آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

نقش HTML در طراحی صفحات وب چیست؟

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

نقش HTML

گفته شده است که سند مشخص شده HTML، ساختار لایه یک صفحه وب است. این پایه ای است که بر اساس آن لایه ارائه (دستورالعمل برای چگونگی تحویل یا نمایش عناصر) و لایه رفتاری (اسکریپت و تعامل) اعمال می شود.


آیا اتفاق افتاد که فصل قبل را بخوانید؟ این موضوع ممکن است به موضوع HTML مربوط شود، اما برخی از مفاهیم مبتنی بر XML مبتنی بر وجود دارد که راهنمای نحوه ادراک HTML و در طراحی وبسایت معاصر است. یک مفهوم هدایت کننده این است که هدف اساسی HTML به عنوان یک زبان نشانه گذاری، ارائه توضیح معنایی (معنای) محتوای و ایجاد ساختار سند است. این به ارائه نگرانی نیست، مانند نحوه نمایش سند در مرورگر. ارائه شغل Cascading Style Sheets است که در قسمت سوم پوشش داده شده است.


دستورالعمل های ارائه باید جدا از نشانه معنایی و ساختاری چیزی جدید نیست. این قصد HTML از ابتدای آن به عنوان یک برنامه SGML (Standard Marked Language General) است که در نوار کناری بعدی ذکر شده است. آنچه جدید است این است که جامعه وب به رسمیت شناختن است که مزایای قابل اندازه گیری (از لحاظ زمان و پول) به استفاده از HTML برای آنچه که طراحی شده بود انجام می شود

  • فاطمه علیزاده

HTML

XML

اسکریپت

طراحی وبسایت

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی