آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

عناصر اساسی یک صفحه وب چیست؟

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

7 عناصر طراحی وب سایت مدرن شما باید بدانید

طراحی وب سایت مدرن یک عبارت نسبی است. برخی افراد ممکن است تصور کنند که یک وب سایت طراحی شده در سال 2010 مدرن است، در حالی که دیگران در زمینه طراحی وب در سال گذشته چیزهای جدیدی دیده اند که پیش از 2018 هرگز پیش از این قدیمی نشده است.


چیزی که ما بیشتر متوجه می شویم این است که طراحی وب سایت مدرن نیازی به استفاده از یک زنگ و سوت ندارد. هر چه ساده تر و تمیز باشد، تجربه کاربر بهتر است.


در اینجا هفت عنصر کلیدی طراحی وب مدرن وجود دارد:


1. پالت قوی، اما محدود، رنگ

پالت رنگ برای طراحی وب مدرن


این ممکن است ابتدایی صدا، اما طرح های رنگی و استفاده از رنگ بسیار مهم است زمانی که آن را به طراحی وب سایت مدرن می آید. یک پالت رنگ قوی کمک خواهد کرد تا ایجاد همبستگی بین همه چیز شما را در کسب و کار خود قرار دهید.


شرکت هایی که هر دو رنگ اولیه و ثانویه دارند، اتاق بیشتری دارند تا در هنگام ایجاد عناصر جدید برای وب سایت خود، با استفاده از آن، صفحه اصلی، صفحات فرود، وبلاگ ها یا پایگاه داده منابع، کار کنند.


با این حال، تعداد رنگ هایی که در طراحی شما در نظر گرفته اید، یک جنبه بسیار مهم است. بیش از حد بسیاری از رنگ به نظر می رسد منحرف، بنابراین بسیاری از طرح های مدرن وب سایت انتخاب تنها دو یا در سه از آنها در عناصر اصلی طراحی خود را انتخاب کنید.


سایت های بزرگ مانند اپل و آمازون را بررسی کنید. شما یک رنگین کمان رنگی پیدا نخواهید کرد، فقط یک رنگ پس زمینه (سفید یا سیاه) و یکی از رنگ های اصلی لهجه (نقره ای، زرد و آبی) است. ساده سازی طرح رنگ سایت شما، تمرکز آن را ساده تر می کند، و به همین دلیل است که ترکیبات رنگی حداقل در طراحی وب سایت های مدرن وجود دارد.


نکته پاداش: اگر با همه چیز مبارزه کنید، شروع به نگاه تکراری به صفحات با محتوای غنی تر کنید، می توانید با رنگ های مختلف و رنگ های مختلف تزیین کنید. این به تناسب اندکی برای طرح های شما افزوده خواهد شد در حالی که با برند شما سازگار است.


2. مقدار زیادی از فضای سفید

از طریق GIPHY


این امر همراه با آخرین عنصر طراح وب مدرن است، اما فضای سفید نیز بسیار جذاب است. این لزوما حتی نباید سفید باشد.


فضای سفید یک اصطلاح است که برای مقدار فضای خالی استفاده می شود که به عنوان یک بافر بین تمام عناصر روی صفحه شما عمل می کند، از جمله کپی، نوار کناری، حاشیه ها و غیره. اگر وبسایت شما شلوغ باشد، توجه مخاطب بازدید کننده بسیار دشوار است.


هدفمند طراحی وب سایت شما با استفاده از فضای سفید باعث طراحی تمیز و راحت قابل هضم و سازماندهی می شود. همانطور که وب سایت ها یک سبک مینیمالیستی را تطبیق می دهند، نگه داشتن فضای باز بر روی صفحه شما به خواننده اجازه می دهد مسیر خود را در اطراف صفحه به راحتی حرکت دهد.


3. تماس های مربوط به اقدام

CTA برای طراحی وب مدرن


همانطور که قبلا اشاره کردیم، تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان و مشتریان نیز برای طراحی وب سایت مدرن بسیار مهم است و به همین دلیل است که: وب سایت ها برای برقراری ارتباط با افرادی که در محتوا، محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند، هستند. هنگامی که این ارتباط برقرار می شود، می خواهید رابطه ای با این بازدیدکنندگان داشته باشید.


چیزهایی مانند فرم های اشتراک ایمیل، کتابهای الکترونیکی قابل دانلود رایگان یا روزنامه ها، فرم های رایگان محصول، مشاوره رایگان یا دعوت های دیگر، دعوت نامه های بزرگ (CTA) هستند. این ها باید به صورت استراتژیک در طراحی وب سایت شما گنجانده شوند و برای جمع آوری اطلاعات تماس (معمولا فقط یک آدرس ایمیل) بازدیدکنندگان شما بسیار مهم هستند تا بتوانید با آنها به گفتگو ادامه دهید و آنها را به مشتریان تبدیل کنید.


شامل CTA های مربوطه در مکان های بهینه در سراسر وب سایت شما  در انتهای پست های وبلاگ، در ستون های فرعی و در صفحه منابع خود، به نام چند.


چند نکته بعدی در مورد عناصر طراحی وب سایت مهم است که واقعا در پشت صحنه اتفاق می افتد.


4. پاکسازی رمزگشایی

این عنصر طراحی مدرن وب سایت یکی است که شما ممکن است به صورت بصری متوجه نباشید، اما یکی از این ها مهمترین مسئله ای است که در مورد عملکرد سایت شما وجود دارد.


پشت هر وب سایت یک مقدار زیادی از برنامه نویسی در backend است که نحوه عملکرد وب سایت شما را تعیین می کند. Bluleadz در تامپا، دفتر فلوریدا، طراحان ماهر دارد که همچنین می دانند کد سایت برای کارکردن بدون وقفه، بارگیری سریع و موثر برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان و مشتریان است.


از طریق GIPHY


اختصاص زمان اضافی برای برنامه نویسی باطری پاک باعث می شود که نوشتن، خواندن و حفظ عملکرد وب سایت شما آسان تر شود. آیا تا به حال برای چیزهایی که از گنجه خود میشوید، حفر میشوید، اما برای پیدا کردنش خیلی پیچیده است؟ مانند یک گنبد جاروب شده، اگر شما برنامه نویسی پشتی نداشته باشید، تنها مشکل و مشکلاتی که ممکن است رخ دهد، سخت تر شود.


5. طراحی برای کاربر اول

این عنصر طراحی وب سایت مدرن دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد: شما باید سایت خود را برای کاربر طراحی کنید، نه فقط برای ارتقاء رتبه بندی خود. شرکت ها، از احساس ناامیدی برای رتبه بندی بهتر، تمایل به انجام کارهایی دارند که "خوب" هستند برای گوگل، اما بد برای کاربر.


با این حال، این نباید سلسله مراتبی برای طراحی وبسایت باشد. یک وب سایت باید user-f باشد

anking بالاتر در صفحه نتایج جستجو موتور.


گوگل هوشمند است: می تواند زمانی که کاربران شما از وب سایت شما ارزش خوبی داشته باشند، می توانند بگویند، زیرا آنها همچنان به عقب می روند و زمان بیشتری را صرف آن می کنند. محتویات خود را بالاتر از جستجوگرها، حداقل زمانی که برای اولین بار شروع به، بهینه سازی سایت خود را برای کاربر و ساخت یک گروه از وفادار، بازدید کننده تکراری.


6. عناصر تقویت SEO

در حالی که من فقط ذکر کردم که یک وب سایت باید برای کاربر طراحی شود، به این معنا نیست که SEO مهم نیست. عناصر طراحی مدرن وب سایت وجود دارد که می تواند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) سایت شما را بهبود بخشد. بسیاری از این ها به چشم غیر مسلح نامرئی هستند و همچنین در برنامه نویسی باطن صفحات و پست های شما ظاهر می شوند.


ترفندهای طراحی مانند متا تگ ها، برچسب های عنوان، برچسب های عنوان و دیگر کد گذاری های HTML، راه زیادی برای کمک به سایت شما در رتبه بندی موتور جستجو گوگل است. اطمینان حاصل کنید که این عناصر را پر کنید، نیشگون گرفتن و بهینه سازی کنید تا آنها به سایت شما مرتبط و رتبه بندی جستجوی شما را بهتر کنند.


7. بهینه سازی سرعت

بهینه سازی برای سرعت یک عنصر طراحی ضروری است که نباید نادیده گرفته شود. با استفاده از تکنولوژی امروز، مردم انتظار دارند که همه چیز بار بار بارگذاری شود، یا احتمالا در حوله سه ثانیه پس از آن پرتاب می شود و هرگز بازگشت نخواهد کرد. به عنوان یک کسب و کار، شما نمی خواهید منجر و چشم انداز به منفی فکر می کنم از نام تجاری خود فقط به این دلیل که وب سایت شما کند است.


برای اطمینان از اینکه وب سایت شما به طور کامل برای سرعت بهینه سازی شده است، در اینجا چند نکته وجود دارد:


همیشه یک عکس را بهینه سازی کنید، مهم نیست که چقدر کوچک است.

فشرده سازی را فعال کنید تا فایل ها کوچکتر شوند و سریعتر باز شوند.

درخواستهای HTTP را در ابزارهای برنامهنویسی Google Chrome کوچک کنید.

گزینه های میزبانی مناسب را انتخاب کنید، چه میزبان مشترک آن، VPS میزبانی، یا یک سرور اختصاصی.

این هفت عنصر را به طراحی وب سایت مدرن خود اضافه کنید. اولویت بندی تجربه کاربر و اطمینان از اینکه وب سایت خود را برای طراحی نه تنها طراحی فیزیکی خود، بلکه قابلیت کارکرد آن نیز بهینه سازی کنید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی