آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

نحوه اجرای فایل پی اچ پی در XAMPP

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

مجموعه ای از ابزارهای توسعه وب XAMPP که توسط Apache Friends ایجاد شده، آسان ساختن اسکریپت های PHP (Personal Home Pages را به صورت محلی بر روی کامپیوتر شما آسان می کند. نصب دستی دستیابی به سرور وب و پی اچ پی نیاز به دانش عمیق پیکربندی دارد، اما نصب XAMPP در ویندوز فقط نیاز به اجرای یک بسته نصب کننده دارد. این بسته نه تنها یک وب سرور و پی اچ پی، بلکه MySQL، FileZilla، Mercury، Perl و Tomcat را نیز نصب می کند. این برنامه ها اجازه تست کامل وب سایت ها را روی دسکتاپ خودتان بدون نیاز به آپلود همه چیز به یک وب سرور آنلاین می کنند.


مرحله 1


به وب سایت آپاچی دوستان بروید و XAMPP را برای ویندوز دانلود کنید. برای آسان ترین نصب، "آرشیو RAR خود استخراج" را دانلود کنید. صبر کنید تا دانلود به پایان برسد و آن را باز کنید تا XAMPP نصب شود. روی دکمه "نصب" کلیک کنید تا فایل استخراج را شروع کنید. وقتی صفحه ظاهر Command Prompt ظاهر می شود، کلید "Enter" را در هر سوال فشار دهید تا تنظیمات پیش فرض را بپذیرید.


گام 2

شروع برنامه XAMPP هنگامی که شروع شد، XAMPP خود را در سینی آیکون خود بارگذاری می کند. آیکون نارنجی با شکل استخوانی سفید در مرکز آن است. تنها با کلیک بر روی آیکون برای گسترش کنترل پنل. برای شروع آپاچی وب سرور روی دکمه "شروع" در کنار "Apache" کلیک کنید. هنگامی که Apache در حال اجرا است، کلمه "Running" در کنار آن ظاهر می شود، با رنگ سبز مشخص شده است. همچنین MySQL شروع می شود اگر اسکریپت های PHP شما به یک پایگاه داده MySQL بستگی دارد.

مرحله 3

فایل های پی اچ پی خود را در پوشه "HTDocs" واقع در زیر پوشه "XAMMP" در درایو C: قرار دهید. مسیر فایل "C: \ xampp \ htdocs" برای سرور وب شما است. اطمینان حاصل کنید که فایل های پی اچ پی خود را به طور خاص ذخیره می شود. آنها باید فرمت فایل ".php" داشته باشند. هر مرورگر وب را روی دسکتاپ خود باز کنید و در کادر آدرس "localhost" وارد کنید. مرورگر لیستی از فایل های ذخیره شده تحت پوشه "HTDocs" در رایانه شما را باز می کند. روی پیوند به یک فایل پی اچ پی کلیک کنید و آن را برای اجرا یک اسکریپت باز کنید.


مرحله 4

ایجاد هر پوشه ای که شما نیاز دارید برای تست فایل های PHP زیر پوشه HTDocs. اگر یک پوشه به نام "اسکریپت" ایجاد کنید، سپس از آدرس "localhost / scripts" برای باز کردن آنها در مرورگر خود استفاده کنید

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی