آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چگونه می توانم SEO را برای وب سایت خود انجام دهم؟

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات نیست. اما هنوز هم هزینه و وقت صرف می شود. اگر مدت زمان کوتاهی دارید اما پول دارید، یک سازمان جستجوگر یا مشاور یک گزینه است. اما اگر پول کم دارید، از راهنمایی های SEO خودتان برای بهبود رتبه بندی های آلی خود استفاده کنید.


1. تحقیق کلید واژه کارشناسی ارشد

همیشه با تحقیق کلید واژه شروع کنید فرض نکنید که می دانید چه مصرف کنندگان می خواهند.


شما به احتمال زیاد فرمان صنعت خود را درک می کنید. اما چشم انداز شما ممکن است از شرکای تجاری برای تعریف خدمات یا کالاها استفاده کند. تحقیق کلید واژه درک کلمات و عباراتی را که مصرف کنندگان برای یافتن محصولات شما استفاده می کنند. این نیز کمک می کند تا تقاضا برای آنها را ارزیابی کنید. این تم های کلیدی را که جستجوگرهای واقعی در جستجوی خود استفاده می کنند شناسایی می کند.


بهترین ابزار کلمات کلیدی یک امتیاز تقاضای کمی را ارائه می دهد که به تعیین ارزش نسبی در هدف قرار دادن هر موضوع کلیدی کمک می کند. برنامه ریز کلید واژه Google ابزار جستجوی تحقیق کلمه کلیدی است، هرچند شما برای جستجوی اطلاعات مفید ترین نیاز به تبلیغات Google فعال  قبلا AdWords دارید.


ابزار تحقیقاتی غیرمستقیم Google عبارتند از: Übersuggest (یک Scraper Autocomplete Google رایگان) و SEMrush و Wordtracker (دو جایگزین پرداخت می شود).


2. مسابقه خود را درک کنید

جستجو برای مهم ترین محصولات و خدماتی که ارائه می دهید و توجه داشته باشید وب سایت های برجسته ترین در نتایج جستجو، کسانی که مدل کسب و کار خود را به اشتراک می گذارند و همچنین مواردی که برای شما متفاوت هستند اما برای جستجوی مشابه رقابت می کنند.


آنها خوب عمل می کنند؟

چه موضوعاتی دارند که آنها ندارند؟

آیا آنها سایت خود را به صورت متفاوتی طراحی می کنند تا کلمات کلیدی با ارزش بیشتری را هدف قرار دهند؟

آیا آنها ویژگی های جالب دارند تا چشم انداز خود را بهتر درگیر کنند؟

همچنین بررسی و بررسی معیارهای فعالیت رسانه های اجتماعی خود را برای یادگیری آنچه مشتریان خود فکر می کنند نسبت به چیزی که می شنوید یا نه، از خودتان مطالعه کنید.


3. نقشه سایت خود را

با درک آنچه مصرف کنندگان می خواهند و کلمات کلیدی که آنها برای پیدا کردن این محصولات و خدمات استفاده می کنند، صفحاتی را در وب سایت شما شناسایی می کنند تا به آنها پاسخ دهند.


داشتن یک فهرست بر روی کاغذ یا یک صفحه گسترده از تمام صفحات وب بالا، متوسط ​​و پایین و فاکتورهای کلیدی مرتبط با آن، اساس معماری وبسایت شما را تشکیل می دهد. هر کلمه کلیدی از کلمه کلیدی بالا و متوسط ​​از تحقیقات کلمات کلیدی شما باید یک صفحه مربوط به بهینه سازی در سایت شما داشته باشد.


از تم های کلمات کلیدی با طول بلند استفاده کنید که جستجوهای کمتری را انجام می دهند و به طور معمول خیلی طولانی تر و مشخص تر هستند  مانند "نحوه گرفتن شراب قرمز از فرش" یا "جایی که برای خرید آشیانه های چوبی"  در پست های وبلاگ و صفحات پرسش و پاسخ.


4. بهینه سازی سایت شما

گام بعدی ایجاد صفحات است. این قسمت سختش هست. بسته به پلت فرم تجارت الکترونیک شما و دسترسی شما به توسعه دهندگان و طراحان، ممکن است لازم باشد که برخی از این کار را خارج از اختیارتان قرار دهید.


امروزه هر وبسایت باید تلفن همراه ریسپانسیو باشد تا به جناح در حال رشد کاربران گوشی های هوشمند و تبلت برسد. یک سایت تلفن همراه دوستانه به دو دلیل مهم است. اول، به گفته گوگل، بیش از نیمی از جستجوها از گوشی های هوشمند است. اطمینان حاصل کنید که تجربه این کاربران بی نظیر و جذاب است.


دوم، گوگل در حال حاضر تمام نتایج جستجوی ارگانی  برای دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه  را بر اساس تجربه وب سایت، از جمله سرعت صفحه، رتبه بندی می کند.


5. تولید محتوای منظم

شما لازم نیست که یک وبلاگ را شروع کنید یا کسب و کار خود را به یک شرکت انتشاراتی تبدیل کنید و هر روز مطالب آن را ارسال کنید. برای بسیاری از سایتهای تجارت الکترونیک غیر واقعی است. اما محتوای خود را به طور منظم منتشر کنید. برنامه به صورت هفتگی یا حداقل به روز رسانی های ماهانه. ثبات کلید است.


محتوای نیازی به متن نیست به عنوان مثال، یک شرکت معماری می تواند عکس های پروژه های خود را با توضیحات متن کوتاه منتشر کند. Realtors می تواند بولتن های ویدیویی هفتگی با رونوشت ها منتشر کند. انتشار محتوای که به عادتهای مصرفی مخاطبان مورد نظر شما متصل است، هدف است.


6. روابط عمومی DIY

پیوند قدرت بخش عمده ای از جستجوگرها است، اما خرید پیوندها توسط Google، Bing و سایر موتورهای جستجو ممنوع است. این جایی است که روابط عمومی و روابط عمومی به بازی می افتد. اگر نماینده های روابط عمومی دارید، با آنها هماهنگ شوید تا تلاش های خود را از دست ندهید. اما اگر خودتان این کار را انجام دهید، در ادامه بخوانید.


گوگل به صاحبان سایت ها توصیه می کند تا وبسایت های قانع کننده ای را ایجاد کنند که کاربران می خواهند به دوستانشان بگویند  سایت هایی که کاربران از آن بازدید می کنند. این رویکرد محتوا و سنگین برای جستجوگرها، پاسخ گوگل به پرسش همیشه مطرح شده در مورد "نحوه ارتباط بیشتر با اخلاق را دارد؟"


محتوا که در حال حاضر تولید می کنید باید به بخش های مختلف رسانه یا وبلاگ بپردازید. این قطعات پس از آن شروع به گفتگو با سایت های مختلف، به عنوان enticement برای آنها برای نوشتن در مورد و یا لینک.


تحقیقات رقابتی در مرحله دو، بالا، در اینجا مفید است، زیرا شما در حال حاضر ایده ای از سایت های تاثیر گذار و بهترین رتبه بندی برای در نظر گرفتن.


7. شبکه اجتماعی شما را ساخت

عضویت در توییتر و یک یا دو سیستم عامل دیگر رسانه های اجتماعی. شما گزینه های زیادی دارید  فیس بوک، LinkedIn، Instagram، Pinterest، و بسیاری دیگر. رسانه های اجتماعی شما را قادر می سازد

با مشتریان و چشم انداز خود را با مشتریان و مخاطبین خود را ارائه می دهد.


درک و پرورش این روابط باعث افزایش سئو سایت شما در دراز مدت می شود. افزایش مواجهه با محتوای شما همچنین احتمال این که برخی از این بینندگان درباره آن وبلاگ یا آن را پیوند دهند، افزایش می دهد.


8. درک Google Analytics

شما نمیتوانید آنچه را اندازهگیری میکنید بهینهسازی کنید. اهمیت تجزیه و تحلیل در بازاریابی دیجیتال شبیه به گزارش های مالی در کسب و کار است. هر دو برای پیگیری عملکرد ضروری هستند.


درک پایه ای از گوگل آنالیز (و یا هر بسته تجزیه و تحلیل وب مورد استفاده کسب و کار شما) داشته باشید. در Google Analytics، گزارشهای زیر را تحت عنوان Acquisition> All Traffic> Channels مطالعه کنید. با کلیک بر روی «جستجوی آلی»، شما قادر به تجزیه و تحلیل عملکرد برای برنامه SEO خود خواهید بود.


9. یک وب سایت SEO را بخوانید

یک راهنمای جستجوگرها مانند سری "SEO How To" را مطالعه کنید. سپس به یک وبلاگ SEO بروید.


راهنماهای مبتنی بر جستجوگرهای رایگان مبتنی بر وب شامل "راهنمایی مبتدی برای جستجوگرها"، "جستجوگر موتور جستجوگر موتور جستجو" و گوگل "راهنمای شروع بهینه سازی موتورهای جستجو".

برای به روز رسانی سریع در تغییرات جستجوگرها، دو کانال YouTube را امتحان کنید: روزنامه سفید روز و "گوگل وب مسترها".

اگر زمان بیشتری داشته باشید و علاقمند به دنبال صنعت جستجوگرها هستید، به Moz و Search Engine Land مشترک شوید.

10. سوال بپرسید

اگر گیر کرده اید یا نیاز به پاسخ دارید، به جوامع SEO ارسال کنید تا سؤال بپرسید. وب سایت مدیر گوگل، بزرگترین جامعه جستجوگر در وب را ارائه می دهد. سایر گزینه های خوب عبارتند از: انجمن وب، WebmasterWorld، انجمن پرسش و پاسخ Moz، موتور جستجوی جامع موتور جستجو و انجمن موتور جستجو.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی