آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

داشتن یک صفحه نقشه سایت ضروری است؟

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

وقتی از نقشه های سایت استفاده می کنم؟


حتی اگر پیوند داخلی صفحات شما برای خزیدن بهتر از موتورهای جستجو بهینه شود، بهتر است یک Sitemap داشته باشید، اگر بتوانید وبسایت خود را با یکی از معیارهای زیر مرتبط کنید:


اگر سایت واقعا بزرگ است: اگر سایت شما بسیار زیاد باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که رباتهای Google مشغول دیدن یا گم شدن برخی از صفحات جدید یا به تازگی به روز شده در وب سایت شما باشند.

اگر سایت دارای تعداد زیادی صفحاتی است که جدا شده و یا به خوبی با یکدیگر ارتباط ندارند: اگر تعداد زیادی از صفحات در سایت شما وجود دارد که به طور طبیعی با یکدیگر ارتباط نداشته باشند، دوباره وجود دارد، احتمال دارد که Google این صفحات را نادیده بگیرد .

اگر سایت جدید است و تعداد کمی از لینک های خارجی به آن وجود دارد: ربات های گوگل وب را خزیدن، پیگیری یک پیوند به دیگر و غیره. بنابراین، اگر فقط چند لینک خارجی به سایت شما دارید، ممکن است Google برخی از صفحات شما را کشف نکند.

اگر سایت با استفاده از محتوای رسانه های غنی یا آژاکس استفاده می کند: این ها به راحتی توسط گوگل انجام نمی شود، بنابراین اگر شما یک Sitemap برای گوگل برای ارائه اطلاعات بیشتر در حساب، هر جا که لازم باشد، بسیار بهتر خواهد بود.

مزایای SEO از داشتن نقشه سایت:


ناوبری راحت تر و قابل مشاهده توسط موتورهای جستجو

دادن نقشه سایت به موتورهای جستجو ساده تر می شود تا آنها را به خزیدن و دسترسی به سایت شما و سپس آنها را برای گنجاندن در نتایج آن فهرست کنید. و از آنجایی که این پروتکل نیز توسط سایر موتورهای جستجو مانند یاهو، بینگ و غیره قابل قبول است، این امر منجر به رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو در طولانی مدت خواهد شد.


ناوبری راحت تر و قابل مشاهده توسط کاربران

اگر یک وب سایت پیچیده و طولانی داشته باشید، یک نقشه سایت می تواند برای کاربران مفید باشد. برای کاربر بسیار طبیعی است که اگر تعداد زیادی از صفحات به طور کامل در نظر او قرار می گیرد. در این وضعیت، نقشه های سایت آنها را از طریق محتوای وب سایت شما هدایت می کنند و به آنها کمک می کند قسمت مورد علاقه خود را انتخاب کنند. این به حفظ ثبات در بلند مدت کمک می کند.


این موتورهای جستوجو را بلافاصله از یک صفحه جدید مطلع می کند (تغییرات به سرعت نسبت به زمانی که شما یک نقشه سایت ندارید نشان داده می شود)

تغییرات در وب سایت شما سریعتر توسط موتورهای جستجو نمایه می شود، اگر شما تغییرات مشابه در نقشه سایت خود را منعکس کرده و آن را به آنها ارسال کنید. این می تواند برای آن وبسایت هایی مفید باشد که محتوای آنها را به طور مرتب به روز می کند. لازم نیست که خزنده های وب هر روز از وب سایت شما بازدید کنند و بنابراین مهم است که تغییرات قبل از بازدید بعدی نمایه شوند.


کاهش احتمال شکستن در هر صفحه برای نمایه سازی

از آنجاییکه تمام صفحات داخلی وب سایت با نقشه سایت ارتباط دارند، احتمال ردیاب گوگل در هر صفحه مهم از دست رفته، تقریبا به هیچ وجه کاهش نمی یابد.


تصویر نقشه سایت:


گوگل همیشه برای محتوای خوب و اصلی تصویر می کند. اگر سایت شما غنی از تصاویر و شما مایل به دریافت، به عنوان بسیاری از آنها شاخص، پس شما باید برای ایجاد نقشه گوگل نقشه سایت بروید.


این فرمت های تصویری Google برای نقشه های سایت نه تنها به Google کمک می کند اطلاعات بیشتری در مورد تصاویر موجود در URL های شما به دست آورد بلکه همچنین به آن تصاویر دسترسی پیدا می کند که در غیر این صورت (مثلا تصاویر با کد جاوا اسکریپت) در دسترس نیست. بنابراین، به شما نشان می دهد Google تصاویری را که می خواهید خزنده یا نمایه شود.


برای دادن این اطلاعات به Google، شما نیاز به اضافه کردن برچسب های خاص تصویر به نقشه سایت خود دارید. شما می توانید این کار را با ایجاد یک نقشه سایت جداگانه برای فهرست کردن تصاویر انجام دهید یا اطلاعات تصویر را به یک نقشه سایت موجود اضافه کنید. اگرچه فقط 2 تگ XML وجود دارد که مورد نیاز است، اما شما هنوز هم می توانید از متادیتای اضافی در مورد محتوای تصویر خود استفاده کنید.

شما می توانید تا 1000 عکس برای هر صفحه فهرست کنید.

در اینجا تصویری از فرمت تصویر نقشه سایت توسط گوگل است


sitemap_1.png



Sitemap ویدئو:


محتوای ویدئویی به خصوص، سخت است که از طریق خندیدن نمایه شود، زیرا ابرداده همیشه در صفحه ای که در آن موجود است، در دسترس نیست.


اگر سایت شما از ویدیوها استفاده کند، نقشه های Google Video یک روش عالی برای نشان دادن Google در مورد محتوای ویدیویی در سایت شما هستند (و از این رو، از آنها بخواهید که آنها را ردیابی کنید). آنها برای بهبود قابلیت جستجوی ویدیوهای شما و از این رو، عملکرد سایت شما در نتایج جستجو Google Video را بهبود می بخشد.


از طریق نقشه سایت ویدیویی وب مسترها می توانند درباره رده، عنوان، شرح ویدیو و غیره به Google اطلاع دهند.


مشابه نقشه های تصویر، برچسب های خاص ویدیویی می توانند به نقشه سایت موجود یا یک نقشه سایت جداگانه اختصاص داده شده برای فهرست ویدیو ها اضافه شوند.


نقشه سایت اخبار:


اگر شما یک وبلاگ نویس هستید که در درجه اول به نوشتن درباره رویدادهای به موقع و به روز کردن آن به موقع تمرکز می کند، یا وب سایت مبتنی بر اخبار دارید، باید یک سایت نقشه گوگل ایجاد کنید.


امروزه با جستجوی شخصی این روزها، ماژول های خبری در بالای نتایج آلی در SERPs نمایش داده می شوند، ورود به ستون خبر می تواند فرصتی عالی برای گسترش دید از محتوای شما فراهم کند.


همیشه یک سایت جداگانه ایجاد می شودریسپانسه به احتمال زیاد برای گوگل برای بررسی مقالات جدید یا قطعه جدید، نقشه سایت به طور مرتب انجام می شود. بنابراین از طریق یک نقشه سایت خبری گوگل، مقالات شما سریعتر کشف خواهند شد و سریعتر به خزیدن می رسند و پوشش محتوای شما را بهبود می بخشد.


علاوه بر این، این نقشه های سایت، عنوان و تاریخ انتشار هر مقاله را مشخص می کند و نوع محتوای هر مقاله را با استفاده از ژانرها و برچسب های دسترسی مشخص می کند.


نقشه سایت خبری گوگل بیشتر توصیه می شود برای آن سایت هایی که جدید هستند، دارای محتوای پویا هستند و یا مسیری دارند که نیاز به لینک های متعددی برای کلیک بر روی آن ها برای دسترسی به وب سایت / محتوای خود دارند.


ساخت یک نقشه سایت


Unles، شما یک وب سایت کوچک دارید و مایل به ساخت نقشه سایت خود هستید، شما باید به طور خودکار روند ایجاد نقشه سایت خود را در نظر بگیرید. ابزار رتبه بندی وب سایت ژنراتور


ارسال نقشه سایت شما


بر خلاف فایل robots.txt که دارای موقعیت پیش فرض در ریشه سایت است و بنابراین توسط موتورهای جستجو در هنگام بازدید از سایت خوانده می شود، Sitemap دارای نام و مکان فایل استاندارد نیست و به همین دلیل توسط موتورهای جستجو به طور پیش فرض به عنوان خوانده نمی شود . اگرچه شما می توانید در فایل robots.txt خود یک مرجع به نقشه سایت خود را ارائه کنید.


اما شما اساسا باید آن را به Google ارسال کنید تا این اتفاق بیفتد، از طریق حساب Google Webmaster Tools که علاوه بر این، همچنین به شما می گوید که اگر نقشه سایت شما دارای خطایی است که باید ثابت شود

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی