آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا شما نیاز به یک Sitemap HTML دارید؟

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

Sitemap (معمولا) یک سند XML است که حاوی یک لیست از صفحات در وب سایت شما است که شما انتخاب کرده اید که به گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای نشان دادن.


گوگل اغلب از فایل نقشه سایت به عنوان یک راهنما برای صفحات موجود در وب سایت شما استفاده می کند - حتی اگر تصمیم بگیرد که هر صفحه ای را که در نقشه سایت شما فهرست می کند فهرست بندی نکنید.


Sitemap همچنین اطلاعات مربوط به هر صفحه را شامل می شود، از جمله زمانی که آن ایجاد شده و آخرین ویرایش شده است، و اهمیت آن نسبت به سایر صفحات سایت شما. این روند روند صفحات نمایه سازی را سرعت می بخشد.


یک Sitemap یکی از آن موارد نادر در SEO است که گوگل شایستگی بزرگی به آن داده است. به طور معمول، گوگل دوست دارد با صاحبان وب سایت ها در معماهای مرموز صحبت کند.


با این حال، برای نقشه های سایت، گوگل آن را کاملا روشن می کند:


"اگر صفحات سایت شما به درستی مرتبط هستند، خزنده وب ما معمولا می توانید بیشتر از سایت خود را کشف کنید. با این حال، یک نقشه سایت می تواند خزیدن سایت شما را بهبود بخشد، به خصوص اگر سایت شما یکی از معیارهای زیر را برآورده کند ... "


کدام وبسایت به یک نقشه سایت نیاز دارد؟

در "معیارهای زیر"، گوگل ادعا می کند که نقشه های سایت برای ...


وب سایت های بزرگ

وب سایت هایی با محتویات زیادی که به خوبی مرتبط نیستند

وب سایت های جدید

وب سایت ها با محتوای رسانه های غنی

از بالا مشخص است که اکثر وب سایت ها باید یک نقشه سایت داشته باشند.


آیا خطراتی برای داشتن نقشه سایت وجود دارد؟

نقشه های سایت یک بخش نادر، زیبا و شگفت انگیز از جستجوگرها است. داشتن یک نقشه سایت هیچ مشکلی برای صاحبان وب سایت نیست فقط مزایا.


در حالی که گوگل می گوید که نمی تواند تضمین کند که ربات های آن حتی یک نقشه سایت را بخوانند، همچنین اشاره می کند:


"در اغلب موارد، سایت شما از داشتن یک نقشه سایت سود می برد و شما هرگز به خاطر داشتن آن مجازات نخواهید شد."


به طور خلاصه، گوگل تایید کرده است که شما برای نقشه سایت مجازات نخواهید شد و ممکن است به وب سایت شما کمک کند. با استفاده از این اطلاعات می توانید دقیقا ببینید که چرا هر وبسایت ای که می خواهد بر روی گوگل رتبه بندی کند نیاز به یک آن دارد. هر زمان که من شروع به کار با یک مشتری در یک کمپین جستجوگرها، من همیشه یک نقشه سایت را به عنوان بخشی از روند توصیه می کنم.


آیا باید یک Sitemap XML یا یک Sitemap HTML داشته باشم؟

تفاوت این است که نقشه های XML برای موتورهای جستجو نوشته شده اند و نقشه های HTML برای انسان ها نوشته شده است.


یک نقشه سایت XML به طور خاص برای عنکبوت موتور جستجو نوشته شده است. یک عنکبوت موتور جستجو می تواند به سرعت و به آسانی تمام اطلاعات مهم در مورد سایت شما را با نگاه کردن به فایل XML استخراج کند.


یک نقشه سایت HTML، کاربران انسانی را از دست می دهد تا یک صفحه را در سایت خود پیدا کنید که به دنبال آن هستید. به یاد داشته باشید که موتورهای جستجو، سایت هایی را که برای استفاده آسان استفاده می کنند، پاداش می دهند و در بسیاری موارد می توانید رتبه بندی سایت خود را با بهبود تجربه کاربری خود بهبود بخشید. این ممکن است مورد است که شما ارائه یک تجربه کاربری بهتر با ارائه یک نقشه سایت HTML.


نقشه تخم مرغ دیوانه نقشه سایت

وبلاگ دیوانه تخم مرغ یک نقشه سایت HTML دارد. آن را در پایین صفحه جستجو کنید


علاوه بر این، یک نقشه سایت HTML به خوبی طراحی شده باید دارای لینک لنگرایی باشد که به هر صفحه وب در وب سایت شما اشاره دارد. این تضمین می کند که کل وب سایت شما موتور جستجوگر قابل پاکسازی است. در تئوری، یک Sitemap به خوبی طراحی شده، نیاز به یک Sitemap را کاهش می دهد.


پس کدام نقشه سایت باید استفاده کنید؟ پاسخ آسان به این سوال هر دو است. به عنکبوت موتور جستجو با نقشه سایت XML و به دوستان خود گوشت خوک خود را با نقشه سایت HTML ملحق شوید. هر کس برنده است!


سندیت محتوا، تکثیر و نقشه های سایت

یکی دیگر از دلایل داشتن یک نقشه سایت XML این است که با مسائل تقلید محتوای مواجه شود.


این وب سایت هایی هستند که محتوای زیادی را منتشر می کنند و مطالب خود را در سایتی دیگر در وب سایت ها منتشر نمی کنند.


همچنین محتوای وبسایت یا وبلاگ به صورت مجدد بدون مجوز نویسنده مجاز نیست.


هر دو نمونه هایی از تکرار مطالب هستند.


گوگل تکرار مطالب را دوست ندارد به روز رسانی گوگل پاندا وب سایت هایی را با محتوای تکراری مجازات کرد تا سایت های اسپم را از صفحات نتایج جستجو حذف کنند. به روز رسانی محتویات تکراری را از نتایج جستجو حذف کرد، تنها تکه محتوای اولیه منتشر شده را نشان داد.


یک نقشه سایت XML شما را قادر می سازد گوگل را نشان دهد که شما خالق محتوای اصلی هستید. نقشه سایت تاریخ انتشار محتوا، حتی تا ساعت را نشان می دهد.


محتوای با کیفیت بالا

در سال 2017، اکنون می دانیم که گوگل به شدت ارزش محتوا و محتوای کیفیت را برآورده می کند.


در سال 2015، Google به روزرسانی شد که اغلب به عنوان "به روزرسانی کیفیت" منتشر شد. گوگل سیگنال های محتوای با کیفیت را در الگوریتم رتبه بندی اصلی خود به روز کرد. نتیجه این بود که محتوای با کیفیت بالا پاداش داده شد، در حالی که محتوای کم کیفیت و مزرعه بیشتر احتمال دارد مجازات شود.


همانطور که قبلا ذکر شد، نقشه های XML یک راه سریع برای شما به Google است، زمانی که محتوای جدید را به وب سایت خود اضافه کرده اید یا زمانی که محتوای قدیمی را به روز کرده اید. اگر شما به طور مرتب محتوای با کیفیت را منتشر می کنید، می خواهید به هر زمان که شما منتشر یا به روزرسانی می کنید، گوگل با هر زمان که ممکن است، به شما اطلاع دهد تا بتوانید پیشرفت های رتبه بندی را مشاهده کنید.


به یاد داشته باشید زمانی که ما در مورد محتوای با کیفیت صحبت می کنیم، این فقط به طول یک مقاله اشاره نمی کند (هرچند تحقیقات نشان داده است که محتوای طولانی تر بهتر عمل می کند). اگر چه

مجدد دستورالعمل های رسمی وجود ندارد، ما می دانیم که با توجه به ارتباط محتوا، استفاده طبیعی از کلمات کلیدی و تغییرات کلمات کلیدی، قابلیت خواندن و ساختار جمله، لینک های داخلی و خارجی مرتبط و قالب بندی محتوا، از جمله برچسب های عنوان و رسانه های تصویری .

چه چیزی در یک نقشه سایت به وجود می آید و چگونه می توانم آن را ایجاد کنم؟
بیایید به ریزه کاری بچرخیم

در حالی که شما ممکن است موافقت کنید که نقشه های سایت درخشان هستند، ممکن است کمی به آنها احتیاج داشته باشید، زیرا آنها به خوبی چطور هستند.

یک ساختار وبسایت
منبع

تو اشتباه نمیکنی. منظورم این است، فقط به این چیز نگاه کنید. برای بعضی ها، این زیبایی است. برای دیگران، پیچیده تر از 360 درجه جریان مستقیم است به مادر بزرگ شما.

برای کسانی که خوش شانس در میان ما هستند، برخی از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) می توانند خودکار سایت های XML ایجاد کنند. صدای تسکینم را می شنوم یک مایل دور. اگر شما یک کاربر وردپرس هستید، من می خواهم Yoast SEO Plugin را پیشنهاد دهم، که می تواند یک Sitemap XML ایجاد کند.

اگر از WordPress استفاده نمیکنید و CMS CMS خود را تولید نمی کند، تعدادی از ابزارهای رایگان وجود دارد که می تواند یک نقشه سایت برای شما ایجاد کند. من شخصا توصیه می کنم جادوگر قورباغه و XML-sitemaps.com، هر چند بسیاری، بسیاری دیگر وجود دارد.

ایجاد یک فایل XML سایتmap با XML-sitemaps.com
ابتدا به XML-sitemaps.com بروید و URL خود را وارد کنید:

گام 1 نقشه سایت xml را ایجاد کنید
بعد، اجازه دهید خزنده خود را از طریق وب سایت شما حرکت کند. اگر وبسایت شما بیش از 500 URL داشته باشد، باید یک حساب کاربری پرداخت کنید. هنگامی که خزنده به پایان رسید، فایل ".XML" را دانلود کنید.

فایل XML سایت را دانلود کنید
ایجاد فایل XML Sitemap با فریاد قورباغه
برای فریاد قورباغه برای کار، شما نیاز به آخرین به روز رسانی جاوا برای کامپیوتر خود دارید، اما هنگامی که شما آن را بارگذاری کردید، به سادگی دستورالعمل های زیر را برای تولید یک نقشه سایت دنبال کنید:

دریافت آن را به خزیدن وب سایت.
هنگامی که خزیدن به طور کامل به پایان رسید، روی "ایجاد XML Sitemap" کلیک کنید.
صفحاتی را که می خواهید وارد کنید و حذف کنید را انتخاب کنید. ممکن است فکر کنید که می خواهید هر صفحه را شامل شود، اما ارزش این را دارد که هرگونه محتوای تکراری که ممکن است در وبسایت شما داشته باشید و هر صفحاتی که متشکریم را برای ردیابی تکمیل هدف تعیین کنید.
آخرین تاریخ تغییر را وارد کنید، لیست اولویتهای URL خود را وارد کنید، فرکانس تغییراتی را که صفحات شما احتمال دارد تغییر دهید، وارد کنید و تصمیمی بگیرید که آیا می خواهید تصاویر وبسایت خود را در نقشه سایت خود وارد کنید. همه اینها اختیاری است و غیرممکن است بگوییم آیا Google یا Bing به این اطلاعات نیاز دارد یا خیر. اما آنها ممکن است، بنابراین شما نیز ممکن است انجام دهید.
یک پوشه برای ذخیره نقشه سایت خود را انتخاب کنید توصیه میکنیم آن را "sitemap.xml" نامگذاری کنید.
بسیاری از نقشه های دیگر سایت ایجاد ابزار وجود دارد و بسیاری از آنها در تقریبا همان کار می کنند. به همین ترتیب، این توصیه باید برای اکثر خدمات نقشه سایت ایجاد شود.

پس از ایجاد نقشه سایت، مهم این است که شما آن را به هر دو Google Search Console و Bing Webmaster Tools ارسال کنید تا سرعت پردازش سایت خود را نشان دهید.

ارسال نقشه سایت خود به کنسول جستجوی گوگل:
برای ثبت نام نقشه سایت خود با Google Search Console، این مراحل را دنبال کنید:

XML Sitemap خود را بر روی سرور خود و بارهای URL بررسی کنید (یا از ابزار آزمون وب سایت استفاده کنید که تعداد زیادی از آنها وجود دارد). معمولا فایل sitemap.xml را به دایرکتوری ریشه ای از وب سایت خود آپلود می کنید. این کاملا طبیعی است که آن را در https://mywebsite.com/sitemap.xml قرار دهید
وارد کنسول جستجو شوید
در زیر "خزیدن"، "نقشه های سایت" را انتخاب کنید
روی «اضافه کردن / تست نقشه سایت» کلیک کنید
آدرس URL نقشه سایت را وارد کنید و روی "Submit Sitemap" کلیک کنید
ارسال نقشه سایت خود به Bing Webmaster Tools:
ابزارهای webmaster bing
BTW - بینگ 100 دلار از اعتبار تبلیغات برای ثبت نام!

برای ثبت نام یک Sitemap با Bing:

XML Sitemap خود را بر روی سرور خود بررسی کنید و بارهای URL
به Bing Webmaster Tools وارد شوید
روی «پیکربندی سایت من» کلیک کنید سپس «نقشه های سایت»
آدرس سایت نقشه سایت را وارد کنید در جعبه متن "ارسال نقشه سایت"
آمار "ارسال"
همچنین به سرعت ثبت نام تغییرات در محتویات خود، ابزار گوگل وب مستر، مزایای دیگری را برای اطلاع شما در صورت وجود هر گونه خطایی در نقشه سایت شما که نیاز به اصلاح وجود دارد، می دهد.

بسته شدن
ایجاد یک Sitemap XML و یک Sitemap HTML ارزشمند است برای صاحبان وب سایت هایی که می خواهند مطمئن شوند که آنها همه چیز را می خواهند تا به خدایان SEO کمک کنند. اگرچه هیچ شواهدی مشخص وجود ندارد که یک Sitemap به وب سایت شما کمک کند، احتمال خوبی وجود دارد - و بدون خطر مجازات، شما باید قطعا یک مجموعه را تنظیم کنید.

درباره نویسنده: چارلی مارکانت رئیس روابط عمومی دیجیتال در معرض نینجا است. تیم خود را از بازاریاب محتوا نزدیک با جستجوگرها برای اطمینان از محتوای آنها تولید حداکثر نتایج کار می کنند. چارلی همکاری نویسنده کتاب The Ultimate Guide to Digital PR و بازاریابی محتوا است.

جستجو در تخم مرغ روزانه
مقالات ویژه:
قهرمان CRO: راب فاهریون، گروه بازاریابی دیجیتال دیجیتال Flying V Group
12 تاکتیک برای بهینه سازی صفحه فرود صفحه تجارت الکترونیک برای تبدیل بیشتر
از خریدار اول به مشتری متواضع: ایمیل تجارت الکترونیک 101
تخم مرغ دیوانه پرواز
اقامت در حلقه
دریافت آخرین راهنمایی های بازاریابی CRO، SEO، طراحی و تجارت الکترونیک به شما ارائه شده است
صندوق ورودی
ایمیل شما*
ایمیل شما
دسته بندی موضوعی
بازار یابی
تبدیل
نام تجاری
کپی رایتینگ
آزمایش کردن
تجزیه و تحلیل
طرح
تجربه ی کاربر
وردپرس
تجارت الکترونیک
خواندن در مورد جستجوگرها:

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی