آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

علائم که نشان دهنده شما برنامه نویس نمیتوانید باشید.

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

6 نشانه هایی که شما برنامه نویس نیستید

هر کس برنامه نویسی نمی شود. مطمئنا، هر کسی می تواند یاد بگیرد که چگونه برنامه ریزی کند، اما یادگیری برنامه ریزی همان چیزی نیست که شغلی را از آن بیرون کند. در حقیقت، به طور کامل ممکن است کدنویسی با استعداد باشد و هنوز برای کار حرفه ای ناسازگاری باشد. به نظر می رسد عجیب است، من می دانم، اما این درست تر از شما ممکن است فکر می کنم.


من بیش از یک دهه تحصیل در رشته علوم رایانه را صرف کرده بودم و تفکر این بود که تنها برای شناختن این امر، این کار را انجام دادم و این از کسی است که در جریان برنامه نویسی و چالش های مرتبط با آن قرار دارد.


بیشتر از آن چیزی است که از برنامه نویسی وجود دارد. شما باید تمام عکس را در نظر بگیرید. اگر شما کاملا مطمئن نیستید که شما به عنوان یک برنامه نویس هستید، در اینجا برخی نشانه هایی وجود دارد که ممکن است شما را در مسیر درست قرار دهند.


شماره 1: شما خلاقیت تجربی را از دست ندهید

با وجود اینکه در منطق سنگین است، برنامه نویسی در نهایت یک هنر خلاق است. یک برنامه جدید مانند یک بوم خالی است و قلمهای شما زبان ها، چارچوب ها، کتابخانه ها و غیره هستند. شما چیزی را از هیچ چیز ایجاد نمی کنید و این یک فرآیند است که به بی تفاوتی آزمایشی متکی است.

کدنویسی Dogmatic به شما می گوید که "یک راه واقعی" برای نوشتن کد خوب وجود دارد، اما این درست نیست. چنین بیانیه ای به همان اندازه بی معنی است که فقط یک راه برای ساخت یک خانه وجود دارد، یک رمان را بنویسید یا یک خورش را بخورید. راه های بسیاری برای کد نرم افزار وجود دارد و شما باید آزمایش کنید.



بدون کنجکاوی طبیعی، شما بینایی تونل را توسعه می دهید و همیشه با مسائل برنامه نویسی خود از یک زاویه برخورد می کنید. در آن لحظه، برنامه نویسی کار روت انجام می شود و بسیاری از آنچه را که برای اولین بار به آن اهدا می کند، از دست می دهد.


شماره 2: شما خودتان نیستید

همه برنامه نویسان خوب باید خودشان باشند و هیچ راهی برای این کار وجود ندارد. هنگامی که شما تمام جزئیات جزئی را از بین می برد، برنامه نویسی اساسا تکراری است. اگر در کد شما نوشتید هیچ مشکلی یا جسمی شخصی ندارید، فقط می خواهید بدبخت باشید.


علائم-غیر از-برنامه-ناسپاس


این درست در مورد تلاش های خلاق (و مهم نیست که چه کسی می گوید، برنامه نویسی خلاق است). انگیزه شما برای نوشتن کد باید از داخل باشد. شما مجبورید برنامه نویسی را به همان اندازه که ممکن است با محصول نهایی کنار بیایید را دوست داشته باشید. اگر فرایند را دوست ندارید، هرگز به محصول نخواهید رسید.

اگر از صبح بیدار شوید و تمایل به کار بر روی پروژه خود را احساس نکنید، شاید برنامه نویسی برای شما مناسب نیست.


شماره 3 نشانه: شما مشکلات منطقی را نفرت دارید

با وجود یک تلاش خلاقانه، برنامه نویسی درباره اصلاح کردن بیشتر از ایجاد آن است. در حالی که سایر رسانه های خلاق شامل یک روند اصلاح (مانند نویسندگان که نیاز به تجدید نظر پیش نویس خود)، برنامه نویسی منحصر به فرد است در آن است که بسیاری از مشکلات که پاپ آپ بر اساس گسل منطقی مبتنی بر.

این فرایند تثبیت، به درستی به عنوان اشکال زدایی شناخته شده، قلب برنامه نویسی است. آیا شما معماهای معمایی و پازل منطقی را جذاب می دانید؟ آیا شما تمایل ذاتی برای تعمیر آنچه که شکسته شده است؟ و به طور گسترده، آیا شما به طور طبیعی در مورد کارهای درونی چیزهای مورد علاقه دارید؟ شما باید قادر به پاسخ به "بله" به همه موارد فوق باشید.

بسیاری از پاداش در برنامه نویسی از تصحیح اشکالات می آید. اشکال پیچیده تر است، پاداش بیشتری آن است که شما در نهایت آن را حل کنید. اگر در این مورد رضایت پیدا نکنید، برنامه ریزی چیزی جز یک رشته بی پایان از ناامیدی نیست.


نشانه # 4: شما نمی توانید برای مدت طولانی نشسته باشید

ماهیت برنامه نویسی مستلزم آن است که شما برای مدت زمان طولانی جلوی کامپیوتر خود قرار دهید. شما ممکن است بتوانید با ایجاد یک ایستاده ایستاده در کنار آن کار کنید، اما ذات همان است: شما قصد دارید زمان زیادی را در مقابل رایانه خود صرف کنید.

بعضی از نگرانی ها در مورد این نوع از شیوه زندگی بی تحرک مربوط به کامپیوتر وجود دارد و اگر شما برای مدت طولانی آن را نادیده بگیرید، می تواند به مشکلات جدی سلامت منجر شود. در کنار خطوط مشابه، ممکن است مجبور شوید با مشکلات ذهنی مانند حواس پرتی ناخواسته، تب کابین و از دست رفتن میزان بهره وری مبارزه کنید.

علاوه بر این، مشکلات برنامه نویسی در مغز شما گیر کرده اند و شما را در همه جای دنیا دنبال می کنند. شما در حال کار با راه حل ها در حالی که در دوش، در حالی که رفت و آمد، و حتی در حالی که در رختخواب دروغ گفتن. از آنجایی که بسیاری از برنامه نویسی در سر شما اتفاق می افتد، تقسیم بندی می تواند دشوار باشد اگر غیر ممکن باشد.


اگر شما خوش شانس هستید، ممکن است بتوانید یک شرکت را پیدا کنید که زمان کراس را نداشته باشد، اما بر روی آن حساب نمی کنم.


شماره 6 را امتحان کنید: انتظار دارید Rich Rich کنید

زمانی بود که توسعه نرم افزار یک پیگیری سودآور بود. امروزه، برنامه نویسان که سرشار از سرعتی هستند، به استثنای قانون عمل می کنند. اگر انگیزه اصلی شما برای داشتن این صنعت این است که در کوتاهترین زمان ممکن پول زیادی بپردازید، شما برای برخی از ناامیدی هستید.

داستان های موفقیت شبانه، مانند محبوبیت Flappy Bird، می توانند ما را به انتظارات غلط و اعتماد به نفس خیالی تبدیل کنند. بسیاری از مردم دست خود را در توسعه بازی Indie امتحان کرده اند و امیدوارند تا سطح بالاتری از موفقیت را فقط به فلاپ برسانند و صنعت را ترک کنند.

آیا می توانم به عنوان یک برنامه نویس پول زیادی بپردازم؟ مطمئنا، اما این آسان نخواهد بود. اگر شما به دنبال ثروتمند شدن هستید، ممکن است به جای آن قرعه کشی کنید.


افکار نهایی

بگذارید بگوییم شما تصمیم گرفتهاید که برنامه نویسی برای شما نیست، اما شما هنوز هم می خواهید از مهارت ها و دانش مرتبط با برنامه نویسی که در طول سال ها ساخته اید، استفاده کنید. گزینه های شما چیست؟


نوشتن تجربه فنی برنامه نویسی می تواند شما را برای نوشتن فنی (راهنماها، مستندات، و غیره)، روزنامه نگاری (که به روز با خبرهای بالقوه خونین) باقی بماند) یا آموزش (به دیگران آموزش دهد که شما می دانید) مناسب می سازد.


تحلیل و بررسی. بسته به تخصص شما، شما می توانید دانش خود را به عنوان یک مشاور برای سیستم های امنیتی، پلت فرم های وب، موتورهای بازی، مدل های کسب درآمد و غیره استفاده کنید. آزمایش تضمین کیفیت، زمینه دیگری است که تخصص تخصص آن می تواند مفید باشد.


مدیریت. اگر برای کسب و کار قلب دارید، اما میخواهید با صنعت نرم افزار ارتباط برقرار کنید، چرا تیم خود را از توسعه دهندگان مدیریت نمی کنید؟ مدیرانی که تفاوتهای ظاهری برنامه نویسی را درک میکنند چندان دور از میان هستند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی