آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

مهارت های لازم برای توسعه دهنده PHP چیست؟

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

6 مهارت های اضافی هر برنامه نویس باید داشته باشد


PHP در حال حاضر داغ است، اما تعداد زیادی از مردم در توسعه PHP وجود دارد. اگر بخواهید آن را به عنوان یک توسعه مستقل پی اچ پی بدانید، باید بیش از PHP فقط بدانید. در اینجا شش مهارت ضروری دیگر لازم است که به عنوان یک توسعه دهنده پی اچ پی موفق شوند.


1. جاوا اسکریپت، HTML و CSS

این روزها کافی نیست که فقط بدانید چگونه کد PHP را بنویسید. اگر می خواهید یک کسب و کار پی اچ پی را شروع کنید، باید بدانید که چگونه وب سایت ها را با استفاده از HTML و CSS درست کد کنید. احتمالا این احتمال وجود دارد که در پروژه های خود، شما باید اشتباهاتی را که طراحان انجام می دهند را رفع کنید، بنابراین باید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید و چگونگی انجام آن به خوبی. اگر شما این زبانهای دیگر را با پی اچ پی نمی دانید، شما برای بسیاری از مشاغل توسط پیمانکاران که در توسعه وب بسیار بهتر از شما هستند، غافل می شوید.


2. دانستن آنچه شما نمی دانید

همانطور که مهم است این است که اطمینان حاصل کنید که می توانید تا آنجا که ممکن است در راستای توسعه وب سایت ها انجام دهید مهم است که بدانید که چه چیزی نمی دانید. این یک مهارت است که بعضی از توسعه دهندگان جدید پی اچ پی آن را فراموش کرده اند هنگام شروع در بازار که در آن سخت است برای پیدا کردن شغل توسعه PHP ابتدایی. شما باید بدانید که چگونه خواندن درخواست پیشنهاد و چگونگی قرار دادن مشاغل در مورد مشاغلی که می توانید به صلاحدید انجام دهید. در غیر این صورت، شما در نهایت بیش از خودتان مرتکب شوید و اعتماد به نفس خود را در بلند مدت تضعیف کنید.


3. ارتباطات تجاری

به عنوان یک توسعه دهنده قرارداد آزاد یا قراردادی، شما می توانید ارتباط برقرار کنید با تمام مشتریان خود. یاد بگیرید چگونه از تلفن استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود پیام های ایمیل دریافت می شود و یاد بگیرید چگونه با یک حرفه ای ارتباط برقرار کنید. بسیاری از انواع تکنسین با ارتباطات تجاری پایه مشکل دارند (که احتمالا به این دلیل است که آنها در وهله اول تصمیم می گیرند که در خانه خود کار کنند). در صورتی که این شما هستید، یک کلاس در ارتباط با کسب و کار می گیرید و یا با حرفه ای صحبت کنید که چگونه می توانید این مهارت ها را بهبود بخشید.


4. امور مالی

باز هم، به عنوان یک کسب و کار یک مرد (یا زن)، شما مدیریت امور مالی خود کسب و کار خود را. شما لزوما باید یاد بگیرید که چگونه مالیات خود را انجام دهید، که می تواند برای پیمانکاران مستقل پیچیده باشد، اما مطمئنا باید چگونگی مدیریت امور مالی روزانه کسب و کارتان را یاد بگیرید. این شامل یادگیری نحوه تنظیم یک نرخ منصفانه برای خودتان براساس نرخ بازار و مالیاتی است که باید از درآمد کسب و کار خود پرداخت کنید.


5. مدیریت پروژه

به عنوان یک پیمانکار مستقل، شما نباید بیش از حد شانه خود را از شما بخواهید پروژه را با یک مهلت مشخصی انجام دهید. شما همچنین احتمالا در هر زمان خاص پروژه های چندگانه و چندین مشتری را تحسین خواهید کرد، بنابراین مطمئن شوید که می دانید که چگونه زمان خود را مدیریت کنید، پیشنهادات خود را بنویسید و دامنه پروژه های خود را مدیریت کنید تا بتوانید مرتکب شوید و تحویل و ساخت شهرت عالی برای خودت


6. شبکه سازی

شبکه سازی با دیگر طراحان مستقل PHP و وبسایتهای آزاد در سایر سایزها می تواند به شما در یافتن شغل های بیشتری کمک کند و ارجاعات دریافت کنید. با استفاده از توییتر، فیس بوک و LinkedIn به شبکه با سایر توسعه دهندگان، و همچنین با مشتریانی که برای شما کار می کنند یا در گذشته کار کرده اید، استفاده کنید. مهارت های شبکه می تواند در یک بازار کار رقابتی ارزشمند باشد.


با توجه به Elance.com  یکی از سایت های مستقل منجر برای توسعه دهندگان وب و freelancers در بسیاری از سایبان های دیگر 2011 سال رکورد برای کار آنلاین مستقل بود. استخدام آنلاین بیش از دو برابر از سال 2010 بوده است، و تعداد شرکت هایی که در Elance استخدام شده اند نیز بیش از دو برابر شده است. این چیزهای خوبی برای حرفه ای PHP که مهارت هایی دارند که نیاز به موفقیت دارند، خوب است.


این شش مهارت برای اکثر فارغ التحصیلان ضروری است، اما اگر شما یک توسعه دهنده پی اچ پی هستید، ممکن است حتی مهم تر باشند. توسعه وب یک زمینه بسیار رقابتی است و شکستن در سطوح پایین تر سخت است. با این حال، هنگامی که شما این مهارت ها را به دست آوردید و حرفه خود را نوردید، هر چند می توانید شغل هیجان انگیز، انعطاف پذیری و پرداخت عالی به عنوان یک توسعه مستقل پی اچ پی لذت ببرید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی