آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

اهمیت نقشه های سایت در چیست.

شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

به برخی از، نقشه های سایت ممکن است به عنوان یک کار خسته کننده به نظر می رسد، و دیگران، نقشه سایت بسیار مورد نیاز برای هر وب سایت است. دومی از دو صحیح خواهد بود. داشتن یک نقشه سایت که با یک هدف مشخص در ذهن دارد، می تواند عامل موثر در موفقیت وب سایت باشد. این یک پیوند حیاتی بین یک وب سایت و موتور جستجو فراهم می کند که رابطه ای را که برای موفقیت در وب سایت حیاتی است، پرورش می دهد. یک نقشه سایت به خوبی ساختاردهنده یک وبسایت را که توسط تمام موتورهای جستجو قابل جستجو است، فراهم می کند و نتایج جستجو دقیق تر کاربران را به کاربران ارائه می دهد زمانی که آنها به دنبال کلمات کلیدی یا شرایط کلیدی مرتبط با یک وب سایت هستند. این خزنده های وب سایت که توسط موتورهای جستجو استفاده می شوند، بر روی نقشه های سایت بستگی دارد تا آنها را در جهت وب سایت صحیح که کاربر جستجو می کند، مشخص کند.


چرا میزبان مهم است؟

انواع ترفندهای بهینه سازی موتورهای جستجو و راهنمایی هایی که به منظور بهینه سازی وب سایت کمک می کنند وجود دارد و یکی از آن ها نقشه های سایت است. گاهی اوقات اهمیت نقشه های سایت به شدت زیر ارزش است. همانطور که از نامش بر می آید، یک نقشه سایت یک نقشه واقعی وب سایت است، یعنی در یک صفحه شما می توانید ساختار سایت، بخش های آن، پیوندهایی بین آن ها و غیره نشان دهید. نقشه های سایت، مرور وب سایت را آسان تر می کند و هنگامی که یک نقشه سایت به روز شده ای را برای وب سایت خود دارید، نه تنها برای خودتان بلکه برای موتورهای جستجو نیز خوب است. نقشه های سایت راه بسیار مهمی برای وب سایت برای ارتباط با یک موتور جستجو است. روبات ها (.txt) به یک موتور جستجو می گوید که بخشی از وب سایت برای indexing نیست، و وب سایت نقشه به این موتورهای جستجو می گوید که شما می خواهید آنها را بروید.


نقشه های سایت یک مفهوم جدید نیستند زیرا همیشه بخشی از بهترین شیوه های طراحی وب بوده است. با تصویب نقشه های سایت توسط موتورهای جستجو، در حال حاضر حتی حیاتی است که آنها را به دقت مهندسی کند. لازم است روشن شود که اگر علاقه شما به نقشه های سایت عمدتا از نقطه نظر بهینه سازی موتور جستجو باشد، نمی توانید تنها با نقشه های معمولی کار کنید. به عنوان مثال، نقشه سایت گوگل با فرمت XML خاصی متفاوت است از یک نقشه سایت HTML معمولی، که توسط یاهو و MSN استفاده می شود. این ممکن است کنجکاو به همین دلیل است که برای نقشه های سایت ضروری است و پاسخ برای برخی، اما نه همه، واضح است. یکی از نقشه های سایت برای انسان از سوی دیگر برای عنکبوت یا ربات است که همچنین به عنوان خزنده شناخته می شود. مهم است که روشن شود که داشتن دو نقشه سایت به عنوان دو عنصر مشابه در نظر گرفته نمی شود.


چرا باید یک SITEMAP استفاده کنید

با استفاده از یک سایت نقشه دارای مزایای فراوانی است. نه تنها مسیریابی آسان تر است، بلکه به موتورهای جستجو نیز منجر می شود. Sitemaps می تواند فرصتی را برای پیوند موتورهای جستجو با هر تغییری که در سایت ایجاد می شود بلافاصله پس از وقوع آن ارائه دهد. شما نمی توانید موتورهای جستجو را عجله کنید تا تغییرات در صفحات را حساب کنند، اما قطعا تغییراتی را که سریعتر انجام می شود نسبت به زمانی که یک وب سایت یک نقشه سایت ندارند، تغییر خواهد داد. علاوه بر این، هنگامی که یک پیوند نقشه سایت به یک وب سایت وجود دارد و به موتورهای جستجو ارسال می شود، زمانی که موتورهای جستجوگر بازدید کننده ای را به وب سایت شما می فرستند، به پیوندهای خارجی متصل می شوید. Sitemaps حتی در کمک به حل کردن اتصال داخلی ضعیف کمک می کند. به عنوان مثال، اگر لینک های تصادفی شکسته یا صفحات یتیمی وجود دارد که قابل دسترسی نیستند. لازم به ذکر است که این یک ایده عاقلانه نیست که به یک نقشه سایت بپردازد و نه تنها خطاهای شما را حل کند.


اگر وب سایت جدید است یا اگر تعداد قابل توجهی از صفحات جدید یا به تازگی به روز شده وجود داشته باشد، استفاده از یک نقشه سایت بسیار مهم است که در موفقیت شما تاثیرگذار باشد. اگرچه ممکن است بدون نقشه سایت ادامه یابد، اجتناب ناپذیر است که نقشه های سایت به استاندارد ارسال سایت برای موتورهای جستجو تبدیل شود. صرف نظر از این، خزنده ها همچنان به فهرست اینترنت، و نقشه های سایت این روند استاندارد را برای خاتمه دادن منسوخ نمی کند. منطقی است که بگوییم نقشه های سایت تنها اهمیت بیشتری به دست می آورند.


Sitemaps نرخ و طبقه بندی محتوای وب سایت را از طریق موتورهای جستجو و هرگز ملزم به دسته بندی صفحه به عنوان متعلق به یک دسته خاص و یا به عنوان یک بازی برای یک کلمه کلیدی خاص فقط به این دلیل که صاحب وب سایت به آنها گفته است.


در نظر داشته باشید که برنامه نقشه سایت توسط موتورهای جستجوی عمده مانند گوگل هنوز نسبتا جوان است، با استفاده از یک نقشه سایت ممکن است مزایای زیادی را تولید نکنند، اما به عنوان موتورهای جستجو برای بهبود الگوریتم های نمایه سازی خود برای نقشه های سایت کار می کنند. وب سایت های بیشتر و بیشتر به سرعت از طریق نقشه های سایت نمایه می شوند.


ساخت و ارسال یک مکالمه

شما می توانید به سادگی Sitemap خود را با کمک نقشه سایت ویژوال ژنراتور DYNO Mapper ایجاد کنید. این ابزار به شما این اجازه را می دهد تا به طور موثری نقشه های تعاملی بصری ایجاد کنید که اطلاعات موجودی، داده های تحلیلی و قابلیت های اظهار نظر را نمایش دهد. پس از دانلود بسته شما از دستورالعمل های نصب، و سپس دستورالعمل های پیکربندی پیروی کنید. بسته به سطح مهارت فنی شما، به احتمال زیاد دقیقا همان چیزی را پیدا خواهید کرد که شما دنبال آن هستید.




پس از ایجاد نقشه سایت، آن را پاک کنید

اگر قبلا وجود نداشته باشد باید به وب سایت شما آپلود شود. پس از این، به گوگل درباره وجود بودن اطلاع دهید. هنگام اطلاع Google، این شامل افزودن وبسایت شما به حساب Google Sitemaps شما می شود. اکنون وقت آن رسیده است تا یک حساب کاربری را با گوگل باز کنید، اگر قبلا آن را ندارید. یکی دیگر از جزئیات که قبل از تنظیم حساب کاربری شما مهم است، این است که بتوانید نقشه سایت را به حساب خود اضافه کنید، باید تأیید کنید که شما مالک واقعی وب سایت هستید.

MSN و یاهو از نقشه های سایت و فرمت XML پشتیبانی می کند که توسط گوگل استفاده می شود. یاهو همچنین اجازه می دهد تا مدیران وب سایت یک فایل متنی را که یک لیست از URL ها دارد ارسال نمایند. این همچنین می تواند به عنوان یک نسخه از یک نقشه سایت دیده می شود. MSN حتی چیزی شبیه به آن را ارائه نمی دهد، اما همه چیز تغییر می کند. احتمال دارد که همه موتورهای جستجوی بزرگ با گوگل پیشرفت کنند زیرا نقشه های ارسال شده توسط کاربران یک ابزار بهینه سازی موتور جستجو بسیار قدرتمند است و هرگز از بین نمی رود.

XML SITEMAPS GAINING GROUND
هنگامی که موتورهای جستجو برای اولین بار به اطراف آمدند، نقشه های XML لازم نبود. با گذشت زمان، آنها اهمیت بیشتری یافته و در نهایت تبدیل به ضرورت شده اند. آنها هنگامی که محتوای تغییر یافته یا محتوای جدید اضافه می شود، به عنوان راهی برای ارتباط بین وب سایت ها و موتورهای جستجو استفاده می شود. این به سرعت در حال انجام است تا اطمینان حاصل شود که محتوا به سرعت نمایه می شود. ناشران محتوا از این استفاده می کنند تا گوگل بتواند درک کند که آیا محتوای سایت اصلی است یا خیر.

ORGANIZATION CONTENT، DUPLICATES CONTENT، AND PANDA
ناشران عادی برای اجازه دادن به محتوای آنها در وبسایت های دیگر هستند و به علاوه ناشران محتوای محتوای وب خود را که توسط سایتی دیگر بدون توافق نامه رسمی سندیکایی سرپرستی می کنند، معمول نیست. این به نقطه ای رسیده است که تعریف واقعی از محتوا محو شده است. بنابراین می توانید یک جستجوی ساده گوگل از هر عنوان مقاله داشته باشید و همان مقاله را در بسیاری از سایت های بسیاری پیدا کنید و هیچ کدام از آنها نسخه های مجاز نیست.

برای هر یک از وب سایت های ناشر که محتوای سندیکایی ارائه می دهند یا ارائه می دهند که محتوا را توسط دیگران هدایت می کنند، با Google افزایش می یابد. این محتوا را می توان با یا بدون مجوز سرپرستی کرد. این جایی است که پاندا وارد می شود. بروز رسانی اخیر برای الگوریتم پاندا تا حدی بر حذف محتوای تکراری از صفحات نتایج موتورهای جستجو متمرکز شده است. این بدان معنی است که اگر یک وب سایت ناشر اصلی محتوا محسوب نشود، وب سایت در معرض خطر قرار گرفتن در نتایج موتور جستجو نیست.

نقشه های XML XML تنها یکی از ابزارهایی هستند که می توانند سازندگان محتوا را به عنوان ناشر محتوا خاص ایجاد کنند. فقط دقیقا چه زمانی می تواند نقشه های XML زمانی که محتوای محتوا را نشان می دهد، دقیق باشد؟ در روش ظاهرا واضح، منطقی است که مبدأ محتوا در نتیجه اولین نشانه زمانی نشان داده شده باشد.

شروع شدن
ابتدا باید یک Sitemap XML برای وب سایت ایجاد کنید. بعضی از CMS (سیستم های مدیریت محتوا) قابلیت ایجاد خودکار نقشه سایت XML را دارند. برای وب سایت های دیگر، پلاگین ها وجود خواهند داشت. این وضعیت ایده آل برای سیستم مدیریت محتوا است. ابزارهایی مانند این معمولا به طور خودکار به صورت خودکار به روز رسانی سایتmap به عنوان محتوای (یا جدید) ایجاد شده و یا اضافه شده است. اگر با استفاده از یک ابزار که نقشه سایت را به صورت خودکار به روز نمی کند، باید نقشه سایت را به صورت دستی به صورت دستی به روز کنید تا اطمینان حاصل شود که تمام اطلاعات دقیق و به روز باشد.

وب سایت به ویژه بزرگ است، ممکن است که شما نیز باید یک صفحه نقشه سایت را استخدام کنید. موتور جستجو فقط 50،000 لینک در یک نقشه سایت را فهرست می کند، اگر وبسایت شما بزرگتر از 50،000 URL باشد، شما باید از یک شاخص استفاده کنید تا بتوانید بیش از یک Sitemap با هم مرتبط کنید.

پس از ایجاد نقشه های سایت، باید برای همه موتورهای جستجو ثبت نام شود. بینگ و گوگل وب مسترها را تشویق می کند تا نقشه های سایت و RSS خود را از طریق هر یک از ابزارهای webmaster جداگانه شرکت ثبت کنند. این کمک می کند تا به موتورهای جستجو کمک کند تا شناسایی نقشه سایت را بدانند - به این معنی که لحظه به روز رسانی نقشه سایت، موتور جستجو سریعتر برای نشان دادن این محتوای جدید واکنش نشان خواهد داد. همچنین، مدیران محتوا و سندیکاتورها می توانند از خوراک RSS وب سایت استفاده کنند تا مکانیزم محتوای را به سایت های خود جذب کنند.

هنگامی که شما Sitemap یا RSS feed را با Bing و Google ثبت نام می کنید، آن را به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوا ایجاد شده یا به روز شده در سایت شما، قبل از هر وب سایت دیگر. برای انجام این کار با هر دو موتور جستجو بسیار ساده است.

هنگامی که شما Sitemap یا RSS feed را با Bing و Google ثبت نام می کنید، آن را به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوا ایجاد شده یا به روز شده در سایت شما، قبل از هر وب سایت دیگر. برای انجام این کار با هر دو موتور جستجو بسیار ساده است.

برای ثبت نام یک نقشه سایت با Bing، این مراحل را دنبال کنید:

اطمینان حاصل کنید که نقشه سایت XML بر روی وب سرور است و از طریق URL قابل دسترسی است.
وارد شوید به ابزار وب مستر.
سایت خود را پیکربندی کنید و نقشه های سایت را پیکربندی کنید.
کل URL نقشه سایت را در t وارد کنید
او جعبه متن است که می گوید ثبت یک نقشه سایت.
روی ارسال کلیک کنید.
دلیل دیگری برای ثبت نقشه سایت به طور خاص با گوگل این است که آن را قادر به گرفتن خطاهای در نقشه سایت. ابزارهای webmaster ارائه شده توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو اطلاعاتی در مورد وضعیت هر نقشه سایت و هر گونه خطایی که در آن پیدا می شود، ارائه می شود. در وب سایت هایی که انواع مختلف محتوا را میزبانی می کنند، انواع دیگری از نقشه های سایت وجود دارد که ممکن است از آنها استفاده شود، از جمله مواردی که برای موبایل، ویدئو و تصاویر استفاده می شود. این است که به مدیر وب مسئول یک وب سایت برای تعیین اینکه کدام نوع نقشه سایت مناسب برای محتوای آنها و پیام است که شرکت ارسال است. در هر صورت، داشتن یک نقشه سایت که هنوز کاملا مختصر است، کلیدی برای حفظ یک وب سایت موفق است.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی