آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چه چیزی یک وب سایت موثر ایجاد می کند؟

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

10 اصل برتر طراحی وب

مانند عبارت «زیبایی در چشم بیننده است»، طراحی وب سایت موثر توسط کاربران وب سایت، و نه صاحبان وب سایت، مورد قضاوت قرار می گیرد. عوامل متعددی وجود دارد که قابلیت استفاده از یک وب سایت را تحت تاثیر قرار می دهند، و نه فقط در مورد فرم (چقدر خوب است)، بلکه عملکرد (آسان برای استفاده). اصول وب سایت موثر طراحی وب سایت ها که به خوبی طراحی نشده اند تمایل به انجام ضعیف دارند و معیارهای گوگل آنالیتی کم زیر را دارند (به عنوان مثال میزان بازده بالا، زمان کم در سایت، صفحات کم در هر بازدید و حساب های کم). پس چه چیزی باعث طراحی وب خوب می شود؟ در پایین ما 10 اصول اولیه طراحی وب را کشف می کنیم که باعث می شود وبسایت شما زیباست، آسان برای استفاده، جذاب و موثر باشد.


1. هدف

طراحی وب مناسب همیشه به نیازهای کاربر پاسخ می دهد. آیا بازدید کنندگان وب شما به دنبال اطلاعات، سرگرمی، نوعی تعامل یا ارتباط با کسب و کار شما هستند؟ هر صفحه وب سایت شما نیاز به یک هدف مشخص دارد و نیازهای خاص خود را برای کاربران وبسایت خود در موثرترین راه ممکن برآورده می کند.


2. ارتباط

افراد در وب تمایل دارند اطلاعات را سریع ببرند، بنابراین مهم است که به طور واضح ارتباط برقرار کنید و اطلاعات خود را به راحتی خواندن و هضم کنید. برخی از تاکتیک های موثر برای طراحی وب شامل موارد زیر می باشند: سازماندهی اطلاعات با استفاده از سرفصل ها و سرفصل های زیر، با استفاده از نقاط گلوله به جای جملات باتلاق طولانی و برش وفل.


3. تایپ

به طور کلی، فونت های Sans Serif مانند Arial و Verdana ساده تر می توانند برای خواندن آنلاین باشند (فونت های Sans Serif فونت های معاصر بدون دکوراسیون هستند). اندازه فونت ایده آل برای خواندن به راحتی آنلاین 16 پیکسل است و به حداکثر 3 تایپیک در حداکثر 3 نقطه می رسد تا طراحی خود را ساده تر کند. اصول طراحی موثر وب سایت: Serif vs Sans Serif Typography


4. رنگ

پالت رنگی به خوبی شناخته شده می تواند راهی طولانی برای افزایش تجربه کاربر باشد. رنگ های تکمیلی ایجاد تعادل و هماهنگی می کنند. استفاده از رنگ های متضاد برای متن و پس زمینه باعث می شود که خواندن در چشم راحت تر شود. رنگ های متنوع احساسات ایجاد می کنند و باید کمی مورد استفاده قرار گیرند (به عنوان مثال برای دکمه ها و تماس با اقدامات). آخرین، اما نه کم، فضای سفید / فضای منفی در ارائه وب سایت شما به یک نگاه مدرن و بدون تردید بسیار موثر است.


5. تصاویر

یک عکس می تواند هزار کلمه صحبت کند، و انتخاب تصاویر مناسب برای وب سایت شما می تواند به موقعیت تجاری و ارتباط با مخاطب هدف شما کمک کند. اگر عکس های حرفه ای با کیفیت بالا بر روی دست نداشته باشید، خرید عکس های سهام را جلب کنید تا نگاهی به وب سایت خود داشته باشید. همچنین با استفاده از تصاویر infographics، فیلم ها و گرافیک ها را در نظر بگیرید زیرا این می تواند در برقراری ارتباط بسیار موثر تر از حتی متن به خوبی نوشته شده باشد.


6. ناوبری

ناوبری در مورد چگونگی انجام اقدامات و حرکت در اطراف وب سایت شما آسان است. برخی از تاکتیک های ناوبری موثر عبارتند از سلسله مراتب صفحه منطقی، استفاده از خرده نان، طراحی دکمه های قابل کلیک و پیروی از قانون سه کلیک "که به معنی کاربران می توانند اطلاعات مورد نظر خود را در طی سه کلیک پیدا کنند.


7. طرح بندی مبتنی بر شبکه

قرار دادن محتوا به طور تصادفی در صفحه وب شما ممکن است به ظاهر بی وقفه که غلط است پایان دهد. پوسته های مبتنی بر شبکه، محتوای را به بخش ها، ستون ها و جعبه ها ترتیب می دهند و احساس تعادل می کنند، که منجر به طراحی بهتر وب سایت می شود.


8. طراحی الگوی "F"

مطالعات ردیابی چشم شناسایی کرده اند که افراد صفحه نمایش کامپیوتر را در یک الگوی "F" اسکن می کنند. اکثر آنچه که مردم می بینند در بالای صفحه و سمت چپ صفحه است و سمت راست صفحه نمایش به ندرت دیده می شود. به جای تلاش برای تحریک جریان بصری بیننده، وبسایتهایی که به طور موثر طراحی شدهاند، با رفتار طبیعی یک خواننده کار میکنند و اطلاعات به ترتیب اهمیت (چپ به راست و بالا به پایین) را نمایش میدهند. اصول طرح بندی موثر طراحی وب


9. زمان بارگذاری

همه از یک وب سایت متنفرند که برای بارگیری طول می کشد. نکاتی برای بارگذاری بار صفحه موثرتر شامل بهینه سازی اندازه تصویر (اندازه و مقیاس)، ترکیب کد به یک فایل CSS مرکزی یا جاوا اسکریپت (این باعث کاهش درخواست HTTP) و کاهش HTML، CSS، جاوا اسکریپت (فشرده سازی برای افزایش زمان بارگذاری آنها).


10: موبایل دوستانه

اکنون به طور معمول برای دسترسی به وب سایت های چندین دستگاه با اندازه های مختلف روی صفحه نمایش است، بنابراین مهم است که آیا وب سایت شما به صورت دوستانه باشد. اگر وب سایت شما دوستانه نیست، می توانید آن را در یک طرح پاسخگو (این به این معنی است که وبسایت شما به عرض صفحه متناسب تنظیم شده) یا شما می توانید یک سایت اختصاصی تلفن همراه (یک وب سایت جداگانه به طور خاص برای کاربران تلفن همراه بهینه سازی شده) ایجاد کنید. طراحی وب سایت دوستانه طراحی آسان وب سایت زیبا و کاربردی آسان است، به سادگی با نگه داشتن این عناصر طراحی در ذهن. آیا طراحی وب سایت دارید که نیاز به بررسی یا بهینه سازی دارد؟ یا شاید، شما در حال برنامه ریزی یک وب سایت هستید و به دنبال راه اندازی طراحی هستید از زمین تا. در هر صورت، این اصول طراحی وب سایت موثر می تواند وبسایت شما را جذاب تر، مفید و قابل توجه برای بازدیدکنندگان کند.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی