آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

مقاله ای درمورد PHP و HTML

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

پی اچ پی در HTML

پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی سمت سرور در سمت HTML است. بخش بزرگی از نحو آن از C، Java و Perl گرفته شده است با چند ویژگی اختصاصی پی اچ پی خاص که در آن قرار داده شده است. هدف از زبان این است که اجازه دهیم توسعه دهندگان وب سریعا صفحات تولید شده به صورت پویا را وارد کنند. میزبانی NTC ارائه می دهد مشتریان خود با کیفیت بالا خدمات پی اچ پی و HTML میزبانی. سرورهای ما پیکربندی شده اند تا حداکثر عملکرد را برای هر دو برنامه مبتنی بر HTML و PHP و عملکرد غیرقابل وقوع وب سایت های شما فراهم کنند.


محتوا:

پی اچ پی در HTML

پی اچ پی در HTML با استفاده از short_open_tag

HTML در PHP با استفاده از echo

پی اچ پی در HTML - پسوند فایل

HTML در پی اچ پی

پی اچ پی با میزبانی NTC


 

پی اچ پی در HTML

هنگام ساخت یک صفحه پیچیده، در برخی مواقع با نیاز به ترکیب PHP و HTML برای دستیابی به نتایج مورد نیاز خود مواجه خواهید شد. در مرحله اول، این می تواند به نظر پیچیده، از آنجا که PHP و HTML دو زبان مجزا هستند، اما این مورد نیست. پی اچ پی برای ارتباط برقرار کردن با اسکریپت های HTML و PHP می تواند بدون هیچ مشکلی در یک صفحه HTML گنجانده شود.


در یک صفحه HTML، کد پی اچ پی در داخل تگ های خاص PHP تعبیه شده است. وقتی یک بازدید کننده صفحه را باز می کند، سرور کد PHP را پردازش می کند و سپس خروجی (و نه خود PHP) را به مرورگر بازدید می فرستد. در واقع برای HTML و PHP پیوسته است. یک اسکریپت PHP را می توان به عنوان یک صفحه HTML، با بیت های پی اچ پی در اینجا و در اینجا قرار داد. هر چیزی در اسکریپت پی اچ پی که در تگ <؟ php؟> موجود نیست، توسط کامپایلر PHP نادیده گرفته می شود و به طور مستقیم به مرورگر وب منتقل می شود. اگر به مثال زیر نگاهی بیندازید می توانید ببینید کدام یک کد PHP کامل ممکن است شبیه باشد:


استفاده توصیه شده:

<head> </ head>

<body class = "page_bg">

سلام، امروز <؟ php echo date ('l، F jS، Y') است. ؟>.

</ body>

</ html>

کد بالا به سادگی HTML است، فقط کمی پی اچ پی است که تاریخ امروز را با استفاده از عملکرد تاریخ ساخته شده در تاریخ چاپ می کند. همانطور که در بالا ذکر شد، تمام HTML ساده در کد بالا به وسیله کامپایلر پی اچ پی نادیده گرفته می شود و از طریق مرورگر وب به دست نخواهد آمد.


ببینید که چقدر آسان است؟ ادغام PHP و HTML بسیار ساده است. فقط به یاد داشته باشید که در هسته خود یک اسکریپت PHP تنها یک صفحه HTML است که برخی از پی اچ پی از آن پاشید. اگر می خواهید، می توانید یک اسکریپت PHP ایجاد کنید که دارای HTML در آن است و هیچ برچسب <؟ php؟> ندارد و کار درستی خواهد بود.


تکنیک های پیشرفته تر:

<html>

<head> </ head>

<body>

<ul>

<؟ php برای ($ i = 1؛ $ i <= 5؛ $ i ++) {؟>

<li> آیتم منو <؟ php echo $ i؛ ؟> </ li>

<؟ php}؟>

</ ul>

</ body>

</ html>

و نتیجه:


بخش منو 1

آیتم منو 2

بخش منو 3

آیتم منو 4

بخش منو 5

پی اچ پی در HTML با استفاده از short_open_tag

اگر می خواهید کد خود را تا حد امکان کوتاه کنید، می توانید برای گزینه short_tags بروید. این شما را از تایپ <؟ php در ابتدای کد، صرفه جویی در آن را به فقط <؟ برای فعال کردن این، شما باید فایل php.ini را به روز کنید و تنظیم "short_tags" را از "خاموش" تا "روشن" تغییر دهید. در حالی که در بیشتر سرورها این تنظیمات قبلا روشن شده است، همیشه بهتر است قبل از بررسی آن را بررسی کنید. یک مشکل که می تواند با استفاده از برچسب های کوتاه رخ دهد، منازعه با استفاده از XML است. برای XML، <؟ نحو یک کار پردازش را آغاز می کند. برای جلوگیری از این مشکل، تگ جایگزین <؟ = tag را می توان استفاده کرد.


پی اچ پی در HTML با استفاده از short_tags:

<html>

<head> </ head>

<body class = "page_bg">

سلام، امروز <؟ = date ('l، F jS، Y') است. ؟>.

</ body>

</ html>

در نظر داشته باشید که اگر شما می خواهید یک وب سایت سازگار با سیستم عامل های بسیاری را ایجاد کنید، نباید به short_tags تکیه کنید.


HTML در PHP با استفاده از echo

یک راه ممکن برای ادغام تگ های HTML در یک فایل پی اچ پی از طریق دستور echo است:


ممکن است استفاده نشده توصیه نشده:

<؟ php

echo "<html>"؛

echo "<head> </ head>"؛

echo "<body class =" "page_bg \"> "؛

echo "سلام، امروز" است

تاریخ echo ('l، F jS، Y')؛ // کد دیگر php در اینجا echo "</ body>"؛

echo "</ html>"؛

؟>

با این وجود، گزینه HTML Color Coloring در بسیاری از ویرایشگرهای HTML / PHP را تحت تاثیر قرار می دهد که این امکان را برای درک آسان نقش تگ های HTML فراهم می کند. شما باید از هر نقل قول دوگانه در کد HTML با یک backslash فرار کنید.


پی اچ پی در HTML - پسوند فایل

هنگامی که یک فایل داده شده حاوی کد PHP است، باید یک پسوند PHP داشته باشد. در اغلب موارد این فایل .php است، اما شما همچنین می توانید فایل .htaccess را برای خواندن کد پی اچ پی در فایل HTML بدون تغییر نام آن یا تغییر پسوند آن، پیکربندی کنید. در زیر میتوانید "handlers" را مشاهده کنید که باید برای دستیابی به آن اضافه شود


برای سرور وب به طور معمول پیکربندی شده:

AddHandler cgi-script .html .htm

یک سرور وب FastCGI در حال اجرا:

AddHandler fcgid-script .html .htm

توجه داشته باشید: این مورد آزمایش شده و با سرور میزبانی وب NTC کار می کند. اگر از یک ارائه دهنده میزبانی متفاوت استفاده می کنید، برای کمک به آنها مشورت کنید. علاوه بر این، اگر شما با مشکلات ثابت مواجه هستید، می توانید تغییری در NTC میزبانی وب کنید تا سرورهای پایدار PHP بهینه سازی شده ای را که نیاز دارید دریافت کنید.

HTML در پی اچ پی

شما همچنین می توانید از کد HTML در یک اسکریپت PHP استفاده کنید. این می تواند بسیار مفید باشد اگر شما تمام صفحه خود را در PHP ساخته اید، اما می خواهید یک فرم HTML سفارشی را برای مثال اضافه کنید. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که ترتیب تگ های HTML و PHP باز کردن، باز کردن pag را تغییر دهید

با PHP:


استفاده از HTML در PHP:

<؟ php

$ Fname = $ _POST ["نام خانوادگی"]؛

$ Lname = $ _POST ["Lname"]؛

؟>

<html>

<head>

<title> INFO شخصی </ title>

</ head>

<body>

<form method = "post" action = "<؟ php echo $ PHP_SELF؛؟>">

نام: <input type = "text" size = "12" maxlength = "12" name = "Fname"> <br />

نام خانوادگی: <input type = "text" size = "12" maxlength = "36" name = "Lname"> <br /> </ form>

echo "Hello،" $ Fname. "". $ Lname. "<br />"؛

؟>

در حالیکه این به نظر کمی پیچیده است، در واقع شما کد زیادی را ذخیره می کند. در اینجا، ما از $ PHP_SELF فوق العاده جهانی استفاده می کنیم، که به ما اجازه می دهد از مقدار فیلدهای مشخص شده در زیر در همان فایل استفاده کنیم. معمولا برای چنین فرم ها دو فایل ایجاد می شود - اولین فرم خود HTML است و دومین فایل PHP backend است که تمام کارها را انجام می دهد.


اگر شما قبلا نرم افزار پی اچ پی پیچیده ای دارید که بر روی تعداد زیادی از فایل ها متکی است و فقط می خواهید همه چیز را به همان اندازه ساده نگه دارید، این می تواند کمک خوبی باشد.


پی اچ پی با میزبانی NTC

میزبانی NTC مشتریان خود را یک راه حل نهایی میزبانی وب ارائه می دهد. تمام برنامه های میزبانی وب ما پشتیبانی از HTML را ارائه می دهند و به شما امکان می دهد بین PHP4 و PHP5 را انتخاب کنید

  • فاطمه علیزاده

HTML

Java

صفحه HTML

پی اچ پی در HTML

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی