آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا باید PHP را یاد بگیرم؟

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ


80 درصد از 10 میلیون وب سایت برتر از PHP استفاده می کنند. پی اچ پی به ویژه برای کارهای آزاد، بسیار محبوب است، چرا که بسیاری از شرکت های کوچک و یا افراد غیر فنی می خواهند از وردپرس، Wix یا دیگر سیستم های مدیریت محتوا برای تنظیم وب سایت یا چرخ دستی های خود استفاده کنند.


پی اچ پی برای وب طراحی شده است، و این کار به خوبی انجام می شود. فیس بوک سرمایه گذاری های جدی در PHP انجام داده است.



آسان برای شروع با

پی اچ پی برای ایجاد وب سایت ساده تر طراحی شده است، و بسیاری از مبتدیان آن را آسان می کند تا انتخاب کنید و شروع به کار کنید. در حقیقت، کد پی اچ پی بسیار آسان بود، بسیاری از برنامه نویسان نتوانستند با استفاده از کد واقعی PHP فاقد کد هک شوند. در حالیکه برنامهنویسان خوب هرگز کد آنها را کپی نمیکنند و نمیتوانند آن را بفهمند، این موضوع در مورد چگونگی انتخاب پی اچ پی آسان است.


آخرین نسخه PHP) PHP7) چندین تناقض و خطاهای مهلک را نیز ثابت کرده است. پی اچ پی دارای منابع آموزشی فراوان است، اما باید اطمینان حاصل کنید که از آموزش های قدیمی استفاده کنید.


قابل انعطاف

پی اچ پی به زبان پویا تایپ شده است. این به این معنی است که در مورد چگونگی ساخت ویژگی ها هیچ قاعده ای وجود ندارد و شما با استفاده از روش های مختلف انعطاف پذیری بیشتری را حل می کنید. علاوه بر این، پی اچ پی همچنین اشتباهات بیشتری را می بخشد، بنابراین شما هنوز هم قادر به کامپایل و اجرای برنامه خود هستید تا بتوانید بخشی از مشکل را تجربه کنید.


مقیاس پذیری

نگهداری آسان نیست

پی اچ پی به زبان پویا تایپ شده است، به این معنی که همان چیزی به سادگی می تواند به معنای چیزی متفاوت باشد بسته به زمینه. به عنوان یک برنامه پی اچ پی بزرگتر و پیچیده تر می شود، ممکن است برای نگهداری و تعمیر خطاها دشوار باشد، بنابراین می توانید تجربه و بینش را بدست آورید تا بدانید چگونه کد خود را طراحی کرده یا تست های واحد را برای تسهیل قابلیت نگهداری آسان تر انجام دهید. با این حال، می توانید نحوه طراحی کد با استفاده از مربی با تجربه PHP را بیاموزید.


سریع نیست

به عنوان زبان تایپ شده به صورت پویا، پی اچ پی بیش از حد انعطاف پذیر است و دستگاه نیاز به انجام بسیاری از ارجاع به مطمئن شوید که چه چیزی تعریف چیزی است، و این کار عملکرد برنامه های PHP را کاهش می دهد. با این حال، PHP7 تغییراتی را برای بهبود سرعت پی اچ پی ایجاد کرده است.


علاوه بر این، فیس بوک برخی از سرمایه گذاری های جدی را در پی اچ پی ایجاد کرده است و می توان سرعت خود را با استفاده از کد مجوز از طریق ماشین مجازی HipHop فیس بوک بهبود بخشید. به عنوان مثال، به عنوان مثال در زبانهای استاتیک زبان تایپ شده مانند جاوا، نمی تواند سریع باشد، اما هنوز هم یک پیشرفت عالی است.


جامعه

اول از همه، اندازه اجتماع مهم است، زیرا جامعه بزرگتر زبان برنامه نویسی زبان، پشتیبانی بیشتر شما احتمالا دریافت خواهید کرد. همانطور که در جهان برنامه نویسی گام می برید، به زودی خواهید فهمید که پشتیبانی حیاتی چقدر است، به عنوان جامعه توسعه دهنده همه چیز در مورد دادن و دریافت کمک است. علاوه بر این، جامعه بزرگتر، مردم بیشتر به ایجاد ابزارهای مفید برای تسهیل روند توسعه در آن زبان خاص تبدیل خواهند شد. در حال حاضر بیش از 600 زبان برنامه نویسی قابل توجه در سراسر جهان وجود دارد.


بنابراین، با توجه به این زمینه، به جزئیات حجم جامعه پی اچ پی دسترسی پیدا خواهیم کرد.


سومین بزرگترین انجمن StackOverflow

StackOverflow یک سایت برنامه نویسی Q & A است که بدون شک به عنوان یک مبتدی برنامه نویسی صمیمی خواهد شد.


5 بزرگترین انجمن رسیدن به

در ملاقات ها، شما به طور کلی می توانید شبکه و یادگیری از توسعه دهندگان دیگر. ملاقات اغلب به کسانی که آن را می خواهند نیز هدیه می دهند. 1500+ گروه PHP در Meetup.com وجود دارد، در مجموع بیش از 541k عضو - از نظر زبان های برنامه نویسی، PHP دارای 5th بزرگترین جامعه Meetup است.


پنجمین زبان محبوب در GitHub

پروژه های مفید تر وجود دارد، به احتمال زیاد کسی قبلا یک تابع مورد نیاز شما را ساخته و آن را به خوبی ساخته است، که به طرز چشمگیری سرعت شما را افزایش می دهد. بیش از 500 پروژه پی اچ پی که بیش از 500 ستاره در GitHub وجود دارد.


فرصت های شغلی

اطلاعات حقوق و دستمزد از gooroo.io



اگر شما قصد دارید به عنوان یک فارغ التحصیل کار کنید، PHP به احتمال زیاد مهارت خوبی برای یادگیری است، زیرا وردپرس و سایر سیستم های مدیریت محتوا با افراد غیر فنی محبوب هستند. به طور کلی، PHP هنوز به طور گسترده ای توسط اکثر وب استفاده می شود، بنابراین هنوز هم باید تقاضای سازگار برای توسعه دهندگان PHP وجود داشته باشد. بسیاری از ابزارهای سبد خرید نیز با پی اچ پی ساخته شده اند، بنابراین انتخاب محبوب برای کسب و کارهای آنلاین نیز می باشد.



آینده

به دلیل چندین مشکل با طراحی زبان و همچنین افزایش Ruby on Rails و همچنین چارچوب Node.js، محبوبیت PHP کاهش یافته است، هر چند که اخیرا برای به روزرسانی بسیاری از مشکلات متهم شده (ناسازگاری، کند، و غیره). فیس بوک سرمایه گذاری عظیمی در پی اچ پی ایجاد کرده است که احتمالا آن را مناسب می کند، بنابراین جالب خواهد بود که چگونه این کار را برای میزان پذیرش پی اچ پی در آینده انجام می دهد. به نظر می رسد Laravel، یک چارچوب پی اچ پی یک میزان پذیرش سالم است.


رتبه محبوبیت TIOBE: 

توانایی زبان برنامه نویسی برای حفظ ارتباط نیز به این بستگی دارد که آیا زبان خون جدید است. علاقه به یادگیری پی اچ پی همچنان ثابت است و پی اچ پی است

نظرات  (۱)

  • اسماعیل اصلانی دیرانلو
  • مطلب بسیار جالبیه. لطفا لینک اصل مقاله رو هم بدید.
    متشکرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی