آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

محبوب ترین وب سایت ها چیست؟

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

Top 10 محبوب ترین سایت های سال 2019

به احتمال زیاد، برخی از وبسایتهای مورد علاقه شما، چندین ساله هستند که در فهرست 10 سایت محبوب ترین سایتهای 2019 قرار دارند. این لیست با نام های آشنا پر شده است. با این حال، دو نفر از 10 وب سایت برتر در سال 2019 عمدتا در مناطق خارج از ایالات متحده فعالیت می کنند. نگاهی به این لیست جهانی وب سایت ها برای بررسی اینکه آیا شما نیاز به بررسی دارید وجود دارد.


10 محبوب ترین وب سایت های جهان در سال 2019 براساس تراکم کل و اطلاعات منحصر به فرد بازدید شده توسط الکسا، آمار و خدمات تحلیلی انتخاب شدند.


صفحه نتایج جستجوی گوگل

گوگل محبوب ترین موتور جستجوی جهان است. میلیاردها نفر در هر روز 3.5 میلیارد جستجو انجام می دهند و نه فقط برای جستجو - گوگل همچنین انواع مختلفی از خدمات جانبی را ارائه می دهد.


در سال 2019، Google.com یکی از محبوب ترین وب سایت های جهان در بازار جهانی و در ایالات متحده است.


بیشتر درباره گوگل

گوگل  در اینجا یک مرور کلی از گوگل، موتور جستجوی محبوب ترین در جهان است. بدانید چه چیزی موتور جستجوی گوگل را بسیار محبوب می کند، برخی از ویژگی های محبوب تر گوگل و نحوه استفاده از گوگل برای جستجو در وب.

Top 10 Tricks Search Google: گوگل محبوب ترین موتور جستجوگر است، اما اکثر مردم متوجه نمی شوند که چقدر قوی تر می توانند جستجوهای خود را با چند ترفند ساده انجام دهند.

نکات پیشرفته گوگل جستجو: آیا سطح آنچه را که گوگل ارائه می دهد را از بین می برید؟ بیاموزید که چگونه با تکنیک های پیشرفته گوگل گوگل کارشناسی ارشد گوگل انجام دهید و جستجوهای خود را بسیار کارآمد کنید.

20 چیز که شما نمی دانستید که می توانید با Google انجام دهید: بیشتر در مورد طیف گسترده ای از گزینه های جستجوی گوگل که در اختیار دارید و بیشتر بدانید، 20 چیز را یاد می گیرید که شما نمی دانید که می توانید با قدرت ظاهرا بی حد و حصر جستجو گوگل در دسترس شما قرار گیرد .



Youtube.com

صفحه ویدیوی یوتیوب (Queen Do not Stop Me Now video)

شما احتمالا ویدیویی را در YouTube در هفته جاری تماشا کرده اید، همانطور که بسیاری از افراد دیگر نیز تماشا کرده اند. یوتیوب محبوب ترین وب سایت ویدئویی در وب است و تقریبا 5 میلیارد ویدیو در هر روز در YouTube تماشا می شود.


Youtube.com دومین وب سایت محبوب در هر دو بازار جهانی و در ایالات متحده در سال 2019 است، هر چند که 80 درصد از نظرات YouTube از خارج از ایالات متحده است،


بیشتر درباره یوتیوب

YouTube چیست؟ یوتیوب محبوب ترین سایت ویدئویی در وب امروز است. درباره این مرکز سرگرمی و نحوه استفاده از آن بیشتر بیاموزید. این کار از طریق استفاده از کانال های فردی، شبیه به داشتن یک تلویزیون در کامپیوتر شما است.

چگونه می توان یک کانال یوتیوب را ایجاد کرد: کانال یوتیوب خود را آسان می کند تا به اشتراک گذاری فیلم ها آنلاین را شروع کند. هر دو کانال شخصی و تجاری در دسترس هستند. یاد بگیرید چگونه از مزایای این تاثیر گذار دور شوید.

آنچه در یوتیوب تماشا کنید: یوتیوب عظیم است تا بتواند آنچه را که میخواهید تماشا کنید پیدا کند همیشه آسان نیست. در اینجا اطلاعاتی در مورد نحوه قرار دادن محتوا مطابق با منافع شما است.

یوتیوب تلویزیون: آنچه شما باید بدانید: یوتیوب به یک سرویس آنلاین جریان داده شده است که مشترکین برای تماشای تلویزیون زنده در رایانه ها، تلفن ها و سایر دستگاه های الکترونیکی خود از تلویزیون استفاده می کنند. همه چیز درباره ی آن را اینجا خواهید یافت.


Facebook.com

صفحه فیس بوک دیده بان نشان می دهد آئورو والول کمدی استوار

فیس بوک محبوب ترین سایت رسانه های اجتماعی در وب است. بیش از 1،4 میلیارد کاربر فعال دسترسی فیس بوک به صورت روزانه در سراسر جهان برای برقراری ارتباط با خانواده و دوستان.


در سال 2019، Facebook.com سومین وب سایت محبوب در بازار جهانی و شماره 4 در ایالات متحده است.


بیشتر درباره فیس بوک

فیس بوک 101: فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی در وب است. درباره این پدیده آنلاین بیشتر بدانید.

نحوه استفاده از فیس بوک: پروفایل، دیوار و خوراک اخبار: اگر شما نمی دانید چه زمانی و یا وضعیت در فیس بوک است، شما می توانید صوتی را انتخاب کنید و گسترش آنچه شما می توانید در شبکه اجتماعی انجام دهید.

نحوه استفاده از فیس بوک برای پیدا کردن افراد: از آنجا که فیس بوک گسترده ترین شبکه اجتماعی در وب است، این ابزار قدرتمند برای پیدا کردن افراد آنلاین است. درباره استفاده از فیس بوک برای جستجوی دوستان قدیمی، همکلاسی یا اعضای خانواده بیشتر بدانید.


Baidu.com

صفحه نتایج جستجوی Baidu، محتوا در چینی

با 70 درصد سهم بازار جستجو، Baidu بزرگترین موتور جستجوی زبان چینی است و هر روز میلیون ها نفر آن را استفاده می کنند. تخمین زده می شود که 90 درصد از چین از Baidu به عنوان یک موتور جستجو استفاده می کند. بویو بسیار شبیه گوگل است که سایتهای همراه را از جمله جایگزینی برای AdWords، ترجمه و Maps ارائه می دهد.


Baidu شماره 4 وب سایت محبوب ترین در سطح جهان و شماره 1 محبوب ترین در چین است. فقط 1 درصد از بازدید کنندگان Baidu از ایالات متحده آمریکا


بیشتر درباره Baidu

بایو چیست؟ Baidu بزرگترین موتور جستجو در چین است. درباره Baidu، ریشه های آن، بنیانگذار آن، ویژگی های Baidu ارائه شده و گزینه های جستجوی اولیه Baidu بیشتر بدانید.

05

ویکی پدیا

صفحه ویکیپدیا برای C / 2014 Q2 (دنباله دار Lovejoy)

ویکی پدیا یکی از مفیدترین (و استفاده) سایت در وب است. این یک "زندگی" منبع است، به این معنی که هر گونه محتوا در دسترس است برای ویرایش هر کسی که تخصص در آن موضوع خاص است. بیشتر مردم از Wikipe استفاده می کنند

در سراسر جهان نسبت به هر گونه منابع مبتنی بر دانش در وب استفاده می شود.


در سال 2019، ویکی پدیا به عنوان محبوبترین سایت شماره 5 در سطح جهانی و به عنوان شماره 6 در ایالات متحده آمریکا رتبه بندی می شود.


بیشتر درباره ویکی پدیا

نحوه استفاده از ویکیپدیا موفق: ویکی پدیا یکی از مفیدترین سایتهای چند زبانه در وب است. این برنامه رایگان است و توسط همکاران در سراسر جهان نوشته شده است. پیدا کردن نحوه استفاده از ویکیپدیا به طور موثر.

نحوه نوشتن یک صفحه ویکیپدیا: ویکیپدیا هر روز 800 مقاله جدید رشد می کند. اگر متخصص در موضوعی هستید که به اندازه کافی در ویکیپدیا پوشش داده نمی شود، می توانید صفحه خود ویکیپدیا خود را با دنبال کردن دستورالعمل های ویکی پدیا بنویسید.


QQ.com صفحه فرود محتوا در چینی

QQ.com یک سرویس پیام رسانی در چین است. این هدف این است که کاربران خود را با سرویس "زندگی یکپارچه آنلاین" ارائه دهیم. سرویس شبکه های اجتماعی کاربران را به نوشتن وبلاگ ها، ارسال عکس، نگه داشتن خاطرات، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی تشویق می کند.


QQ.com رکورد جهانی گینس را برای بیشترین تعداد کاربران آنلاین همزمان در یک برنامه پیام رسانی فوری با بیش از 210 میلیون کاربر ثبت می کند. کاربران ماهانه فعال بیش از 800 میلیون نفر است.


QQ.com رتبه شماره 6 در لیست جهانی 10 وب سایت محبوب ترین و شماره 2 در چین است. کاربران ایالات متحده تنها 1.5 درصد از ترافیک را تشکیل می دهند.



Taobao

یک تصویر از وب سایت Taobao.

Taobao یک وب سایت خرید آنلاین برای چین است. این لباس و الکترونیک برای همه سنین ارائه می شود و کاربران می توانند در سایت خریداری یا فروش کنند. Taobao بزرگترین وب سایت تجارت الکترونیک در جهان است و دارای بیش از یک میلیارد لیست محصول است.


Taobao درجه 7 در سطح جهانی و شماره 3 در چین رتبه. کاربران ایالات متحده حدود 1.5 درصد از کل ترافیک سایت را تشکیل می دهند.



Yahoo.com

سایت یاهو - صفحه فرود صفحه فرود

یاهو پورتال وب و موتور جستجو است. این ایمیل، اخبار، نقشه ها، فیلم ها و خدمات وب بیشتر را ارائه می دهد. یاهو آمار خود را آزادانه منتشر نمی کند، اما برآورد اخیر تعداد بازدیدکنندگان را در هر ماه در حدود 1 میلیارد دلار قرار داده است.


یاهو در شماره 8 در سطح جهانی و شماره 7 و U.S. 2019 لیستی از محبوب ترین وب سایت ها قرار دارد.


بیشتر درباره یاهو

یاهو 101 اینجا همه چیزهایی است که شما باید در مورد یاهو بدانید از جمله اطلاعات در مورد ویژگی صفحه اصلی و تعداد زیادی راهنمایی برای نتایج جستجو.

یاهو برای چیست؟ یاهو برای "یکی دیگر از سلسله مراتبی Oracle اوراق قرضه" کوتاه است. نام، با یک علامت تعجب (یاهو) تلطیف شده است، نتیجه دو Ph.D. جستجو برای نامزدها در سال 1994 برای مدت زمانی که هر کس می تواند به یاد داشته باشید و به راحتی می گویند.


TMall

تصویری از وب سایت TMall.

TMall سایت خرده فروشی آنلاین در چین است. این یک سایت اختصاصی Taobao است که توسط گروه Alibaba اداره می شود. این دومین بزرگترین وب سایت تجارت الکترونیک در جهان است و دارای بیش از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه است.


TMall رتبه شماره 9 در سطح جهانی و شماره 4 در چین. بازدید کنندگان ما تنها 1.9 درصد از بازدید کنندگان TMall را تشکیل می دهند.



Amazon.com

صفحه فرود آمازون با تخفیف 40٪ تخفیف سگ و گربه در بالای صفحه

آمازون در راه خود به عنوان "کمترین مشتری کمپانی زمین" است. وب سایت Amazon.com مجموعه گسترده ای از محصولات خرده فروشی را شامل کتاب ها، فیلم ها، الکترونیک، اسباب بازی ها و بسیاری از کالاهای دیگر، به صورت مستقیم یا به عنوان واسطه ارائه می دهد. از طریق سرویس نخستین، آن فیلم ها و موسیقی را ارائه می دهد. این فروشگاه اینترنتی شماره 1 در ایالات متحده با بیش از 600 میلیون محصول برای فروش است. در سطح جهانی، این سایت بیش از 3 میلیارد محصول در 11 بازار فروش می کند.


آمازون شماره 10 محبوب ترین وب سایت جهانی در سال 2019 است. آن را به عنوان محبوب ترین سایت شماره 3 در میان وب سایت های ایالات متحده قرار می دهد.


بیشتر درباره آمازون

آمازون نخست چیست؟ آمازون محبوب Amazon Prime Account برنامه عضویت است که شامل حمل و نقل رایگان یا تخفیف و دسترسی به یک کتابخانه گسترده ای از موسیقی، فیلم، کتاب های صوتی و بازی است.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی