آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا HTML استفاده می شود؟

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

برای زبان نشانه گذاری HyperText کوتاه، زبان نوشتن برای ایجاد اسناد در وب جهانی استفاده می شود. HTML شبیه به SGML است، اگرچه یک زیرمجموعه سخت نیست.


HTML ساختار و طرح سند وب را با استفاده از انواع برچسب ها و ویژگی ها تعریف می کند. ساختار صحیحی برای یک سند HTML با <HTML> <HEAD> آغاز می شود (<اینجا> کدام سند را وارد کنید) <BODY> و با </ BODY> </ HTML> به پایان می رسد. تمام اطلاعاتی که می خواهید در صفحه وب خود وارد کنید، بین برچسب های <BODY> و </ BODY> متناسب است.


HTML Formatting برچسب ها

صدها تگ دیگر برای استفاده از قالب بندی و ترسیم اطلاعات در یک صفحه وب وجود دارد. برچسب ها نیز برای تعیین لینک های hypertext استفاده می شوند. این اجازه می دهد تا توسعه دهندگان وب کاربران را به صفحات وب دیگر تنها با یک کلیک از ماوس بر روی یک تصویر یا کلمات هدایت کنند. برای یک لیست کامل تر از برچسب های HTML، وب سایت WC3 را بررسی کنید.


HTML5

HTML5 یک مشخصات W3C است که اصلاحیه پنجم عمده زبان نشانه گذاری Hypertext Markup Language (HTML) را تعریف می کند. یکی از تغییرات عمده در HTML5 مربوط به چگونگی استفاده از HTML در برنامه های وب است

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی