آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .


شما می توانید نحوی یک زبان برنامه نویسی را در چند روز یاد بگیرید، آن ها را در یک زن و شوهر بیشتر بخوانید. اما این باعث نمی شود که شما یک توسعه دهنده باشد، بیش از دانستن اینکه چطور یک چاقوی چاق و چنچر شما را جراح می کند.


یاد بگیرید چگونه برنامه ریزی کنید نه "چگونگی برنامه ریزی در (زبان)"، چگونگی برنامه ریزی. چگونه جریان کنترل کار می کند، چگونگی استفاده (و زمانی که استفاده نمی شود)، همزمان شدن، چگونگی پیدا کردن و رفع اشکالات، نحوه حفظ کد، نحوه نوشتن کد قابل نگهداری، نحوه نوشتن متقابل پلتفرم، نحوه خواندن و تفسیر مشخصات اوه، و یاد بگیرید چطور این کار را در تیم انجام دهید، جایی که باید با کد نوشته شده توسط چندین نفر دیگر کار کنید.


این بیش از چند روز طول خواهد کشید. اما این چیزی است که به عنوان یک توسعه دهنده ارزشمند است.


هر کس می تواند برخی از کد ها را هک کند که کاری را انجام می دهند. چه چیزی توسعه دهنده خوبی است، ایجاد کد قابل خواندن، قابل نگهداری و مقیاس پذیر است. اگر می دانید چطور این کارها را انجام می دهید، می توانید آن را به هر زبانی که ممکن است نیاز داشته باشید انجام دهید یا این که شما تا به حال از آن زبان استفاده کرده اید.


برداشتن یک زبان سخت نیست و من متوجه می شوم که بسیاری از مردم بر آن تمرکز می کنند.

اگر می خواهید زبان برنامه نویسی بهترین زبان برنامه نویسی راه اندازی را بیاموزید، C-Programming Language است که به بهترین زبان برنامه نویسی پلتفرم می دهد.


اگر می خواهید زبان برنامه نویسی یاد بگیرید، باید الگوریتم ها را یاد بگیرید. این باعث پیچیدگی آسان می شود. و ماژول زبان برنامه نویسی ما را ارائه می دهد.


سپس شما باید زبان برنامه نویسی مانند C ++ ، C را شروع کنید. اگر زبان C-Programming Language را یاد گرفتید، هیچ کلمه ای برای زبان های برنامه نویسی بعدی شما وجود ندارد که 60٪ منطق و روش آنها را آموخته اید. زبان برنامه نویسی C یک زیرزمین برای تمام زبان های برنامه نویسی فراهم می کند.


زبان C برنامه نویسی ممکن است 4-5 ماه باشد اگر به خوبی مطالعه شود. و یا دیگر آن را گسترش می یابد. اما یکی از شما کامل و تبدیل به یک متخصص در زبان برنامه نویسی C، پس شما پادشاه است

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی