آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

Apache و MySQL چیست؟

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

WAMP



مخفف "ویندوز، آپاچی، MySQL و پی اچ پی" است. WAMP تنوع LAMP برای سیستم های ویندوز است و اغلب به عنوان یک بسته نرم افزاری (Apache، MySQL و PHP) نصب شده است. این اغلب برای توسعه وب و تست داخلی استفاده می شود، اما همچنین ممکن است برای خدمت به وب سایت های زنده استفاده شود.


مهمترین بخش WAMP بسته Apache (یا "Apache HTTP Server") است که از سرور وب در ویندوز استفاده می شود. با اجرای یک سرور محلی آپاچی در یک دستگاه ویندوز، یک توسعه دهنده وب می تواند صفحات وب را در یک مرورگر وب بدون انتشار آن ها در اینترنت بگذارد.


WAMP همچنین شامل خروجی و پی اچ پی است که دو مورد از رایج ترین فن آوری های مورد استفاده برای ایجاد وب سایت های پویا هستند. MySQL یک پایگاه داده با سرعت بالا است، در حالی که PHP زبان اسکریپتی است که می تواند برای دسترسی به داده ها از پایگاه داده استفاده شود. با نصب این دو مولفه محلی، یک توسعه دهنده می تواند وب سایت پویا را قبل از انتشار آن به یک وب سرور عمومی ساخت و آزمایش کند.


در حالی که Apache، MySQL و PHP جزء منبع باز هستند که می توانند به صورت جداگانه نصب شوند، معمولا با یکدیگر نصب می شوند. یکی از بسته های محبوب "WampServer" نامیده می شود که راه های کاربر پسند برای نصب و پیکربندی اجزای AMP در ویندوز را فراهم می کند.


نکته: "P" در WAMP همچنین می تواند برای Perl یا Python، که به زبان های دیگر اسکریپت هستند، ایستادگی کند. نسخه Mac LAMP به عنوان MAMP شناخته می شود.


TechTerms - شرایط فنی دیکشنری کامپیوتر

این صفحه حاوی تعریف فنی WAMP است. این در اصطلاح محاسباتی توضیح می دهد که چه WAMP چیست و یکی از اصطلاحات نرم افزاری بسیاری در فرهنگ لغت TechTerms است.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی