آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری چیست؟

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

 بستگی دارد

این که آیا شما به دنبال برنامه نویسی به عنوان سرگرمی، حرفه ای جدید و یا فقط برای افزایش نقش فعلی خود هستید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید کدام زبان برنامه نویسی را می خواهید شروع کنید.


البته پاسخ درستی وجود ندارد. انتخاب زبان اولی بستگی به نوع پروژه هایی که می خواهید در آن کار کنید، چه کسی می خواهید برای آن کار کنید یا اینکه شما آن را ساده می خواهید. امیدوارم این راهنما به شما در معرفی بهتر شما کمک کند.


پایتون

پایتون همیشه توصیه می شود اگر به دنبال یک زبان برنامه نویسی آسان و حتی سرگرم کننده برای یادگیری برای اولین بار. به جای اینکه به قوانین سنتاکس دقیق بپردازید، پایتون انگلیسی را میخواند و برای کسی که به برنامه نویسی جدید است، ساده است. این به شما امکان می دهد دانش پایه ای از شیوه های برنامه نویسی را بدون نیاز به وسواس بیش از جزئیات کوچکتر که اغلب در زبان های دیگر اهمیت دارند، بدست آورید.


پایتون برای طراحی وب، رابط کاربری گرافیکی (GUI) و توسعه نرم افزار ایده آل است. در حقیقت، برای ساخت Instagram، YouTube، و Spotify استفاده می شود، به طوری که به وضوح در میان کارفرمایان تقاضا می شود علاوه بر داشتن سریع تر در هنگام ورود به سیستم.

با عملکرد در وب سایت های بزرگتر. علاوه بر این، در حالی که Ruby مطمئنا آسان است یاد بگیریم، شما بیشترین فرصت را از یادگیری Ruby Rails پیدا خواهید کرد، که ممکن است منجر به کاهش سرعت یادگیری منحنی شود، فقط اگر قصد دارید راه آسان برای ایجاد یک وب سایت را بیابید.


بنابراین، بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری چیست؟

اگر شما به دنبال چیزی آسان هستید: پایتون

اگر می خواهید یک پایه محکم برای شما یک توسعه دهنده مهم ایجاد کنید: C

اگر شما به دنبال یک شغل هستید یا می خواهید برنامه های تلفن همراه ایجاد کنید: جاوا

اگر می خواهید توسعه ی جلویی را امتحان کنید: جاوا اسکریپت

اگر شما برای وب سایت راه اندازی خود برنامه ریزی می کنید: Ruby

در حالی که ممکن است یک استراتژی برای انتخاب وجود داشته باشد، راجر کالیلر تأکید می کند که برنامه نویسی مهم نیست چه شما انتخاب کنید (حتی با پایتون). برای آغاز کار، ناامید کننده خواهد بود، و در عین حال، واقعا در آن خوب است. با این حال، او همچنین نشان می دهد که این رابطه برای برداشتن از چالش برای یادگیری مهارت هایی که دیگران ممکن است صبر نداشته باشند، این است که ذاتا کدنویس ها را منحصر به فرد می کند.


به گفته خودش، کالریر، علاقه مندان به جاوا اسکریپت، ادعا می کند "برنامه نویسی یادگیری سخت است و به همین دلیل من آن را دوست دارم".


به ویژه برای آزمایش کنندگان، به عنوان صنعت QA به طور فزاینده ای نیاز به مهارت در اتوماسیون تست، دانش برنامه نویسی به یک دارایی ارزشمند تبدیل می شود. در "کدینگ کلیدی برای حرفه ای اتوماسیون آزمون است: آیا شما آماده؟" T.J. پیشرفت Maher که یادگیری کد می باشد یکی از راه های شکستن در اتوماسیون تست است. سپس، حتی بعد از اینکه شما فکر می کنید که آن را درک می کنید، باید همیشه تمرین را ادامه دهید.


Maher گفت: "مهمترین نکته این است که تمرین کردن کد را پس از اینکه به عنوان یک مهندس اتوماسیون آزمایشی استخدام می شوید، متوقف نکنید." "یادگیری یک سفر بی پایان است."


علاوه بر این، بدون توجه به زبان مورد نظر شما، توصیه می شود پس از زبان اول خود متوقف نشوید - بهترین برنامه نویسان تحت کمربند خود ترکیب می کنند. پس از یادگیری یکی، بقیه احتمالا راحت تر انتخاب خواهند شد.


اگرچه مزایای آن را دارد، پایتون اغلب به عنوان زبان آهسته ای مورد نیاز است که نیاز به آزمایش بیشتری دارد و برای توسعه برنامه های موبایل به عنوان زبان های دیگر کاربردی نیست.


C #

در حالی که C یکی از زبان های دشوار برای یادگیری است، هنوز یک زبان عالی عالی است زیرا تقریبا تمام زبان های برنامه نویسی در آن اجرا می شوند. این بدان معنی است که هنگامی که شما C را فرا می گیرید، زبان های بیشتری مانند C ++ و C # یاد می گیرند.


از آنجا که C بیشتر "سطح دستگاه" است، یادگیری عالی است برای تدریس نحوه عملکرد کامپیوتر. جول اسپولسکی، برنامه نویس نرم افزار قبل از تبدیل شدن به یک پزشک، آن را به درک پایه ی آناتومی مقایسه می کند، و آن را بهترین راه برای کارکردن با کد می باشد.


به این ترتیب، C است انتخابی استثنایی برای تبدیل شدن به یک برنامه نویسی مستقل و توسعه دهنده با استعداد از رفتن به اگر شما مایل به بر روی چالش است.


جاوا

جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا و کاربردی است که تقاضای زیادی دارد. این تحت فرض "نوشتن یک بار، اجرا در هر نقطه" ساخته شده است، به این معنی که آن را می توان در هر دستگاه و کار متقابل پلت فرم نوشته شده است.


این باعث می شود آن یکی از بیشتر مورد علاقه (بله، ما به معنی با پرداخت بالا) مهارت های زبان. بنابراین، اگر میخواهید یک زبان را یاد بگیرید که به شما یک حرفه عالی تبدیل شود، ممکن است این یکی باشد، به ویژه از کارفرمایان بالا برای برنامه نویسان جاوا از قبیل ابای، آمازون و آی بی ام.


علاوه بر این، جاوا اغلب برای توسعه برنامه های آندروید و iOS استفاده می شود، زیرا این سیستم عامل مبتنی بر سیستم عامل اندروید است و اگر بخواهید برنامه های تلفن همراه را یکی از بهترین گزینه ها انتخاب کنید، آن را انتخاب کنید.


در حالی که ممکن است آن را آسان به عنوان Python انتخاب کنید، جاوا یک زبان سطح بالا است و بنابراین هنوز نسبتا مبتدی دوستانه است. با این حال، آن را به آرامی راه اندازی و شروع به کار بسیار طولانی تر برای شروع اولین پروژه خود را.


JavaScript

جاوا اسکریپت یک زبان فوق العاده محبوب است. بسیاری از وبسایتهایی که هر روز استفاده میکنید، براساس مجمع عمومی، به جاوا اسکریپت از جمله توییتر، جیمیل، Spotify، فیس بوک و Instagram متکی هستند.


علاوه بر این، آن را باید در هنگام اضافه کردن تعامل با وب سایت های چون آن را با HTML و CSS ارتباط برقرار است. این امر برای توسعه وب سایت های مبتنی بر وب و وب سایت های مصرف کننده ضروری است، در حالی که به طور فزاینده ای در توسعه پایدار و همیشه در حال افزایش است. از آنجا که محبوبیت آن، جاوا اسکریپت نیز منجر به اتهام در چارچوب اتوماسیون تست شده است، که ستون فقرات چارچوبهای مانند Protractor و Nightwatch.JS است.


هیچ چیزی برای جاوا اسکریپت نصب نشده است چون از قبل در مرورگرها ساخته شده است، بنابراین ساده ترین زبان برای شروع از نظر تنظیم است. در اینجا این است که این بدان معنی است که در مرورگرها به طور متفاوتی تفسیر می شود (شما باید برخی از تست های متقابل مرورگر را انجام دهید) و ممکن است در طراحی پاسخگو نسبت به اسکریپت های سمت سرور کمبود داشته باشد.


باز هم، در حالی که این سخت ترین چیز برای یادگیری نیست، مطمئنا به اندازه پایتون آسان نیست. اگر جاوا اسکریپت برای اولین بار به نظر می رسد دشوار است، سعی کنید این آموزش جاوا اسکریپت است که به راحتی گربه می تواند آن را انجام دهد.


روبی

Ruby شبیه به پایتون است که این یکی از ساده ترین زبان ها برای افرادی است که هیچ تجربه برنامه نویسی قبلی برای خواندن ندارند. شما نیازی به دانستن یک تن از دستورات یا برنامه نویسی واژگان برای یادگیری آن ندارید و دارای بسیاری از کتابخانه ها و ابزارهای مفید است.


یکی از دلایلی که مردم روبی از آن به خاطر چارچوب عالی پشته کامل، Ruby on Rails می گذرند، که به طور فزاینده ای در میان راه حل های مبتکرانه و سازمانی محبوب شده است. Airbnb، Groupon، Hulu و Soundcloud تنها تعدادی از وب سایت هایی هستند که با Ruby on Rails ساخته شده اند و Ruby امروزه جامعه برنامه نویس فعال است.


با این وجود، دلیل آن برای کسب و کارهای کوچک بسیار محبوب است و اغلب یکی از انتقادات بسیاری در برابر آن است. روبی می تواند چالش مقیاس پذیری را در یک سیستم بزرگ داشته باشد و ممکن است یک زمان سخت داشته باشد

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی