آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

ویژگی های HTML چه هستند؟

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

چندین مقاله وجود دارد که برخی از ویژگی های مهم HTML5 را که می تواند در مرورگرهای خاصی کار کند، فهرست می کند. این آموزش برای توسعهدهنده وب به شما نشان میدهد چگونه میتوانید از ویژگیهای خاصی از HTML 5 استفاده کنید.


ویژگی های HTML 5 که در حال حاضر مفید هستند عبارتند از:


کارکنان وب: برنامه های کاربردی وب خاصی برای اجرای توابع از اسکریپت های سنگین استفاده می کنند. کارکنان وب برای پردازش از موضوعات جداگانه ای استفاده می کنند و عملکرد صفحه وب را تحت تاثیر قرار نمی دهند.

ویدئو: شما می توانید ویدیو بدون پلاگین اختصاصی شخص ثالث و یا کدک جاسازی کنید. ویدئو به آسانی به عنوان تعبیه یک تصویر تبدیل می شود.

بوم: این ویژگی به یک توسعه دهنده وب اجازه می دهد که گرافیک را در پرواز اجرا کند. همانطور که با ویدئو، نیاز به یک پلاگین وجود ندارد.

مخازن برنامه: صفحات وب شروع به ذخیره اطلاعات بیشتر و بیشتر بر روی کامپیوتر کاربر می کنند. این کار مانند کوکی ها عمل می کند، اما کوکی ها کوچک هستند، ویژگی جدید اجازه می دهد تا فایل های بسیار بزرگتر. Google Gears یک نمونه عالی از این در عمل است.

موقعیت جغرافیایی: بهترین شناخته شده برای استفاده در دستگاه های تلفن همراه، موقعیت جغرافیایی با HTML5 در حال آمدن است.

اگر می خواهید بدانید که آیا هر یک از ویژگی های فوق در یک مرورگر خاص کار می کند، می توانید از طریق Modernizer آن را آزمایش کنید. این کتابخانه کوچک جاوا اسکریپت برای شناسایی CSS3 خوب است. از مدریرز وب سایت "Modernizr یک کتابخانه کوچک و ساده ی جاوا اسکریپت است که به شما کمک می کند تا از تکنولوژی های وب جدید در حال ظهور (CSS3، HTML 5) استفاده کنید و در عین حال سطح کنترل خوبی بر مرورگرهای قدیمی تر داشته باشید که ممکن است هنوز از این فناوری های جدید پشتیبانی نکند. "


نحو مدرنیزا بصری است:

}multiplebgs div p.

  /* properties for browsers that

     support multiple backgrounds */

{

}no-multiplebgs div p .

  /* optional fallback properties

     {for browsers that don't */

به سادگی یک فایل جاوا اسکریپت modernizr-1.1.js را در صفحه خود وارد کنید و یک کلاس «no-js» در عنصر <html> اضافه کنید. سپس می توانید از مدرجیز جاوا اسکریپت و کلاس های CSS مختلفی که به عنصر HTML متصل می شود استفاده کنید. در اینجا یک مثال از نحوه انجام این کار است:

<!DOCTYPE html>

<html>

<head>

  <meta charset="utf-8">

  <title>Learning HTML5</title>

  <script src="modernizr.min.js"></script>

<head/>

<body>

  Your web page here.

<body/>

<html/>

به عنوان سند تیپ شما، شما می توانید آن را ساده و کوتاه مدت آن را در حال حاضر. این در همه مرورگرها کار می کند. شما همچنین می توانید کوتاه،


<meta http-equiv = "Content-type" content = "text / html؛ charset = utf-8" />

به


<meta charset = "utf-8">

علاوه بر این، شما می توانید مرجع CSS خود را از:


<style type = "text" / css>

به <style> البته، که فقط برای صفحات سبک جاسازی شده یا درون خطی کار می کند. این کار برای ورق های سبک خارجی کار نمی کند.


اگر از جاوا اسکریپت در صفحه وب خود استفاده می کنید، می توانید نحو آن نیز کوتاه باشد. در اینجا کد اولیه از بخشی از جعبه جستجو Google است:


<script type = "text / javascript" src = "http://www.google.com/cse/brand؟form=cse-search-box&amp؛lang=fa"> </ script>

شما می توانید این را با حذف "متن جاوا اسکریپت" من تمام موارد فوق در سایت شخصی من آزمایش کرده و همه چیز هنوز در اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و کروم کار می کند. من آن را قبلا گفته ام و برای بار دوم آن را می گویم، بهترین بخش HTML5 کد ساده تر، کوتاه تر و ساده تر است. در دراز مدت، صفحات وب سریعتر و صاف تر از همیشه پیش می روند و فرصت های کمتری برای اشتباهات برنامه نویسی می شوند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی