آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

اهمیت نقشه سایت HTML در SEO چیست؟

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

وب سایت های HTML برای SEO بسیار مهم نیست، اما می توانند فهرستی از صفحاتی را که می توانند توسط خزنده موتور جستجو نشان داده شوند، ارائه دهند. با این حال، این فرمت مورد نظر برای موتورهای جستجو مانند Google، Yahoo و Bing نیست. اگر شما علاقه مند به کمک به SEO خود هستید، یک نقشه سایت XML ایجاد کنید و آن را به صورت دستی به موتورهای جستجو ارسال کنید. XML نقشه های سایت حاوی اطلاعات بسیار بیشتری از قبیل تغییر فرکانس، اولویت و تاریخ آخرین ویرایش است که به موتورهای جستجو می داند چه چیزی در نتایج موتور جستجو نشان می دهد و همچنین زمانی که دوباره به خزیدن وب سایت دوباره باز گردد.


از یک سرویس مانند ژنراتور نقشه سایت DYNO Mapper) www.dynomapper.com) استفاده کنید که می تواند نقشه های سایت را در هر دو قالب HTML و XML برای استفاده در وب سایت شما ایجاد کند.

Sitemap HTML استفاده می شود تا به موتورهای جستجو اجازه دهد سایت را به طور مرتب ردیابی کند. اجازه دهید دو سناریو را به شما بدهم، یکی برای جستجوگرها و دیگری خیلی خوب نیست.


بد برای جستجوگرها


شما یک وب سایت دارید و شروع به ایجاد محتوا می کنید. شما به گوگل نمی گویم که شما صفحات خود را در وب سایت خود دارید. با گذشت زمان، محتوای بیشتری را ایجاد می کنید و سایت شما شروع به محتوای زیادی می کند. مشکل این است که شما در تبلیغات و استراتژی SEO بسیار سرمایه گذاری نکرده اید و بسیاری از افراد در مورد سایت یا محصول خود نمی دانند.


چگونه می توان انتظار داشت که گوگل سایت خود را بشناسد؟ این وب را خزنده می کند و گاهی اوقات محتوای شما را پیدا می کند، اما اگر شما به محض انتشار آن یا ارسال همه آنها در یک زمان به Google به صفحات خود در سایت خود بگویید، بسیار عالی خواهد بود.


خوب برای جستجوگرها


این زمانی است که نقشه سایت مفید است. شما تمام صفحات را از وب سایت خود ایجاد می کنید و آن را به Google ارسال می کنید تا بتوانید آن را در موتور جستجوی خود نشان دهید. به عبارت دیگر، شما در مورد محتوای خود به Google می گوئید، Google را به دنبال شما نگذارید. این باعث می شود خیلی ساده تر نمایه سازی شود و نقشه سایت HTML فقط این است که یک نقشه از محتوای سایت شما که توسط موتورهای جستجو با یک زبان (کد) مورد استفاده قرار می گیرد را می توان درک کرد.


بنابراین از دیدگاه SEO، سایت با محتوای نمایه شده بیشتر در نتیجه جستجو بسیار راحت تر از یک سایت است که حتی در موتور جستجوی موتور جستجوی گوگل وجود ندارد.

Sitemaps HTML معمولا برای انسان ها ساخته می شود تا بتوانند به راحتی وب سایت شما حرکت کنند.


قابلیت استفاده - و Sitemap HTML یک راه عالی برای کاربران برای حرکت به بخش های کلیدی وب سایت شما است. اگر به درستی ایجاد شده است، یک نقشه سایت HTML می تواند به کاربران حس خوبی از آنچه در مورد سایت شما دارد، ارائه دهد.


Navigation / Quick Access - یک Sitemap HTML می تواند به اطمینان حاصل کند که محتوای اصلی شما یک یا دو کلیک از صفحه اصلی شما است و محتوای شما به راحتی قابل دسترسی است.


پیوند بین - نقشه وب سایت HTML شما می تواند به گونه ای ایجاد شود که به یک صفحه معتبر در وب سایت شما تبدیل شود و در نتیجه یک پیوند به صفحات سایت دیگر شما از وب سایت HTML می تواند از یک چشم انداز ارتباطی "ارزشمندتر" شود.


گوگل فاکتور - گوگل همچنان با استفاده از دستورالعمل های وب سایت گوگل، نقشه سایت های HTML را محاسبه می کند - نقشه سایت برای کاربران هنوز ارزش خاصی دارد. گوگل می گوید: "با استفاده از لینک هایی که به بخش های مهم سایت شما اشاره دارد، یک سایت نقشه سایت را به کاربران خود ارائه دهید. اگر نقشه سایت تعداد زیادی لینک داشته باشد، ممکن است بخواهید نقشه سایت را به چندین صفحه برسانید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی