آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

کدام بهترین است برای توسعه وب؟

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

بهترین زبان برنامه نویسی وب برای توسعه


بسیاری از فن آوری ها برای تسهیل توسعه مبتنی بر مرورگر پیشرفت کرده اند. در اینجا، ما به این فن آوری ها در تلاش برای شناسایی بهترین زبان های برنامه نویسی وب امروز نگاه می کنیم.



شما می خواهید یک وب سایت یا برنامه وب ایجاد کنید. بنابراین، بهترین زبان های برنامه نویسی وب در دسترس هستند، و چرا آنها بهترین هستند؟


این سوال مهمی است، و من می خواهم تاکید کنم - به شدت و بدون پیش فرض  هیچ پاسخ جهانی وجود ندارد. چه چیزی یک توسعه دهنده بهترین زبان برنامه نویسی وب را در نظر می گیرد؟



اجازه دهید من نیز روشن کنم که وقتی من در مورد بهترین "زبان های برنامه نویسی وب" صحبت می کنم، من روی زبان های نشانه گذاری و شیوهای مانند HTML و CSS متمرکز نیستم. آنها باید بدانند که آیا توسعه وب را انجام می دهید، بلکه آنها زبان های برنامه نویسی نیستند.


با توجه به این نکات، بیایید نگاهی بیندازیم که کدام زبان برنامه نویسی - به طور کلی حداقل  مناسب برای توسعه وب است.


پی اچ پی

هنگامی که پی اچ پی در اواسط دهه 1990 آغاز شد، بسیاری از متوسلان آن را بهترین زبان برنامه نویسی وب نامیدند، زیرا این امر موجب شد که شما بتوانید نرم افزار اینترنت را توسعه دهید. پی اچ پی برای اولین بار برای ساخت وب سایت های دینامیک عملی ساخت و بنابراین وب را از مجموعه ای از محتوای استثنایی که به طور محرمانه به یک رسانه تعاملی تبدیل شده اند، تبدیل کرد.


دو دهه پس از انتشار اولین پی اچ پی، محبوبیت آن تا حدودی کاهش یافته است. ائتلاف قوی علیه پی اچ پی امروزه وجود دارد. مرکز شکایت در طراحی ضعیف پی اچ پی و این واقعیت است که وظایف ساده نیاز به کد زیادی دارند.


با این حال، می گویند آنچه شما در مورد پی اچ پی می خواهید، این واقعیت باقی می ماند آن است که هنوز هم به طور گسترده استفاده می شود، اما شاید بهترین زبان برای توسعه وب. به همین دلیل تنها، PHP برای زبانهای برنامه نویسی زبان باید زبان شناخته شده است.


جاوا

جاوا به عنوان یک زبان برنامه نویسی همه منظوره طراحی شده است. هرگز به طور خاص برای برنامه های کاربردی وب مورد استفاده قرار نگرفت - بیشتر از آن چیزی است که برای نوشتن، مثلا یک برنامه smartwatch طراحی شده بود. اما در حالی که جاوا تنها با هدف توسعه مبتنی بر مرورگر در نظر گرفته نشده است، بسیاری هنوز آن را یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی وب برای یادگیری و استفاده می دانند.


به عبارت دیگر، جاوا یک زبان است که به طور متوسط ​​توسعه دهنده در حال حاضر می داند. اگر شما نیاز به ساخت یک برنامه وب دارید و نمی خواهید توسعه دهندگان (یا افرادی که باید کد خود را در آینده حفظ کنند) برای یادگیری یک زبان جدید برای انجام این کار، جاوا ممکن است این لایحه را به درستی درست کند.


برو

اگر به دنبال یک زبان برنامه نویسی عمومی هستید که در برنامه های وب ساده تر از جاوا است، Golang - که بیشتر به عنوان فقط برو شناخته می شود - ممکن است چیزی است که شما دنبال آن هستید.


برو در سال 2009 معرفی شده است، یک زبان انعطاف پذیر و قابل انعطاف با یک جامعه قوی در پشت آن است. این باعث می شود که برنامه نویسان بتوانند برنامه هایی را ایجاد کنند که از پردازش موازی استفاده می کنند. این مزیت را برای شما به ارمغان می آورد، اگر از آن برای ساخت برنامه های وب با کارایی بالا استفاده می کنید. برو به عنوان به طور گسترده ای محبوب به عنوان جاوا نیست، اما پس از آن به احتمال زیاد در طول زمان افزایش خواهد یافت.


بنابراین می توانید انتخاب کنید اگر می خواهید یک راه حل برنامه نویسی تا به امروز که برای برنامه های کاربردی وب و همچنین سایر برنامه ها کار خوبی داشته باشید، انتخاب خوبی است.


Ruby on Rails

شما نمیتوانید زبان برنامه نویسی عمومی مورد استفاده برای توسعه وب بدون اشاره به Ruby on Rails صحبت کنید. برای برنامهنویسان که زبان Ruby را با زبان روبینی برنامه ریزی می کنند، Ruby on Rails یک راه آسان برای ساخت برنامه های کاربردی وب است.


مقدار قابل توجهی از بحث در مورد اینکه آیا Ruby و Ruby on Rails در حال مرگ هستند، وجود دارد. با این وجود طرفداران این چارچوب مشتاقانه استدلال می کنند که این هنوز یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی وب برای ساخت برنامه ها به سرعت است. افراد سالخورده چندین سال است که سقوط روبی را پیش بینی کرده اند و در حالی که روبی به همان اندازه محبوب نیست، احتمالا ناپدید می شود.


در واقع، در مارس 2018، شاخص Tiobe، محبوبیت زبان های برنامه نویسی را ردیابی می کند، روبی به 10 فهرست برتر خود بازگشته است. اگر روبی دوباره در رویا باشد، مهارت های Ruby on Rails یک دارایی ارزشمند است.


پایتون

پایتون یک زبان برنامه نویسی است که توسعه دهندگان می توانند در زمینه های متنوعی استفاده کنند. در حالی که پایتون به طور خاص برای توسعه وب طراحی نشده بود، چارچوب هایی مانند جنگو از استفاده از آن به عنوان پایه ای برای برنامه نویسی وب آسان است. همچنین می توانید از پایتون قدیمی قدیمی برای نوشتن برنامه های وب نیز استفاده کنید، اگر می خواهید.


این که آیا پایتون و جانگو بهترین زبان برنامه نویسی وب را از لحاظ فنی درک می کنند، یک سوال غیرممکن است که به طور عینی پاسخ دهد.


یک استدلال، اما شما می توانید به نفع پایتون - اما نمی توانید برای اکثر زبان های دیگر در این لیست ایجاد کنید - این است که خود را به موارد بسیار استفاده می کند. به عبارت دیگر، اگر پایتون را یاد بگیرید به منظور استفاده از آن برای توسعه وب، شما همچنین می توانید یک زبان را که می توانید برای همه چیز از مدیریت سیستم تا توسعه تلفن همراه استفاده کنید.


جاوا اسکریپت (و Node.js)

جاوا اسکریپت همچنین زبان لازم برای توسعه برنامه وب است. این درست است نه تنها به این دلیل که جاوا اسکریپت در دنیای زبان های برنامه نویسی سمت سرویس گیرنده در وب سایت ها غلبه دارد، بلکه همچنین می تواند به سمت سرور گسترش یابدمحیط با استفاده از Node.js.


جاوا اسکریپت و Node.js کاملا به عنوان پایتون قابل گسترش نیستند. شما احتمالا از Node.js برای مدیریت سیستم استفاده نمی کنید، برای مثال - اگر چه انجام شده است. اما با هم، این دو زبان تقریبا هر مورد مربوط به برنامه های کاربردی مربوط به وب را که ممکن است با آن روبرو شوند، پوشش می دهد.


نتیجه

برای اینکه من با خشم کسانی که زبان های مورد علاقه این لیست را نمی سازند، اجازه دهید دوباره تأکید کنم: مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد. هیچ یک از بهترین زبان برنامه نویسی برای وب وجود ندارد، و لیست بالا، قطعا فهرست کاملی از زبان های برنامه نویسی وب نیست.

نظرات  (۱)

سلام مثل همیشه مطالبتون جای لایک داره❤❤❤
پاسخ:
مرسی بابت انرژیتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی