آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا نقشه های سایت به SEO کمک می کنند؟

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

آموزش سایت های سایت و تاثیر آن در جستجوگرها


SitemapNow که ما پوشش داده ایم چگونه شما می توانید تصاویر را در وب سایت خود بهینه سازی کنید، اجازه دهید ما را در درک نقشه های سایت و اثرات آن به ساختار سایت خود را در سایت خود. این یک آموزش برای نقشه های سایت است.


یک Sitemap چیست؟


به عبارت ساده، یک Sitemap یک فایل XML است که پر از URL های فردی وب سایت شما است. این یک آرشیو از هر صفحه وب در وب سایت شما است. این فایل باید در سایت شما به راحتی قابل کشف باشد تا خزنده موتور جستجوگر روی آن قدم بر دارد.



یک Sitemap برای چیست؟


Sitemap google spiderA Sitemap معمولا برای خلبان موتور جستجو استفاده می شود که پیوندهایی را به تمام صفحات وب شخصی خود پی می گیرد تا به هیچ وجه از دست ندهد.


گاهی اوقات URL ها را از بین می گذاریم یا آنها را از همه صفحات قابل مشاهده پنهان می کنیم، زیرا دقیقا نمی خواهیم برخی از کاربران به آنجا بروند. به عنوان یک نتیجه، برخی از این URL ها برای عنکبوت موتور جستجو غیرقابل کشف است.


ما هنوز هم می توانیم این URL ها را از برخی از کاربران پنهان کنیم بدون آنکه از آن دسته از صفحات که از طریق عنکبوت موتور جستجو خزنده شده اند را از بین بردن آنها در یک Sitemap XML حذف کنیم.


چگونه می توان یک Sitemap ایجاد کرد؟


Sitemap بسیار آسان است برای ایجاد. برای کاربران وردپرس، می توانید افزونه Google XML Sitemaps را دانلود کنید تا آن را برای شما آسان تر کند. این افزونه به شما کمک می کند یک نقشه سایت XML ایجاد کنید بدون نیاز به انجام هر کاری، اما آن را فعال کنید.


پس از اینکه افزونه نقشه سایت شما را ایجاد کرده است، می توانید نقشه سایت را با یک آدرس مانند این پیدا کنید:


http: //YourURL/sitemap.xml


نقشه سایت من را می توان درseo-hacker.com/sitemap.xml پیدا کرد، اما من معمولا Sitemap را در پایین صفحه قرار می دهم تا بتوانم حضور قابل قبولی در آن داشته باشم.


برای کسانی که از WordPress استفاده نمی کنند، می توانید این ابزار ژنراتور آنلاین XML Sitemaps را استفاده کنید. این بسیار آسان است و آنها یک روش گام به گام برای شما برای پیاده سازی Sitemap خود در وب سایت خود ارائه می کنند.


چگونه وب سایت شما چگونه بر SEO شما تاثیر می گذارد؟


موتورهای جستجو باید همه صفحاتی را که می خواهید مشاهده کنید را ببینید. صفحات بیشتر که از شما فهرست می کنند، بیشتر اعتماد به سود سایت شما است. فقط به این معنی است که وب سایت شما اطلاعات بیشتری برای ارائه دارد.


اطمینان حاصل کنید که عنکبوت موتور جستجو به ردیابی تمام چیزهایی که باید از وب سایت شما خزنده شوند، هدف دقیق یک Sitemap است. این برای ناوبری نیست، بلکه برای پیوند داخلی نیست. این برای عنکبوت موتور جستجو است.


این به معنای افزایش SEO در سایت خود نیست، اما قطعا کمک خواهد کرد.


نکاتی برای نگهداری: سایت خود را دریافت کنید اگر شما قبلا آن را ندارید. این آسان است و لازم است.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی