آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا تمام وب سایت های HTML وجود دارد؟

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

آیا تمام وب سایت های بزرگ در HTML و CSS نوشته شده اند؟

پاسخ کوتاه به سوال شما این است: بله تمام وبسایتها (بزرگ یا کوچک) باید در HTML و CSS نوشته شوند. با این حال، این بدان معنا نیست که آنها فقط باید در HTML یا CSS نوشته شوند. با توجه به ماهیت سوال شما، به نظر می رسد که شما نسبتا جدید در زمینه توسعه وب است، بنابراین اجازه دهید از یک قیاس استفاده کنم تا اطمینان حاصل شود که چه چیزی در مورد معرفی به چه معناست. 


بگو هدف شما این است که بدن انسان را بسازید  بگذارید آن را به عنوان یک وب سایت در نظر بگیرید. در سطح ابتدایی، ما یک استخوان خوب داریم که ساختار اصلی بدن شما را تشکیل می دهد؛ آنها آنچه را که یکپارچگی، شکل، اندازه و هدف شما را تعریف می کند، تعریف می کنند. این یک وب سایت با تنها HTML است، به عبارت دیگر، HTML اسکلت یک صفحه وب است. این برای پوشش دادن نیازهای اساسی استفاده می شود و تقریبا می تواند به عنوان یک طرح کلی از آنچه و همه شما می خواهید در صفحه خود داشته باشید. لایه بعد از این، (همانطور که شما احتمالا در حال حاضر می دانید) CSS است. این جایی است که ما به عضلات و پوست می رویم (برخی از قطعات را پرش می کنیم، اما بعدا به آن ها برگردیم). عضلات و پوست بیشتر یا کمتر زیبایی شناسانه خود را تعریف می کنند، نگاه شما. به همان شیوه، CSS ظاهر صفحه وب شما را تعیین می کند؛ یک ظاهر طراحی شده CSS می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا وب سایت بهتر شود، آن را آسان تر برای حرکت و یا به سادگی لمس شخصیت خود را به یک وب سایت اضافه کنید. این معمولا در این لایه است که استعدادهای طراح درخشش دارد.


قطعه سوم و چهارم که شما از دست می دهید، اسکریپت های Front-end و همچنین Back-end است. برای اضافه کردن تعامل - به طور خاص، مغز، برخی از دست ها، پاها و سیستم عصبی به بدن انسان توسعه وب، جاوا اسکریپت خواهد شد مدعی اصلی ما است. جاوا اسکریپت برای چیزهایی مانند AJAX و jQuery استفاده می شود که به وب سایت اجازه می دهد عمیق تر عمل و تعامل با کاربر.


به عبارت دیگر، هنگامی که دکمه "Submit" را در Quora فشار می دهید، جاوا اسکریپت را خاموش می کند. دکمه "مانند" در فیس بوک؟ همچنین جاوا اسکریپت دکمه اشتراک در ویدیوهای یوتیوب؟ احتمالا یک عملگر جاوا اسکریپت نیز هست.


بخش نهایی یک وب سایت بزرگ، برنامه نویسی پشتی یا سمت سرور می باشد. این بخش معمولا برای web-developers greenhorn کمی زشت است، بنابراین در توضیح مختصر من مختصر است. عقب پایان یک برنامه وب (یا هر برنامه کاربردی) این است که پیامهایی را که حتی اگر صفحه در حال استفاده نیست و یا به طور خاص، اطلاعاتی که چندین کاربر میتوانند از یک وبسایت دسترسی پیدا کنند، مدیریت کند. کلید داده های به اشتراک گذاشته شده، از جمله پست های فیس بوک، فیلم های یوتیوب و حتی این سوال Quora، نوعی کد پشتی است که آن را مدیریت می کند. به طور معمول، چیزهایی مانند این در پایتون انجام می شود، اما گزینه های مختلفی برای پشتی وجود دارد که از شما می توانید انتخاب کنید.


در نتیجه، بله HTML و CSS برای ایجاد هر وب سایت بزرگ وجود دارد. با این حال، به یاد داشته باشید که فراوان زبان های دیگر و تکنیک های استخدام برای ایجاد یک وب سایت بزرگ مثل Quora یا Google به درستی کار می کند. :]

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی