آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا PHP نیاز به سرور دارد؟

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

چه چیزی نیاز دارم؟

در این آموزش فرض می کنیم که سرور شما پشتیبانی از پی اچ پی را فعال کرده است و تمام فایل هایی که در php به پایان می رسد با PHP اجرا می شوند. در اکثر سرورها، این پسوند پیش فرض برای فایل های PHP است، اما از سرپرست سرور خود مطمئن شوید. اگر سرور شما از پی اچ پی پشتیبانی می کند، لازم نیست کاری انجام دهید. فقط فایل های .php خود را ایجاد کنید، آنها را در دایرکتوری وب خود قرار دهید و سرور به طور خودکار آنها را برای شما تجزیه می کند. نیازی به جمع آوری هر چیزی نیست و نیازی به نصب ابزار اضافی ندارید. از این فایل های فعال شده PHP به عنوان فایل های ساده HTML با یک خانواده کاملا جدید از برچسب های جادویی فکر کنید که به شما اجازه می دهد تمام انواع کارها را انجام دهید.


بگذارید بگوییم میخواهید پهنای باند گران قیمت را ذخیره کنید و به صورت محلی توسعه دهید. در این مورد، شما می خواهید یک سرور وب مانند Apache و البته PHP را نصب کنید. شما به احتمال زیاد می خواهید یک پایگاه داده را نیز نصب کنید، مانند »MySQL.


شما می توانید این را به صورت جداگانه نصب کنید یا یک راه ساده را انتخاب کنید. راهنمای ما دستورالعمل های نصب برای پی اچ پی (فرض کنید شما در حال حاضر برخی از وب سرور را راه اندازی). اگر شما با نصب PHP خود خودتان مشکلی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم سوالات خود را در لیست پستی ما نصب کنید. اگر تصمیم به رفتن به مسیر ساده تر داشته باشید، سپس «یک بسته پیکربندی شده برای سیستم عامل خودتان را پیدا کنید، که به صورت خودکار همه آنها را فقط با چند کلیک موس انجام می دهد. آسان ساختن یک سرور وب با پشتیبانی PHP در هر سیستم عامل، از جمله MacOSX، لینوکس و ویندوز است. در لینوکس، شما ممکن است پیدا کنید »rpmfind و» PBone برای پیدا کردن RPM مفید است. شما همچنین می توانید بازدید کنید »apt-get برای پیدا کردن بسته های برای دبیان.

  • فاطمه علیزاده

Apache

PHP

html

mysqli

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی