آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

کدام پایگاه داده برای PHP بهتر است؟

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

فن آوری های پایگاه داده بالا برای برنامه های وب PHP

بدون شک PHP در حال حاضر مهمترین پلت فرم برای توسعه وب است. به غیر از وب سایت ها، برنامه های سازمانی مانند ERP، CRM های مبتنی بر وب مبتنی بر وب برای SMEs و راه حل های تجارت الکترونیک در حال حاضر بسیار برجسته هستند. بسیاری از افراد معتقدند که mySQL تنها پایگاه داده ای است که با پی اچ پی ارتباط برقرار می کند در حالیکه دیگران به این واقعیت اعتقاد دارند که پی اچ پی از سایر پایگاه های داده پشتیبانی می کند، اما آنها از آن ها بی اطلاع هستند. چه اتفاقی می افتد اغلب زمان ها این است که مشتریان با توجه به پایگاه داده هایی که مایل به اجرای آن هستند، شگفت انگیز هستند. بنابراین در اینجا ما برای کمک به توسعه دهندگان پی اچ پی، شرکت های توسعه وب و دیگران، آنها را درک می کنیم پایگاه های اطلاعاتی که PHP پشتیبانی می کند.


همچنین خواندن: چارچوب های PHP و کتابخانه ها که هر برنامه نویس وب باید بداند


فن آوری های پایگاه داده بالا برای برنامه های وب PHP


فن آوری های پایگاه داده بالا برای برنامه های وب PHP

در اینجا ما تلاش کردیم پایگاه های داده را به عنوان منظور کاهش استفاده از پرونده های PHP ارائه دهیم. بنابراین، مهمترین پایگاه های اطلاعاتی در سطح بالایی هستند، در حالیکه کمتر محبوب آن ها در فهرست ذکر شده اند.


خروجی زیر


بدیهی است که بانک اطلاعاتی محبوب ترین آن برای برنامه های PHP MySQL است. این پایگاه داده با منبع باز متنوع در سراسر جهان علاوه بر نسخه Enterprise از پایگاه داده نیز در دسترس است و آن پرداخت می شود یکی است. بسیاری از برنامه های محبوب مانند SugarCRM، Magento، WordPress و Drupal از MySQl استفاده می کنند در حالی که مشتریانش در ویکیپدیا، فیس بوک و گوگل است. با استفاده از MySQL worksbench شما یک رابط کاربری مبتنی بر وب را در مدیریت پایگاه داده مفید می دانید.


PostGreSQL


PostGreSQL که در سال 1995 آغاز شد، بر انطباق و استانداردها تاکید دارد. در مقایسه با MySQL، PostGreSQL دارای غنی است در حالیکه پایگاه داده در حال حاضر تحت انتشار 9.3 در مقایسه با انتشار 5.6 MySQL است. با پیشرفت بهینه سازی و ویژگی فشرده سازی، PostGrey در لیگ اوراکل قرار دارد. برنامه های برجسته ای که از PostGreSQL استفاده می کنند OpenBravo و PostERP هستند. در ضمن، در مقایسه با MySQL، PostGreSQL یک کسر سریعتر است.


در صورتی که بیشتر شما از ویندوز و زیرساخت های مربوطه استفاده می کنید، پس از استفاده از MS-SQL توصیه می شود. با این حال توسعه های وب که از فناوری .NET و .ASP استفاده می کنند هزینه بیشتری خواهند داشت. به همین دلیل برخی از مشتریان از پی اچ پی پیروی می کنند و به MS-SQL متصل می شوند. در همان زمان نیز در نظر داشته باشید که این نسخه فقط برای PHP نسخه 5+ کار می کند.


SYBASE


SYBASE در سال 1984 در Berkley تاسیس شد و اکنون در تیم SAP AG قرار دارد. این راه حل در اغلب موارد توسط مدیریت پایگاه داده شرکت مورد استفاده قرار می گیرد و در زمان انجام کار با بارهای شدید مناسب است و زمانی مناسب است که یک سازمان نیاز به یک پایگاه داده بزرگ داشته باشد. با پی اچ پی با استفاده از دستور sasql_connect () به MySQL متصل می شود.


IBM-DB2


IBM-DB2 که در سال 1983 تاسیس شد، در ترکیب با سیستم های اصلی سیستم بسیار مورد استفاده قرار گرفت. در حال حاضر این پایگاه داده در تعدادی از پیاده سازی ERP و تجارت الکترونیک در مقیاس گسترده ای استفاده می شود. برای اتصال آن به پی اچ پی، شما نیاز به گسترش PECL دارید.


پایگاه داده اوراکل


پایگاه داده های به روز شده در حال حاضر، پایگاه داده اوراکل کاملا برجسته برای ویندوز و سرور های مبتنی بر لینوکس است. شما نمی توانید به راحتی در سراسر شرکت هایی که از این پایگاه داده استفاده نمی کنند برخورد کنید. به منظور اتصال با برنامه های PHP، شما نیاز به OCI8 پسوند. هنگامی که شما دارای تابع oci_connect می توانید از آن برای اتصال به پایگاه داده استفاده کنید در حالی که تابع oci_close () در قطع اتصال مفید است.


دیگر پایگاه داده های پشتیبانی شده


در اینجا ما پایگاههای دیگری را که شما می توانید با پی اچ پی ارتباط برقرار نمائید. برخی از آنها منبع باز هستند در حالی که دیگران اختصاصی هستند. اطلاعات بیشتر در مورد آنها را به صفحه اصلی جمع آوری کنید. زیر را پیدا کنید:


کابریت

DB ++

dBase

filePro

FireBird / InterBase

FrontBase

Informix

انگرس

MaxDB

مغول

mSQL

Ovrimos SQL

پارادوکس

SQLite

SQLite3

SQLSRV

توکیو تیرنت

ایده برنامه نویسی PHP


بهترین مشخصه PHP توسعه یافته این است که آنها با پایگاه داده به عنوان یک موجود خارجی مواجه می شوند که کار مؤثر برای کاربرد آنها را انجام می دهد. در اینجا بهترین شیوه های زیر است:


کمتر مقدار انتخاب شده در برنامه PHP خود را انتخاب کنید داده ها را در یک عکس انتخاب کنید و با استفاده از آرایه ها فیلتر کنید.

هنگام انتخاب داده ها از فیلدهای تعریف کلید استفاده کنید.

استفاده از اتصال به بیش از 3 جداول

فقط برای زمینه های مورد نیاز برای پردازش به جای استفاده از SELECT * بروید.

برای توابع مختلط مثل SUM، AVERAGE و MAX بروید. از آنها فقط در مورد هیچ جایگزین و زمانی که پایگاه داده کوچک است استفاده کنید.

نتیجه:


بنابراین اکنون به خوبی می دانید که تعدادی از گزینه های پایگاه داده ارائه شده توسط پی اچ پی، زمان تصمیم گیری آگاهانه در مورد کدام پایگاه داده ای است که می خواهید در پرونده خود استفاده کنید. ما امیدواریم که این نوشتار به شما کمک کند تا بتوانید نتایج مشتریان خود را بهینه سازی کنید.



نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی