند شما به ندرت شنیده اید که برخی از توسعه دهندگان شکایت دارند که این امر عادت های برنامه نویسی لازم را در آنها ایجاد نمی کند.


به طور انحصاری کار می کند

آخرین روند مربوط به محتوای تطبیقی ​​یک سفارشی سازی CMS ایجاد کرده است که یک نیاز رقابتی ضروری برای کسب و کار است. محتوا سازگار با محتوای شخصی برای بازدیدکنندگان فردی وب سایت برای ایجاد یک تجربه شخصی برای بازدیدکنندگان است. این تنها ممکن است اگر کد وب سایت را می توان سفارشی و با کمک CMS یکپارچه شده است.


افزایش استعداد برنامه نویسی

این زبان برنامه نویسی اغلب برای ایجاد یک استعداد بزرگ از استعداد برای انتخاب برای تغییر و ساخت و کاهش هزینه در ساعت برای این خدمات استفاده می شود. برای به روز رسانی سایت خود در آینده، انتخاب بهتر برای انتخاب و عضو hiringstaff برای این کار خواهد بود یا با یک ارائه دهنده جایگزین به جای آنکه سایت خود را ساخته است کار کنید.


ساختار زبان پی اچ پی


توانایی قراردادن

روند اخیر در محتوای تطبیقی، وبسایت های پاسخگو و سیستم های شبکه سیگنال را برای سازمان ها مناسب تر کرده است. HTML5 صنعت غیرقابل انکار است تا وب سایت بسیار پویا و پاسخگو را توسعه دهد. این همان سطر PHP است که به زبان آن اجازه می دهد کد آن به راحتی به زبان HTML تعبیه شود.


کتابخانه استاندارد

میزان کتابخانه استاندارد آن فقط تمایز میان زبان برنامه نویسی خوب را از یکی عالی می سازد. کتابخانه ها نقش مهمی در ساده سازی و سرعت بخشیدن به توانایی پردازش داده های زبان بازی می کنند. این پشتیبانی گسترده برای دریافت HTTP، عبارات منظم، تجزیه URL و رانندگان پایگاه داده ارائه می دهد. کاملا درست است که کتابخانه ناسازگار است، اما جامعه بر روی آن است.


اهمیت PHP در توسعه وب

انتشار PHP توسعه دهندگان وب مدرن را می توان با کمک آمار آماری ارسال شده در وب سایت های مختلف تعیین می شود. علاوه بر این، زبان برنامه نویسی درخواست شده، PHP نیز محبوب تر از سایر زبان های برنامه نویسی است. در حال حاضر تقریبا حدود 82 درصد از وب سایت ها از PHP به عنوان زبان برنامه نویسی سرور استفاده می کنند. در زیر چند ویژگی وجود دارد که اهمیت پی اچ پی را در توسعه وب توضیح می دهد:


کارایی

امروزه بسیاری از کاربران وب سایت را ترک می کنند که بارگیری بیش از 3 ثانیه طول می کشد. از این رو، توسعه دهندگان باید کشف راه هایی برای نگه داشتن بازدید کنندگان با سرعت بارگذاری وب سایت را جذب کنند. با موتور JIT (Just in Time) همراه است که کد پی اچ پی را به زبان ماشین برای نتایج بهتر جذب می کند.


سازگاری

این زبان به صورت یکپارچه کار می کنداصلیترین سیستم عامل، پایگاه داده و سرورهای وب است. این سیستم عامل از یک سیستم عامل مانند لینوکس، سولاریس و غیره پشتیبانی می کند. در عین حال، برنامه نویسان نیز گزینه ای برای انتخاب تعدادی از پایگاه های داده را دارند. همچنین از برخی از پروتکل های معمول استفاده شده مانند HTTP، POP3، LDAP COM و غیره پشتیبانی می کند.


انعطاف پذیری

این یکی از انعطاف پذیر ترین زبان های برنامه نویسی وب است. همچنین برنامه نویسان را قادر می سازد تا در طی مراحل مختلف توسعه، تغییرات را در کد ایجاد کنند. آنها حتی می توانند پس از نوشتن کد، به راحتی ویژگی های جدید و قابلیت های وب را به وب سایت اضافه کنند. تغییرات را می توان در کد موجود انجام داد و همچنین می تواند برای افزودن ویژگی های جدید به وب سایت تغییر یابد.


ساختار زبان پی اچ پی


مقیاس پذیری

پی اچ پی به تازگی توسط چند وب سایت های ترافیک بالا استفاده می شود. همچنین توسعه دهندگان در سراسر جهان برای توسعه طیف گسترده ای از وب سایت ها و برنامه های کاربردی استفاده می شود. برنامه نویسان دارای گزینه هایی برای ایجاد وب سایت های کوچک و ساده با تعبیه کد PHP به HTML هستند. منابع و ابزار ارائه شده توسط چارچوب های پی اچ پی مختلف برای ایجاد برنامه های کاربردی وب بزرگ و پیچیده در مدت زمان کوتاه نیز می توانند در هر زمان استفاده شوند.


متن باز

امروزه، کسب و کار بزرگ، کوچک و متوسط، تکنولوژی های منبع باز را برای محدود کردن هزینه های پروژه ها انتخاب می کند. به عنوان یک فن آوری منبع باز، پی اچ پی می تواند توسط سازمان ها بدون پرداخت هزینه های مربوط به مجوز استفاده شود. برنامه نویسان می توانند زمان بیشتری را برای توسعه به طور قابل ملاحظه ای با استفاده از مزایای چندین فریم ورک های منبع باز باز کنند.


آمار و ارقام کنونی درباره زبان PHP

امروزه یک برنامه محبوب اسکریپت سمت سرور و یک زبان برنامه نویسی عمومی، PHP ابتدا توسط برنامه نویس کانادایی دانمارکی به نام Rasmus Lerdorf ایجاد شد. جالب ترین واقعیت در مورد این زبان برنامه نویسی این است که آن را به عنوان یک زبان برنامه نویسی توسعه یافت. این همیشه مخفف بازگشتی برای پیش پردازنده فوق العاده است. بر اساس گزارش ها، 75 درصد از سایت های وب 2.0 در زبان PHP ساخته شده اند و به طور گسترده ای توسط 81.7 درصد از همه وب سایت هایی که زبان برنامه نویسی سرور آنها شناخته شده است استفاده می شود. حدود 5 میلیون توسعه دهنده پی اچ پی در سرتاسر جهان وجود دارد. برخی از بزرگترین مارک های آنلاین مانند فیس بوک، یاهو، دیجیتال، فلیکر، و غیره توسط PHP طراحی شده اند. اساسا، زبان PHP برای جایگزینی مجموعه ای از اسکریپت های Perl برای حفظ صفحات شخصی شخصی طراحی شده است. پی اچ پی نرم افزار رایگان است که برای ایجاد صفحات وب جذاب و پویا استفاده می شود و تحت مجوز PHP منتشر می شود و همچنین با مجوز عمومی عمومی مخالف است.


ساختار زبان پی اچ پی


در مورد سایت های 244M با استفاده از زبان PHP در سراسر جهان توسعه یافته است. امکان استفاده از این زبان در تقریبا در هر سیستم عامل مانند لینوکس، مایکروسافت ویندوز، RISC OS و غیره است. این زبان در بیش از 20 میلیون وب سایت و حدود 1 میلیون سرور وب نصب شده است. با آخرین نسخه PHP 7، زبان پی اچ پی برای نسل بعدی نسل بعدی تنظیم شده است. عملکرد پی اچ پی با کمک refracting بهبود یافت، که در ابتدا به عنوان نسل بعدی پی اچ پی نامگذاری شد و توسط Xinchen Hui، نیکیتا پوپوف، نوشته شده بود. آخرین نسخه PHP تا به حال 5.3.0 است و در تاریخ 30 ژوئن 2009 منتشر شد. تغییرات عمده در این زبان شامل حذف ثبت، نقل قول های جادویی و حالت امن است. دلیل عقب ماندگی این بود که ثبت جهانی، راه را برای حفره های فاکتور امنیتی به ارمغان آورد و همچنین نقل قول های جادویی دارای ماهیت غیر قابل پیش بینی بود و بهتر از آن اجتناب شد.


نتیجه

برنامه نویسان پی اچ پی هنوز باید وقت و تلاش بیشتری در نوشتن برنامه وب در PHP داشته باشند. آنها باید از منابع استفاده شده توسط چارچوب های مختلف و سیستم مدیریت محتوا برای کاهش زمان توسعه به طور قابل ملاحظه ای استفاده کنند. انتخاب زبان پی اچ پی برای خدمات توسعه وب سایت مطمئنا نتیجه ای عالی برای ایجاد یک وب سایت برای سازمان شما خواهید داشت.

  • فاطمه علیزاده

CMS

برنامه نویسی PHP

کسب و کار

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی