آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

برای HTML چه نرم افزار های وجود دارد.

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

برای HTML، چه نرم افزار ویرایش موجود است

برای ایجاد فایل های HTML، شما می توانید از طریق ویرایشگر متن ساده یا برنامه های دسک تاپ مانند پردازنده های کلمه استفاده کنید. شما همچنین می توانید از سیستم های تخصصی ایجاد HTML برای استفاده از برنامه های کاربردی استفاده کنید.


ویراستاران متن

اگر ترجیح می دهید به صورت دستی از HTML استفاده کنید، می توانید از یک ویرایشگر متن ساده برای ایجاد صفحات وب استفاده کنید. براکت یک نرم افزار ویرایش عالی HTML رایگان از ادوبی برای ویندوز و مک است. ویراستاران متن متنی برای ویندوز عبارتند از Notepad و WordPad؛ هر دو برنامه در ویندوز استاندارد هستند. برای مک، TextEdit (استاندارد در Mac OS X) و TextMate محبوب هستند. همچنین برای Mac، BBEdit ترکیبی از متن و ویرایشگر HTML است. ویراستاران متن اصلی یونیکس عبارتند از: نانو، پیکو، ایکاش و وی.


توجه: اگر از یک ویرایشگر متن یا سایر برنامه های دسکتاپ برای ایجاد صفحات وب استفاده کنید، این فایل ها را با پسوند فایل .html یا .htm ذخیره کنید. همچنین از نام فایل ها با دو یا چند کلمه اجتناب کنید مگر آنکه کلمات با ترس یا آرم زیر مرتبط باشند. به عنوان مثال، این نام فایل نخواهد بود:




ابزار نوشتن وب

برنامه های اختصاصی HTML ویرایش انواع ویژگی های وب گرا را در برنامه های دیگر یافت نمی شود. بسیاری از شما اجازه می دهد به سرعت و به آسانی جاوا اسکریپت، جاوا اسکریپت، گرافیک متحرک، فرم های وب و سایر ویژگی های پیشرفته را به کار ببرید. این برنامه همچنین به شما اجازه می دهد تا به سرعت طراحی کل وب سایت ها با ده ها تن از صفحات مختلف. یک نمونه از برنامه طراحی وب Adobe Dreamweaver است. برنامه طراحی وب رایگان به نام Amaya در کنسرسیوم جهانی وب در دسترس است.


Dreamweaver Adobe و بسیاری دیگر از نرم افزار Adobe، برای دانشجویان، دانشکده ها و کارکنان IU برای دانلود از طریق IUware و یا بر روی دی وی دی از طریق کتابخانه های پردیس در اختیار شما قرار می گیرد. درباره نرم افزار Adobe در IU مشاهده کنید


توجه: اگر نرم افزار نوشتن وب شما یک گزینه انتشار SFTP را نداشته باشد، شما نیاز به نرم افزار SFTP جداگانه برای انتقال فایل ها به سرور وب دارید. نمونه هایی از نرم افزار SFTP عبارتند از: WinSCP (ویندوز) و Cyberduck (مک)؛ هر دو از IUWare در دسترس هستند.

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی