آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا ما از پی اچ پی استفاده می کنیم؟

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

پی اچ پی مخفف Hypertext Preprocessor است و یک زبان برنامه نویسی در سمت سرور است.



دلایل زیادی برای استفاده از پی اچ پی برای برنامه نویسی سمت سرور وجود دارد، در ابتدا یک زبان آزاد بدون هزینه مجوز است، بنابراین هزینه استفاده از آن حداقل است.


مزیت خوبی در استفاده از پی اچ پی این است که می تواند با بسیاری از زبان های پایگاه داده های مختلف از جمله MySQL ارتباط برقرار کند. ما با MySQL در Bluelinemedia کار می کنیم چون این نیز یک زبان آزاد است بنابراین استفاده از PHP بسیار منطقی است. هر دو PHP و MySQL با یک سرور آپاچی سازگار است که همچنین مجوز مجوز دارد. پی اچ پی همچنین می تواند در ویندوز، لینوکس و یونیکس اجرا شود.


با توجه به اینکه تمام این زبان ها رایگان هستند، ارزان و آسان برای راه اندازی و ایجاد وب سایت با استفاده از پی اچ پی است.


پی اچ پی همچنین مستندات آنلاین بسیار خوبی را با چارچوب خوب توابع در جای خود دارد. این باعث می شود زبان نسبتا آسان برای یادگیری و بسیار خوب پشتیبانی آنلاین. انجمن ها و آموزش های متعددی در متدها و مشکلات مختلف پی اچ پی وجود دارد، بنابراین اگر شما به آن نیاز دارید، بسیار آسان است برای پیدا کردن کمک.


با توجه به اینکه پی اچ پی بسیار قابل دسترسی و ارزان برای راه اندازی است بسیاری از مردم می دانند که چگونه از زبان استفاده می کند که باعث می شود کارکنان جدیدی را در این زبان مهارت کمتر به چالش کشیدن.

نظرات  (۱)

  • بهترین زبان برنامه نویسی
  • در لینک زیر بهترین زبان برنامه نویسی در جهان را معرفی کردیم
    در صورت تمایل مطالعه کنید
    بهترین زبان برنامه نویسی
    بهترین هاست
    پاسخ:
    مچکرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی