آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چندنوع از بازاریابی دیجیتال.

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

10 نوع از بازاریابی دیجیتال برای ارتقاء کسب و کار آنلاین

همانطور که افراد بیشتر و بیشتر وقت خود را در مقابل صفحه نمایش می گذرانند، بازاریابی دیجیتال مهمترین ابزار برای رسیدن به مشتریان در یک راه موثر است. بازاریابی دیجیتال به کاربران انواع دستگاه های الکترونیکی از کامپیوترهای رومیزی به گوشی های هوشمند می پردازد. برای موفقیت کسب و کار آنلاین و جذب یک مخاطب، باید از انواع مختلف بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.


این روزها، صرفا داشتن یک وب سایت، کافی نیست، اگر میخواهید منجر به واجد شرایط شود. شما همچنین باید بر روی بسیاری از انواع سیستم های بازاریابی دیجیتال، از موتورهای جستجو تا سایت های رسانه های اجتماعی و گوشی های هوشمند، قابل مشاهده باشد. برای ایجاد یک کسب و کار موفق آنلاین و ایستادگی کردن از جمعیت، شما نیاز به استراتژی پیچیده دیجیتال مبتنی بر مطالعه کامل بازار، تجزیه و تحلیل عمیق کسب و کار و بازخورد ثابت است.


 


10 نوع از بازاریابی دیجیتال

در حالت ایده آل، شما باید از ترکیبی از انواع مختلف بازاریابی دیجیتال برای مخاطبان خود از طریق کانال های مختلف استفاده کنید. در این مقاله، ما انواع مکرر بازاریابی دیجیتالی زمان های ما را جمع آوری کرده ایم که می تواند به شما در دستیابی به بالاترین میزان موفقیت کمک کند. آنها به شرح زیر هستند:


 


بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها)

بازاریابی موتور جستجو (SEM)

بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)

بازاریابی محتوا

بازاریابی ایمیلی

تبلیغات آنلاین

بازاریابی صفحه فرود

بازاریابی گوشی های هوشمند

بازاریابی وابسته

بازاریابی ویروسی

 


1. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) احتمالا اولین چیزی است که به ذهن می رسد هنگامی که مردم در مورد انواع مختلف بازاریابی دیجیتال فکر می کنند. کسب و کار آنلاین اساسا در رحمت از گوگل، بینگ، یاهو و دیگر موتورهای جستجو زندگی می کنند. اگر شما در حال انجام SEO هستید، می توانید ترافیک آلی قابل توجهی را به یک وب سایت جذب کنید. هدف از جستجوگرها، بهینه سازی محتوا است به طوری که آن را در میان اولین نتایج در یک صفحه نتایج جستجو (SERP) ظاهر می شود.


 


روش های متعددی وجود دارد که می توانید برای رتبه بندی بالا در SERP وجود داشته باشید، مانند ساختن ترکیبی از لینک های ورودی و خروجی یا بهینه سازی محتوا برای کلمات کلیدی خاص. احتمالا سخت ترین چیز در مورد جستجوگرها این است که به طور مداوم از تغییرات الگوریتم های موتور جستجو پیروی کرده و بر اساس استراتژی و روش های خود را به روز کنید. SEO برای هر وب سایت ضروری است، زیرا این روزها هر کسب و کار محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه می کند. بنابراین بدون SEO، اساسا غیرممکن است که در بازار باقی بماند.


مرتبط: [تجزیه و تحلیل کامل] چگونه GDPR تاثیرات SEO و بازاریابی دیجیتال صنایع


2. بازاریابی موتور جستجو (SEM)

SEO تنها راهی برای افزایش ترافیک ورودی از موتورهای جستجو نیست. بازاریابی موتور جستجو (SEM) امکان تبلیغ محصول در موتورهای جستجو را ایجاد می کند و در نتیجه نتایج جستجو پرداخت می شود. موتورهای جستجو معمولا نتایج پرداخت شده را بالاتر از نتایج آلی در SERPs نمایش می دهند. آنها تقریبا به همان نتایج ارگانیک با تفاوت های کوچک در ظاهر نگاه می کنند، مثلا گوگل یک علامت کوچک "Ad" را در کنار URL مربوطه نشان می دهد. در تصویر زیر، می توانید نتایج جستجوی پرداخت شده را برای پرس و جو جستجو "میزبانی وب" مشاهده کنید:


نتایج جستجوی گوگل


اغلب خدمات جستجو پرداخت شده عبارتند از Google AdWords و Bing Ads. آنها به شما اجازه می دهند فضای تبلیغاتی را براساس کلمات کلیدی هدف، مکان، جمعیت شناسان بیننده و سایر اطلاعات خریداری کنید. در واقع، بازاریابی موتورهای جستجو یک روش بسیار موثر است، زیرا موتورهای جستجو تنها آگهی شما را برای مخاطبان مورد نظر شما نشان می دهند. در اغلب موارد، شما باید برای نتایج SEM با توجه به مدل تبلیغات PPC پرداخت کنید، به این معنی که شما فقط زمانی که فردی را کلیک کنید تبلیغ خود را پرداخت می کنید.


3. بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)

بدون شک، رسانه های اجتماعی ملکه محتوای دیجیتال قرن 21 هستند. بنابراین، این نیز یکی از مهمترین انواع بازاریابی دیجیتالی است که شما باید بر آن تمرکز کنید، مخصوصا اگر بخواهید کسب و کار B2C را ارتقا دهید. رسانه های اجتماعی به سادگی کانال بازاریابی نیست بلکه راهی برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده خود، دریافت آخرین اخبار و یا دنبال کردن موضوعاتی هستند که مورد علاقه شما هستند. تعداد زیادی از سیستم عامل های رسانه ای شما را می توانید انتخاب کنید، مانند فیس بوک، توییتر، لینکدین، نمایش مشخصات عمومی و بسیاری دیگر. شما نیاز به پیدا کردن آنهایی که مربوط به طاقچه شما هستند هدف قرار دادن و ترویج کسب و کار وجود دارد.

 


به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت در سایت های رسانه های اجتماعی یک روش عالی برای جذب بینندگان و قرار دادن یک نام تجاری به عنوان یک مقام در یک تو رفتگی خاص است. همچنین مهم است که دکمه های به اشتراک گذاری اجتماعی را در زیر هر پست وبلاگ و صفحه محتوا قرار دهید تا بازدید کننده بتواند آن را در شبکه خود به اشتراک بگذارد. علاوه بر این، هر پلت فرم رسانه های اجتماعی راه حل های مختلف برای تبلیغات ارگانیک و پرداخت می کند. تبلیغات توییتر و فیس بوک، هشاتگ، و بازاریابی تأثیرگذار یکی از محبوب ترین روش های بازاریابی رسانه های اجتماعی است.


بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی


4. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا نوع دیگری از بازاریابی دیجیتالی است که شما می توانید برای ترویج کسب و کار آنلاین استفاده کنید. 

همانطور که محتوایی را که مخاطبان به طور طبیعی هنگام مرور وب پیدا می کنند منتشر می کنند. هدف اصلی بازاریابی محتوا این است که بیننده را با خواندن، به اشتراک گذاری و اظهار نظر در مورد محتوای آن تعامل داشته باشد. شما می توانید آن را با سایر انواع بازاریابی دیجیتالی مانند SEO یا SEM نیز استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می توانید محتوا در اطراف کلمات کلیدی هدفمند را برای رسیدن به نتیجه مطلوب ایجاد کنید.


 


محتوای با کیفیت بالا نیز به شما اجازه می دهد مخاطبین را در مورد تخصص یک کسب و کار در یک طرحی خاص متقاعد کنید. به دست آوردن اعتماد مشتریان یکی از مهمترین اهداف بلندمدت بازاریابی دیجیتال است. شما می توانید مطالب قابل اشتراک گذاری را در قالب پست های وبلاگ، مقالات سفید، گزارش ها، و یا وبینارها یا وبلاگ های مهمان در نشریات محبوب در همان طاقچه منتشر کنید.


5. بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل نوع دیگری از تعامل است، همانطور که با مشتریان خود در ارتباط با صندوق های پستی خود ارتباط برقرار می کنید. اگر چه بازاریابی ایمیل یکی از قدیمی ترین انواع بازاریابی دیجیتال است، هنوز هم بسیار موفق است. این یک راه عالی برای افزایش وفاداری برند و ارتقاء به مشتریان موجود است. بر اساس آخرین آمار گزارش ایمیل (2017-2021) گروه تحقیقاتی رادیکاتی، تعداد ایمیل هایی که هر روز توسط شرکت ها ارسال و دریافت می شود، به طور متوسط ​​4. 4 درصد رشد می کند.


 


راه های مختلفی برای دسترسی به مشتریان از طریق بازاریابی ایمیل وجود دارد. علاوه بر ایجاد کمپین های خبرنامه، می توانید آنها را ایمیل های تایید، ایمیل های تشکر و پیام های ایمیل در مورد به روز رسانی های محصول ارسال کنید. اگر شما یک کسب و کار محلی را تبلیغ می کنید، دعوت نامه های رویداد نیز یک راه عالی برای جذب مخاطبان محلی است. این روزها ابزارهای بسیار خوبی وجود دارد که می توانید از آن برای اجرای کامپوننت های ایمیل حرفه ای استفاده کنید، از سیستم عامل های بازاریابی بازاریابی مانند MailChimp به پلاگین های خبرنامه برای پلتفرم های محبوب مدیریت محتوا مانند WordPress.


نماد ایمیل


6. تبلیغات آنلاین

بازاریابان دیجیتال از اولین روزهای وب از تبلیغات آنلاین استفاده کرده اند. نمایش آگهی ها یا آگهی ها در وب سایت های دیگر متعلق به همان توطئه شایع ترین شکل تبلیغات آنلاین است. شما می توانید از سیستم عامل های آنلاین مانند Google AdSense استفاده کنید که به شما اجازه می دهد تا به صورت خودکار در سایر سایت های محتوا تبلیغ کنید. شبکه های تبلیغاتی معمولا به شما اجازه می دهند پارامترهای سایت هایی را که تبلیغات خود را بر اساس کلمه کلیدی، مکان، جمعیت شناسان مخاطبان و سایر اطلاعات نشان می دهند پیکربندی کنید.


 


مجلات آنلاین بزرگتر اغلب دارای دفاتر تبلیغاتی خود نیز هستند. بنابراین، این نیز می تواند یک راه حل مناسب برای تماس با آنها و خرید یک فضای تبلیغاتی در وب سایت خود است. برخی از مجلات طاقچه، مانند مجله A List Apart طراحی وب، همچنین دارای برنامه های حمایتی هستند که به شما اجازه می دهند یک نام تجاری، لوگو و سایر تصاویر بر روی پلت فرم خود را برای مدت زمان مشخص (معمولا یک هفته) استفاده کنید.


7. فرود صفحه بازاریابی

صفحات فرود هدفمند می توانند با سایر انواع بازاریابی دیجیتال عالی عمل کنند و نرخ های تبدیل را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. به معنای وسیعتر، یک صفحه فرود، هر صفحه وب است که بازدیدکنندگان برای اولین بار در هنگام ورود به یک وبسایت فرود میآیند. به این ترتیب، صفحات صفحه اغلب به عنوان صفحات فرود نیز عمل می کنند. با این حال، بسیاری از مارک ها صفحات فرود خاص برای کمپین های بازاریابی خود را نیز ایجاد می کنند.


 


بازاریابان دیجیتال صفحات فرود صفحه را به تبلیغات نمایش داده شده به عنوان آگهی های تبلیغاتی در وب سایت های دیگر یا نمایش در صفحات نتایج موتور موتور پیوند می دهند. بنابراین، هنگامی که کاربران بر روی آگهی کلیک می کنند، آنها به سمت صفحه اصلی هدایت شده برای کمپین بازاریابی خاص هدایت می شوند. ترفندهای متعددی وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک صفحه فرود تبدیل مانند سرصفحه های چشمگیر، طراحی تمیز و همراه و دوستانه و دکمه های بسیار کاربردی برای تماس با عمل استفاده کنید. در پایین، شما می توانید صفحه اصلی برنامه پیام اسلک را مشاهده کنید که می توانید تمام عناصر ضروری یک صفحه فرود مناسب را مشاهده کنید:


صفحه اصلی شل


8. بازاریابی گوشی های هوشمند

مردم همیشه از گوشی های هوشمند خود استفاده می کنند، بنابراین این روزها بازاریابی گوشی های هوشمند نیز یکی از مهم ترین انواع بازاریابی دیجیتال است. این به خصوص اگر مخاطبان مورد نظر شما نسل جوان است. در واقع، شما باید گزینه های بسیاری برای رسیدن به چشم انداز خود را از طریق گوشی های هوشمند خود. براساس گزارش اخیر ارائه دهنده ارتباطات تجاری Esendex، پیام های متنی در سال 2018 به میزان 94 درصد بازده جهانی در سال 2018 رسیده است. به عنوان یک نتیجه، بازاریابی گوشی های هوشمند یک فرصت باورنکردنی برای ترویج کسب و کار آنلاین است.


 


علاوه بر ارسال پیام های متنی به مشترکین، شما می توانید مخاطبین بیشتری را با ارائه برنامه های رایگان تلفن همراه برای دستگاه های آندروید و iOS. برنامه شما همچنین می تواند اقدامات خاصی را انجام دهد که باعث افزایش دید می شود. به عنوان مثال، می تواند به کاربران اطلاعیه های فشار در زمان واقعی ارسال کند که در گوشی های هوشمندشان ظاهر می شود زمانی که محتوای جدید در وب سایت موجود است. سیستم عامل های محبوب پیام مانند مسنجر و Telegram همچنین به شما امکان ایجاد روبات های بازاریابی را می دهد که می توانید مشتریان جدید را در یک راه محور انسان قرار دهید.


9. بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته به آن، امکان کاهش حجم کار بازاریابی خود را از طریق خارج می کند

آن را به ارائه دهندگان خدمات خارجی متهم می کند. با بازاریابی وابسته، پس از اینکه وابسته شما یک معامله را بسته و مشتری محصول را خریداری می کنید، فقط برای تبدیل می پردازید. بازاریابان وابسته به همه فعالیت های بازاریابی مربوطه از قرار دادن بنر به صفحات فرود می کنند. احتمالا بهترین چیز در مورد بازاریابی وابسته این است که هیچ هزینه پیش از آن وجود ندارد و شما می توانید در مورد شرایط و نرخ های پرداخت شده به وابستگان تصمیم گیری کنید.


 


احتمالا مهم ترین برنامه وابسته آنلاین، همکاران آمازون است که هر کسی محصولات آمازون را ارتقا می دهد و پس از معاملات بسته، کمیسیون می دهد. کسب و کارهای کوچکتر نیز می توانند از برنامه های وابسته استفاده کنند - این نوع خاص از بازاریابی دیجیتال در بخش تکنولوژی است. با این حال، اگر برنامه های مربوط به نظارت و آموزش درست وابستگان را داشته باشید، باید برنامه وابسته را شروع کنید.


صفحه اصلی همکاران آمازون


10. بازاریابی ویروسی

بازاریابی ویروسی از همه نوع بازاریابی دیجیتالی که در این مقاله ذکر شده استفاده می کند. جوهر بازاریابی ویروسی این است که یک پست، ویدیو، ملودی یا یک نوع دیگر از محتوای نوع کوتاه که در سراسر وب مانند ویروس گسترش می یابد، ایجاد کنید. برای ایجاد یک کمپین بازاریابی موفق ویروسی، شما باید محتوای مشابه در کانال های مختلف مانند توییتر، یوتیوب، پست های وبلاگ، خبرنامه ها را برای مدت کوتاهی تبلیغ کنید.


 


بسته شدن

برای دستیابی به بهترین نتایج کسب و کار، شما باید تصمیم بگیرید کدام نوع بازاریابی دیجیتالی را که می خواهید استفاده کنید. انواع مختلفی وجود دارد که باید از آن استفاده کنید مانند بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی رسانه های اجتماعی، در حالی که دیگران به صنعت وابسته هستند. هنگامی که شما برنامه ریزی انواع بازاریابی دیجیتال شما استفاده می کنید نه تنها در مورد نرم افزار، بلکه سخت افزار فکر می کنم. اگر مخاطبان مورد استفاده از نوع خاصی از دستگاه شما نیاز به حضور در آن نوع از دستگاه نیز هست. همچنین می توانید بازخورد مشتریان موجود را همانطور که می توانید پیدا کنید، زیرا هیچ راهی بهتر برای ایجاد اعتماد و ارتباط آنها با سطح شخصی نیست.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی