آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

اجزای یک وب سایت خوب چیست؟

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

همه ما درباره وب سایت هایی که بازدید می کنیم، تقریبا بلافاصله شکل می گیریم. برخی از آنها آموزنده و چشمگیر هستند به این معنی که ما چند بار در هفته به ما نشان می دهد و دیگران ما را با تجربه منفی تجربه می کنند یا هیچ تجربه ای ندارند و ما هرگز دوباره بازگشت نمی کنیم. اما آنچه که بسیاری از صاحبان کسب و کار از خود میپرسند این است که چه چیزی یک وب سایت خوب (یا عالی) را از یکی بد می کند؟ حقیقت را می گویم، همه افراد نظرات و طرز تفکر دارند و هرگز به طور کامل موافق نیستیم که کدام وب سایت ها خوب، عالی و یا ساده هستند. اما بسیاری از ما می توانیم احساساتمان را بر اجزای مشابه بگذاریم. بیایید به 7 عناصر کلیدی نگاه کنیم که من احساس می کنم در تجربه هر بازدید کننده و احساسات آنها باقی مانده است:


1. هدف و واضح

قبل از ایجاد یک وب سایت، شما باید هدف یا اهداف وب سایت خود را مشخص کنید. داشتن یک هدف روشن و دقیق، بسیار مهم است. با توجه به این زمان قبل از غواصی در فرآیند طراحی و توسعه می توانید یک وب سایت را ایجاد یا شکسته کنید. صاحبان که درک روشنی از آنچه که می خواهند انجام دهند، می توانند تعیین کنند که چگونه سایت باید مدیریت شود، چه محتوا باید شامل شود و چه پیام هایی برای بازدیدکنندگان و چگونگی ارتباط برقرار شود. بدون دانستن آنچه که شما در تلاش برای انجام آن هستید، خطر عدم وجود مسیری را که احتمالا تاثیر مثبت بر کاربرانتان را قبل از اینکه حتی به سایت شما برسد، خراب می کند.

2. قابلیت استفاده

بازدیدکنندگان سایت شما برای پیدا کردن اطلاعاتی که نیاز دارند یا میخواهند، وجود دارد. حقیقت این است که کاربران اینترنت امروز، بی سر و صدا هستند و بلافاصله سایت خود را ترک می کنند اگر آنها بی فایده و یا نمی توانند درک کنند که چگونه سایت شما کار می کند. به عنوان مثال، یک سایت دارای مجموعه ای گسترده از محصولات باید یک تابع جستجو موثر، یک کاتالوگ محصول و یک سبد خرید مناسب برای کاربر داشته باشد. شما هرگز نمی توانید اشتباه را با نگه داشتن آن ساده زمانی که آن را به طراحی و رابط کاربر سایت شما می آید.


علاوه بر این، داشتن یک سایت ریسپانسیو و استقامتی به کاربران اجازه می دهد که سایت خود را در همه دستگاه ها مشاهده و استفاده کنند. یک سایت مبتنی بر یک قاب سیم به خوبی برنامه ریزی شده نیز با دستگاه های تلفن همراه سازگار است. این به کاربران گوشی های هوشمند اجازه می دهد تا اطلاعات مورد نیاز را در مسیر حرکت دهند.


3. کاربر محور

کاربران عامل تعیین کننده نهایی در مورد اینکه آیا سایت شما موفق است یا نه، استفاده کنید. سایت تمرکز کاربر باید هر دو عملکردی و قابل دسترس باشد. اغلب طراحان یا صاحبان وب سایت ها با خواسته ها و نیازهای خود برای وب سایت خود غافلگیر می شوند و گاهی اوقات از خواسته ها و نیازهای کاربر یا بازدید کننده فراموش می شوند. کار من به عنوان یک طراح این است که بهترین کار خود را انجام دهم تا همه راضی و خوشحال باشم. گاهی اوقات این شامل ارائه دیدگاه کارشناسانه است که به مشتری یادآوری می کند که آنها از مسیر وبسایت خود دست برندارند.


4. ناوبری

ناوبری سایت شما اهمیت بیشتری نسبت به شما دارد. داشتن یک وبسایت بصری و آسان برای هدایت، کاربران شما را خوشحال می کند و گرچه ممکن است دلیل آن این نیست که بازدید کننده ها به عقب برگردند، شما می توانید آن را به عنوان یک دلیل برای آنها نپذیرید. داشتن یک نقشه سایت به خوبی توسعه یافته و عمدی که ساده است، طولانی به نظر می رسد. سایت هایی که نیاز به کلیک های بیش از حد و یا پیوندهای صفحه دارند فقط بازدید کننده شما را خراب می کند. آنها را به جایی که میخواهند سریع و آسان ببرند.


5. ظاهر

یکی از اجزای اصلی واضح سایت شما ظاهر آن است. طراحی باید به مخاطبان مورد نظر شما جذاب باشد و شرکت شما را به صورت حرفه ای ارائه دهد. داشتن یک طراحی که از گرایش های مدرن و قابلیت های مناسب استفاده می کند، به کاربران علاقه مند می شود. روند تکنولوژی و طراحی به طور مداوم در حال تغییر است، بنابراین داشتن یک طراحی که می تواند (یا به آسانی تکامل یابد) در سالهای آینده سرمایه گذاری شما را از ابتدا محافظت کند. یک وبسایت که به خوبی برنامه ریزی نشده است، به سرعت منسوخ خواهد شد و منجر به سرمایه گذاری دوباره در سایت شما خواهد شد بسیار پیشتر از پیش بینی شده. طراحی سایت شما نیاز به جا دادن و بازتاب نام تجاری شما دارد. رنگ ها، تایپوگرافی، گرافیک ها و عکس ها باید همگی به عنوان بسته ی یکپارچه با هم در ارتباط باشند.


6. سهولت به روز رسانی ها و مدیریت محتوا

داشتن یک وب سایت با نام تجاری جدید عالی است اما چه اتفاقی می افتد زمانی که شما نیاز به به روز رسانی محتوای خود و یا اضافه کردن اطلاعات به موقع است. مگر اینکه شما یک کدنویس معتبر هستید و می توانید سایت خود را ویرایش کنید، یا باید از یک توسعه دهنده بخواهید که سایت خود را ویرایش کند یا مطمئن شوید که یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) در سایت شما ساخته شده است شروع این چیزی است که بسیاری از صاحبان وبسایت ها فراموش می کنند در مورد زمانی که آنها به دنبال کسی برای ایجاد وب سایت فکر می کنم فکر می کنم. تمام سایت های ما با استفاده از پلت فرم مدیریت محتوای وردپرس (CMS) توسعه می یابند. هنگامی که سایت شما همه جلا و آماده برای راه اندازی ما خواهد شد اساسا کلید را به دست آوردن و شما دسترسی به به روز رسانی مطالب خود را در هر زمان.


7. SEO و تجزیه و تحلیل

یک وبسایت عالی بدون بازدید کننده فقط یک زباله و شرم آور است. SEO (بهینه سازی موتور جستجو) کمک خواهد کرد که ترافیک را به سایت شما هدایت کند. محتوای سایت مربوطه شما را با مشتریان جدید ارتباط می دهد. به عنوان مثال، بگذارید

می گویند شما یک سایت را برای فروش قطعات خودرو در منطقه Tri-City راه اندازی می کنید. هنگامی که مشتریان شما Google "قطعات خودرو" Tri-City "هستند، شما می خواهید محتوای سایت شما توسط Google به عنوان یک Match Match شناخته شود و URL سایت خود را در اولین صفحه (به طور مطلوب) از نتایج جستجو اضافه کنید. شامل برنامه های ردیابی و تجزیه و تحلیل سایت به شما می دهد که چه چیزی واقعا در وب سایت شما اتفاق می افتد، از معیارهای ترافیک تا جستجوی کلمات کلیدی. ردیابی همچنین به هدف قرار دادن مشتریان بالقوه، تولید تبلیغات مربوطه و ایجاد یک وب سایت تبدیل بالاتر تبدیل می شود.


اگر فکر میکنید اولین وبسایت شماست یا میخواهید یکی از آنها را تازهسازی کنید، میتوانیم وبسایت شما را بزرگ کنیم.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی