آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چگونه از SEO برای برنامه ها استفاده می کنید؟

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

در حالی که صحبت از بهینه سازی جستجو برای برنامه های تلفن همراه، اولین چیزی که در ذهن می آید ASO (App Store Optimization) است. با این حال، آیا می دانید که حتی می توانید از جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) برای افزایش بارگیری برنامه های تلفن همراه خود استفاده کنید؟ صفحه های نمایه تلفن همراه در صفحه های موتور جستجو نمایش داده نمی شوند، همانطور که صفحات وب انجام می دهند. با این حال، ASO و جستجوگرها برای هر دو برنامه، برای ارتقاء برنامه های تلفن همراه شما مهم هستند. بنابراین، سوال این است که چه می توان انجام آن را در لیست موتورهای جستجو انجام شده؟ مطالعات اخیر نشان می دهد 27٪ از کاربران، که در طول مرور موتورهای جستجو با تلفن های همراه خود کشف برنامه ها، برنامه های یک سوم خارج در فروشگاه App کشف شد .جستجوی جستجو وجود دارد، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در مبارزه بی پایان از برنامه ها برای افزایش دید و نصب بیشتر، جستجوی تلفن همراه در حال حاضر به عنوان یک اولویت برای بازاریابان و توسعه دهندگان برنامه تبدیل شده است. ظاهر شدن در وب SERPs (صفحات موتور جستجوگر موتور جستجو) این چیزی است که همه سازمان های برنامه توسعه برنامه های موبایل می خواهند. گوگل الگوریتم های جستجوی خود را با توجه به تغییر در الگوهای جستجوی کاربر بهینه سازی کرده است. این نتایج مشابه تلفن همراه و وب سایت را نیز در بر میگیرد. در بخش بعدی، من برخی از چیزهای مرتبط را که برای برنامه تلفن همراه باید در جستجوگرها به کار ببرم، نشان می دهم تا برنامه های شما در نتایج جستجو ظاهر شوند. Mobile SEO (Search Engine Optimization) 1 . ایجاد برنامه برای به دست آوردن قرار گرفتن در جستجو در موبایل این عناصر ذکر شده در زیر است، شما باید در هنگام ایجاد برنامه های تلفن همراه:

برنامه کسب و کار شما باید با اهداف کسب و کار سازمان هماهنگ باشد و در جذب مشتریان بیشتر کمک کند.

این باید ارزش افزوده در زندگی مشتری داشته باشد و باید چیزی بیش از وب سایت های تلفن همراه و دسکتاپ ارائه دهد.

اطمینان حاصل کنید که شما آماده ارائه ملاحظات جداگانه SEO و نگهداری به برنامه خود هستید.

همیشه یک نسخه موبایل وب سایت خود را ایجاد کنید

2. نام برای برنامه شما را انتخاب کنید نام برنامه باید شبیه به سرویس یا محصول شما باشد. این برای یافتن در جستجوی Google و همچنین جستجو در فروشگاه برنامه ضروری است

نام باید دارای کلیدواژه رتبه بندی خدمات محصول شما باشد. با این حال، اگر بیش از حد طولانی باشد، یک نسخه کوتاه و در عین حال توصیفی را که بر روی صفحه نمایش گوشی مطابقت دارد، در نظر بگیرید.

دو کلمه کلیدی اضافی را انتخاب کنید که برنامه شما را توصیف کرده و سعی کنید آنها را در کنار نام اضافه کنید. این معادل به اضافه کردن کلمات کلیدی در عنوان یک مقاله یا یک صفحه است. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مرتبط و متفاوت هستند.

دفعات بازدید: بهترین راه برای کاهش برنامه موبایل حذف Rate3. تحقیق کلید واژه

کلمات کلیدی مناسب برای جستجوی تلفن همراه را انتخاب کنید، که نیازهای کاربر شما را توصیف و مطابقت می دهد. پیدا کردن کلمات کلیدی دقیق برای توصیف برنامه شما باید در هنگام جستجوی ایده های محتوایی یا جنبه های بهینه سازی اضافی مفید باشد.

شما می توانید از Google Keyword Planner استفاده کنید تا اطلاعات حجم جستجوی جستجو برای کلمات کلیدی مورد نظر را جستجو کنید.

4. SEO برای برنامه ها برای افزایش قابلیت مشاهده در وب موبایل

Snippet تنها: نتیجه مشترک یک جستجوی مرتبط با برنامه یک قطعه واحد است. این شامل یک نام برنامه، نه. از رأی + میانگین امتیاز، یک قطعه متن توصیف برنامه و یک دکمه نصب است. یک قطعه واحد به طور کلی یک نتیجه جستجو برای یک برنامه است، اما می تواند با چند جستجوی خاص برنامه همراه با بسته های برنامه نشان داده شود.

بسته های برنامه: این گروهی از برنامه های پیشنهاد شده است، گوگل به عنوان یک نتیجه از یک درخواست خاص برنامه به ارمغان می آورد. این ممکن است شامل 3 یا 6 برنامه با توجه به کلمه کلیدی جستجو شده است. معمولا بسته های برنامه در بالای SERP برجسته هستند. در حال حاضر، یکی از ده جستجوهای تلفن همراه حاوی یک بسته برنامه است. هر روز برنامه های بیشتر و بیشتر در مورد قابلیت جستجوی تلفن همراه خود و در تلاش برای پیاده سازی SEO همراه با ASO نگرانی.

5. SEO برای برنامه ها برای بهبود رتبه بندی یک شباهت در استراتژی های بهینه سازی ASO و SEO است. از این رو، اگر یک برنامه رتبه بندی بالا در فروشگاه های برنامه داشته باشد، احتمالا برای جستجوهای مشابه در وب مناسب است. عوامل رتبه بندی برای SEO و ASO یکسان هستند:

فاکتورهای صفحه: URL  بسته، توضیحات کوتاه و کامل، نام عنوان یا برنامه. برای برنامه های iOS، شرح ASO تاثیر نمی گذارد، اما SEO.

فاکتور Off-page: بررسی و رتبه بندی کاربر، لینک ها از وب سایت های مجاز، حجم و سرعت نصب.

برای تکنیک های بهینه سازی جستجوگرها و عوامل رتبه بندی، شما فقط نیاز به پیروی از روش های اساسی ASO، لینک های قدرتمند و بهبود Metadata خود را برای رتبه بندی در جستجو در وب است. دفعات بازدید: تکنیک های بازاریابی برنامه موبایل برای موفقیت شما. انتخاب روش نامنویسی معانی غیرقانونی نامنویسی تکنیک برای بهینه سازی صفحه PageOn صفحه توسط کلمات کلیدی مرتبط از میکروسیت یا صفحه اصلی شما برای Google و دیگر موتورهای جستجو مهم است. این کلمات کلیدی به عنوان یک عامل تصمیم گیری در مورد آنچه که صفحه وب شما رتبه بندی می کند. کلمات کلیدی LSI در تشخیص هوشمندانه صفحه فرود شما در نتایج جستجو گوگل نقش مهمی ایفا می کنند. کلمات کلیدی LSI از کلمات مرتبط نزدیک هستند و به گوگل کمک می کند تا اطلاعاتی را که در صفحه شما وجود دارد، درک کند. به عنوان مثال، زمانی که کاربران به دنبال کلمه "ماشین" هستند، گوگل باید بداند که آیا شما برای یک فیلم "خودرو" یا وسیله نقلیه جستجو می کنید. این اطلاعات به راحتی قابل دسترسی از کلمات کلیدی LSI وب سایت است. جستجو در ماهn کلمات کلیدی در گوگل. فرض کنید برنامه شما وضوحی برای مشکل سردرد مردم است و کلید اصلی شما "مشکلات سردرد" است. اکنون، با استفاده از این 3 راه، می توانید کلمات کلیدی LSI را شناسایی کنید:

هنگامی که کلمه کلیدی را در گوگل قرار می دهید، کلیدواژه های مرتبط با آن، کلمات کلیدی LSI هستند.

گوگل متن را جفت خواهد کرد که در نتایج جستجو مناسب است. بنابراین، اگر شما نتایج را اسکن کنید، شما کلمات مانند "انواع سردرد" را پیدا خواهید کرد که کلمات کلیدی LSI هستند.

برخی از کلمات کلیدی اضافی در پایین صفحه نمایش داده می شود، مانند «سردرد تنش»، «چه چیزی باعث سردرد هر روز» و غیره

در حالی که ترکیب کلمات کلیدی در صفحه فرود، اطمینان حاصل کنید که آن را در مورد تکرار کلمه کلیدی اولیه نیست.

7. ایجاد پیوندها با پیگیری پیوندهای لینک سازنده رقبا به میکروسید اپلیکیشن تلفن همراه یا صفحه فرود یک استراتژی مهم SEO است تا رتبه بندی را ارتقا دهد. سایت معتبرتر لینک به صفحه فرود، بالاتر از آن در موتورهای جستجو رتبه بندی می شود. شما می توانید این استراتژی را توسط نیل پاتل برای شناسایی وبلاگ ها و وب سایت های مربوطه بررسی کنید. این نیز به شما کمک خواهد کرد که این لینک ها را به سرعت برای صفحه فرود خود بسازید.

اولین چیزی که پیدا کردن رقبای خود، داشتن مقدار زیادی از کشش و مشهور در نمودار فروشگاه برنامه است.

پس از شناسایی آنها، شما باید از یکی از ابزارهای پشتیبان گیری از جمله ahrefs استفاده کنید تا همه صفحاتی را که با برنامه رقیب مرتبط هستند جستجو کنید.

چگونه می توان پیوندهای پیوند را با ahrefs نظارت کرد Ahrefs یکی از ابزارهای جستجوگر محبوب است که برای بررسی لینک ها نه تنها برای وب سایت بلکه برای برنامه ها، هر دو Android و iOS:

DR (Domain Rating): حوزه های گوگل و اپل که برنامه های خود را میزبانی می کنند عالی هستند

UR (رتبه بندی URL): هر چه بیشتر باشد، دید بیشتری در جستجوی وب همراه شما خواهید داشت.

دامنه های ارجاع: تعداد دامنه های ارجاع منحصر به فرد.

ارگانیک کلمات کلیدی: تعداد کلمات کلیدی رتبه 100 برای برنامه.

در حال حاضر، شما نیاز به تجزیه و تحلیل وبلاگ ها و یا وب سایت های مربوطه که لیست برنامه از رقبا را لیست کرده و به نویسنده برای ارسال یک لینک به برنامه خود بنویسید. به رغم ارائه دلیل اینکه چرا آنها باید برنامه شما را شامل می شوند، همه نمی توانند به طور مثبت پاسخ دهند. با این حال، هنگامی که آنها انجام دهید، شما شروع به مشاهده نتایج، از جمله ترافیک به صفحه وب خود، رتبه بالاتر برای کلمات کلیدی خود را، و افزایش دانلود از برنامه خود را. الگوریتم گوگل به یک جنبه حیاتی از هر صفحه وب که بر رتبه بندی، زمان صرف شده توسط کاربر بر روی آن صفحه و میزان باز گشت افزوده می شود، پی برده است. بالاتر زمان صرف شده توسط کاربران در یک صفحه وب، بیشتر احتمال خود را در رتبه بندی بالاتر در جستجو است. هدف اصلی گوگل این است که از طریق جستجوی خود به افراد با اطلاعات مناسب کمک کند. این کار نمی کند که کاربران بر روی یک صفحه وب کلیک کنند و پس از آن سریعا با کلیک بر روی دکمه بازگشت به نتایج دیگری دست پیدا کنند. این تنها امکان پذیر است اگر نتایج مربوط به کاربران باشد. بنابراین، یکی از چیزهایی که باید در اینجا پیدا کنید این است که چگونه کاربران را در یک صفحه اطلاعات محصول افزایش دهیم؟ به جای صحبت در مورد ویژگی های برنامه، شما می توانید در مورد موضوعی که شما حل می شود صحبت کنید. اول، کاربران خود را با عبارات موضوع طعمه کنید. به عنوان مثال، مشکلات سردرد، همانطور که در بالا بحث شده است. پس از انجام این کار، آنها را متقاعد کنید که مشکل را می توان حل کرد، همراه با سایر مزایا و یا درصد. پس از اینکه قادر به ایجاد این دو چیز هستید، شروع به صحبت در مورد اینکه چگونه برنامه شما می تواند این مشکل را حل کند و چرا برنامه شما را انتخاب کند، خوانده شود: مگا روند در حال شکل گیری بازاریابی برنامه در سال 2018 افکار نهایی در مورد جستجوگرها برای برنامه ها برای افزایش تعداد نصب و درآمد، بسیار مهم است که در هر دو فروشگاه App و جستجوی وب همراه داشته باشید. تقریبا، یک سوم کل برنامه ها در خارج از فروشگاه برنامه ها، در جستجوی تلفن همراه و در بسته های برنامه یافت می شود. ASO و SEO، هر دو چیز در حال تبدیل شدن به همه جا هستند، و درست مانند ASO، SEO نیز یک روند طولانی مدت بهبود مستمر، بهینه سازی و ردیابی است. نادیده گرفتن اصلاح کلمات کلیدی خود و تلاش برای بررسی و رتبه بندی بهتر. سعی کنید به لینک های با کیفیت بالا به صفحه دانلود خود دسترسی داشته باشید. با تمام این تلاش ها، برنامه شما آماده است تا بتواند در هر شیوه ای کشف شود.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی