آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

تاریخچه پی اچ پی

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

پی اچ پی "زبان برنامه نویسی HTML جاسازی شده" است که عمدتا برای برنامه های وب پویا استفاده می شود. بخش اول این تعریف به این معنی است که کد PHP را می توان با HTML متمایز کرد و ساده ساختن صفحات پویای صفحات وب در پرواز را ساده می کند. به عنوان یک زبان برنامه نویسی، کد PHP نیاز به حضور پردازنده پی اچ پی دارد. کد PHP به طور معمول در اسکریپت های متن ساده اجرا می شود که فقط در رایانه های فعال PHP فعال می شوند (در عوض زبان های برنامه نویسی می توانند فایل های اجرایی باینری مستقل، برنامه های a.k.a را ایجاد کنند). PHP بیشترین نحو آن را از C، Java و Perl می گیرد. این یک تکنولوژی منبع باز است و در اکثر سیستم عامل ها و با اکثر وب سرورها اجرا می شود. پی اچ پی در زبان برنامه نویسی سی توسط Rasmus Lerdorf در سال 1994 برای استفاده در نظارت بر رزومه آنلاین و اطلاعات مربوط به آن نوشته شده بود. به همین دلیل PHP ابتدا برای "صفحه اصلی شخصی" ایستاده بود. Lerdorf PHP را با فرم Interpreter خود ترکیب کرده و ترکیبی را به صورت عمومی به عنوان PHP / FI منتشر کرد (معمولا به عنوان PHP 2.0 شناخته می شود) در 8 ژوئن 1995. دو برنامه نویس، Zeev Suraski و Andi Gutmans، هسته پی اچ پی را بازسازی کردند، نتایج به روز شده را به صورت PHP منتشر کردند / FI 2 در سال 1997. این مخفف به طور رسمی به پیش پردازنده HyperText پیشفرض در این زمان تغییر یافت. (این یک مثال از واژگونی بازگشتی است: که در آن اختصار خودش تعریف خاص خودش است). در سال 1998، PHP 3 منتشر شد که اولین بار به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفت. پی اچ پی 4 در ماه مه 2000 منتشر شد، با هسته جدید، Zend Engine 1.0 شناخته شده است. پی اچ پی 4 بهبود یافته سرعت و قابلیت اطمینان بیش از PHP 3. از نظر ویژگی های، PHP 4 اضافه شده مراجع، نوع بولین، پشتیبانی COM در ویندوز، بافر خروجی، بسیاری از توابع آرایه جدید، گسترش برنامه های کاربردی شی گرا، درج کتابخانه PCRE، و بیشتر. نسخه های پشتیبانی شده از پی اچ پی 4 هنوز در دسترس هستند، عمدتا برای به روز رسانی های امنیتی.

MySQL wizardEnlarge در PhpEd NuSphere است

PHP 5 در ژوئیه 2004 با Zend Engine 2.0 به روز شد. در میان بسیاری از ویژگی های جدید در PHP 5 عبارتند از:

بهبود برنامه نویسی شی گرا

SQLite جاسازی شده

پشتیبانی از ویژگی های MySQL جدید (تصویر را در سمت راست ببینید)

دستورالعمل استثنا با استفاده از یک ساختار try..catch

پشتیبانی SOAP یکپارچه (تصویر را در سمت راست مشاهده کنید)

کتابخانه فیلتر (در PHP 5.1)

ابزارهای XML بهتر

تکرار کننده ها

و بسیار، خیلی بیشتر

جادوگر SOAP PhpEd NuSphere بزرگ است

PHP 6 از ماه اکتبر 2006 در حال توسعه است. مهمترین تغییرات پشتیبانی بومی برای یونیکد خواهد بود. ویژگی های غریب و مضر مانند نقل قول های سحر و جادو، register_globals، safe_mode و متغیرهای HTTP _ * _ VARS در PHP 6 ناپدید می شوند. اگرچه PHP هنوز هم عمدتا برای تولید صفحات وب از سرور استفاده می شود، همچنین می تواند برای انجام خط فرمان استفاده شود اسکریپت و یا برای ایجاد برنامه های گرافیکی با کمک GTK +.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی