آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا انتهای HTML و Front End یا Back End است؟

پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

آیا می خواهید یک توسعه دهنده ی Front End یا یک توسعه دهنده ی back end باشد؟ شناخت اهداف شغلی خود را در پایان بوت کاپ کدینگ می توانید ساده تر کنید که کدام مدرسه برای شما مناسب است. اگر با این شرایط آشنا نباشید می توانید این کار را انجام دهید. اما اکنون نگران نباشید که این راهنما را داشته باشید. بیایید به تفاوت بین توسعه وب سایت Front End و  back end

 توسعه حفاری: کدام زبان برنامه نویسی شما یاد بگیرند، کدام مدارس به آنها یاد می دهد، و آنچه که از یک حرفه به عنوان یک back end یا توسعه وب سایت Front End انتظار می رود!

توسعه وب سایت جبهه پایداری

توسعه ی درون یو پی اس به طور عمده بر روی آنچه که برخی ممکن است "طرف مشتری" توسعه را متمرکز کنند متمرکز است. توسعه دهندگان Front End درگیر در تجزیه و تحلیل کد، طراحی و اشکال زدایی برنامه ها و حصول اطمینان از تجربه کاربری یکپارچه خواهند شد. شما مدیریت می کنید که چه کسانی در مرورگر خود اول ببینند. به عنوان یک توسعه دهنده ی درپوش شما مسئول نگاه، احساس و در نهایت طراحی سایت است.


زبان برنامه نویسی Front End

زبانهای Front End شامل HTML، CSS و جاوا اسکریپت هستند. در حالی که jQuery از سبک بیرون می آید (مرورگرهای مدرن می توانند همین کار را انجام دهند، اما خیلی سریع تر از jQuery)، بسیاری از پروژه های قدیمی هنوز از کتابخانه ی جاوا اسکریپت استفاده می کنند، بنابراین از یک برنامه درسی بوت کاپ دیدن نکنید. شما همچنین در مورد طراحی ریسپانسیو  همراه با تایپوگرافی، طرح بندی، سیستم شبکه و نظریه رنگ یاد خواهید گرفت. هنگام پیش بینی انواع پروژه هایی که به عنوان یک توسعه دهنده ی Front End کار می کنید، فکر می کنید طراحی وب سایت ها را ایجاد کرده اید. برای اینکه یک توسعه دهندهی Front End باشد (گاهی اوقات به عنوان توسعه دهنده Javascript نامیده میشود)، نیازی به تکمیل مهارتهای توسعه نیست. سایت هایی که توسط توسعه دهندگان Front End ایجاد شده با اطلاعات ذخیره شده در یک پایگاه داده ارتباط برقرار نمی کنند تا بتوانند کاربردی باشند. محتوا "ثابت" خواهد شد، به این معنی که قطعات بزرگ داده جدید به طور مداوم آپلود نخواهند شد. صاحبان کسب و کار کوچک و رستوران ها معمولا نمونه های عالی از سایت های استاتیک دارند.


کارهای برنامه نویسی Front End

موقعیت های مختلف کار برای توسعه دهندگان Front End وجود دارد. مهم است که به یاد داشته باشید که در حالی که یک عنوان ممکن است نیاز به وظایف خاصی در یک شرکت داشته باشد؛ ممکن است به چیزی کاملا متفاوت در دیگری بپردازد، بنابراین همیشه بهتر است درک درستی از آنچه که این نقش خاص را شامل می شود، داشته باشد. جستجو برای عنوان های شغلی زیر در طول شغل شغلی:


توسعه دهندهی Front End

طراح وب یک عنوان مشترک دیگر است.

طراحان UI / UX توسعه دهندگان Front End هستند که بر روی رابط کاربر و تجربه کاربری تمرکز می کنند. طراحان UI در جنبه های بصری طراحی سایت، در حالی که طراحان UX تست های چند کاربری را انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که سایت به خوبی با کاربران ترجیح داده کار می کند. (بررسی یک تجربه طراحی UX فارغ التحصیلان GA).

طبق گفته PayScale، متوسط ​​حقوق بازنشستگی ملی برای توسعه دهندگان Front End حدود 67 کیلوگرم است. حقوق و دستمزد از حدود $ 42k- $ 108k بر اساس تجربه، محل و صنعت است. در NYC، شروع حقوق و دستمزد حدود 78K دلار با محدوده تقریبی 115K دلار است. نه خیلی سرسبز.


دوره های برنامه ریزی Front End

فکر می کنم در مورد توسعه ی Front End جلسه ی حرفه ای؟ اتمام این مدارس (بیش از 100 در دایرکتوری ما وجود دارند که آموزش پیشرفته Front End را آموزش می دهند!) که بررسی های خوبی در مورد دوره های توسعه ی Front End خود دارند:


تعیین (در حال حاضر بخشی از مدرسه Flatiron)

فکر می کنم

مجمع عمومی

BrainStation

بتامور آکادمی

توسعه پایدار

BACK END توسعه به سمت سرور توسعه است که در آن شما عمدتا بر روی نحوه کار سایت تمرکز می کنید. ایجاد و به روز رسانی و تغییرات علاوه بر نظارت بر قابلیت سایت، مسئولیت اصلی شما خواهد بود. این نوع توسعه وب معمولا شامل سه بخش است: یک سرور، یک برنامه و یک پایگاه داده. کد نوشته شده توسط توسعه دهندگان BACK END چیزی است که اطلاعات پایگاه داده را به مرورگر می دهد. هر چیزی که شما نمی توانید به راحتی با چشم مانند پایگاه های داده و سرور ها ببینید کار یک توسعه دهنده BACK END است. موقعیت های توسعه دهنده BACK END اغلب به عنوان برنامه نویس یا توسعه دهندگان وب شناخته می شود.


زبان برنامه نویسی BACK END

بسیاری از توسعه دهندگان  BACK END زبان ها مانند HTML و CSS را می دانند، اما نیاز به استفاده از زبان هایی مانند جاوا، PHP، Ruby on Rails، Python و .Net برای انجام کار پایان دادن به پایان کار. توسعه دهندگان BACK END بیشتر روی پاسخ و سرعت سایت تمرکز دارند. این زبان ها برای ایجاد سایت های دینامیک متفاوت از سایت های استاتیک استفاده می شود که این نوع وب سایت ها اطلاعات پایگاه داده را ذخیره می کنند. محتوا در سایت دائما در حال تغییر و به روز رسانی است. نمونه هایی از سایت های پویا عبارتند از فیس بوک، توییتر و نقشه های گوگل.



ما امیدواریم که این راهنمای به پایان بخشیدن به توسعه و هدایت به  BACK END توسعه مفید بود!

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی