آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

هدف اصلی HTML کدام است؟

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

زبان نشانه گذاری Hypertext )HTML) یک استاندارد برای توصیف ساختار و ارائه اطلاعات از طریق اینترنت است. اسکات لوبان نشان می دهد که چگونه می توانید از کلمات کلیدی و برچسب های HTML برای قالب بندی و نمایش محتویات صفحات وب استفاده کنید.


این اولین بار از مقالاتی است که مقدمه ای نسبتا بالا در مورد تکنولوژی های اولیه که برنامه های کاربردی نرم افزاری مبتنی بر وب را تشکیل می دهند، فراهم می کند. این مقالات "اجرایی اجرایی" برای کارکنان رهبری از پروژه به مدیر ارشد علاقه مند می شود  که برای اولین بار در زمینه توسعه یا نگهداری برنامه های کاربردی تحت وب قرار دارند. علاوه بر این، این مقالات پایه و اساس "بهترین شیوه" برای سازمان و سبک کد منبع در یک برنامه وب فراهم می کند. رهبران پروژه می توانند از این اطلاعات برای کمک به تشکیل فرایندهای توسعه نرم افزار بهتر در سازمان های خود استفاده کنند.


هر تکنولوژی تحت پوشش در این سری از طریق یک سری از سه یا چهار مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این مقالات ابتدا فناوری موضوع را در چهارچوب یک برنامه مبتنی بر وب معرفی می کند، با تمرکز بر هدف، نقش، قابلیت ها و محدودیت های آن. در ادامه، تکنولوژی مربوطه را به تفصیل بررسی خواهیم کرد و عناصر اولیه و قابلیت های آن را توضیح خواهیم داد. مقاله نهایی در مورد هر فناوری، مجموعه ای از کنوانسیون های استاندارد و برنامه نویسی را برای بهبود قابلیت نگهداری و قابلیت استفاده مجدد کد برنامه وب ارائه می دهد.


این مقاله یک اکتشاف اولیه و بنیادی تکنولوژی مورد استفاده در برنامه های مبتنی بر وب را آغاز می کند: HTML. HTML، زبان نشانه گذاری Hypertext Markup یک استاندارد برای توصیف ساختار و ارائه اطلاعات از طریق اینترنت است. توسعه دهندگان وب از کلمات کلیدی یا برچسب های HTML استفاده می کنند تا دستورالعمل برنامه مرورگر وب را برای قالب بندی و نمایش محتویات صفحات وب مورد استفاده قرار دهند.


ریشه های HTML

فقط چند سال پیش، معمولی "برنامه وب" به طور کامل شامل مجموعه ای از صفحات وب استاتیک نوشته شده در HTML بود. در مقابل، برنامه های مبتنی بر وب امروزه بسیاری از فن آوری های جدید را برای ارائه برنامه های پویا و تعاملی در اینترنت تلفیق می کنند. با این حال، کد HTML هنوز در هسته اکثر برنامه های وب یافت می شود. این مقاله با شرح مختصر ریشه های HTML و نقش HTML در برنامه های وب آغاز می شود.


به عنوان یک زبان نشانه گذاری، هدف از HTML، ارائه مجموعه ای از قوانین عمومی است که نشان می دهد چگونه محتوا هنگامی که رندر می شود نگاه کند. زبان نشانه گذاری متدهای مورد استفاده برای نمایش محتوا را تعیین نمی کند و پیش زمینه مورد نظر را نیز پیش بینی نمی کند، بنابراین این کنترل نامشخص است.


HTML لاینورا از اینترنت است. در اصل، اینترنت به عنوان وسیله ای برای توزیع اطلاعات در یک شبکه قوی و غیرمتمرکز کامپیوتری در زمان اضطراری ملی طراحی شده بود. بازتاب ماهیت تجربی این رسانه، ابزارهای اولیه برای یافتن و مشاهده اطلاعات در اینترنت، ابتدایی بودند. با این حال، به این ترتیب که سازمانها و افراد بیشتری اینترنت را به تصویب رساندند، نیاز به دسترسی آسانتر به منابع و نمایش محتوی اطلاعات بیشتر شد. انتشار اسناد HTML فرمت شده در اینترنت از طریق World Wide Web نشان داد که پاسخ به این نیازها است.


HTML یک زیرمجموعه استاندارد نشانه گذاری عمومی (SGML) است. SGML یک استاندارد بین المللی (ISO 8879) است که در سال 1986 به عنوان یک فرمت برای ساخت و طبقه بندی اسناد منتشر شده است. HTML یک مجموعه ساده از برچسب های ساختاری، معنایی و قالب بندی SGML را تأیید می کند، تاکید بر محتوا و نه به خود سند. علاوه بر این مهم به HTML، شامل پشتیبانی از ابرمتن بود که نویسندگان را قادر ساخت تا یک شبکه معنایی اطلاعات مرتبط را تعریف کند.

  • فاطمه علیزاده

Hypertext

برچسب های HTML

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی