آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

تفاوت بین وردپرس و وب سایت چیست؟

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

آیا می خواهید وب سایت کسب و کار را راه اندازی کنید اما مطمئن نیستید که چگونه شروع به کار کنید؟ اخیرا در هنگام شرکت در یک رویداد، یکی از کاربران از ما پرسید که مزیت استفاده از وردپرس در یک سایت HTML استاتیک چیست. اگر شما یک توسعه دهنده داشتید به شما می گویم که شما به یک سایت HTML نیاز دارید یا از اینکه به این موضوع در جای دیگر شنیده اید تعجب کردید، پس شما در جای مناسب هستید. در این مقاله، وردپرس و HTML را مقایسه خواهیم کرد و بهترین راه برای وب سایت کسب و کار شما.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است. سیستم های مدیریت محتوا به شما اجازه می دهد وب سایت خود را از یک رابط کاربر پسند مدیریت کنید.

تفاوت بین وردپرس و وب سایت چیست

شما می توانید تمام تغییرات در وب سایت خود را از یک منطقه مدیریتی که کاملا آسان است درک کنید، حتی برای مبتدیان مطلق.


در حالی که بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا وجود دارد وجود دارد، وردپرس محبوب ترین است، چرا که آن را تقریبا 26٪ از تمام وب سایت ها در اینترنت قدرتمند است.


مهم است که WordPress.org را با WordPress.com آشنا نکنید. وردپرس، CMS منبع باز در WordPress.org موجود است. از سوی دیگر، WordPress.com سرویس میزبانی وبلاگ است. لطفا راهنمای ما را در مورد تفاوت بین WordPress.org و WordPress.com ببینید.


پس از گفتن این، بیایید نگاهی به مزایا و معایب استفاده از وردپرس.


مزایای استفاده از وردپرس

آسان برای به روز رسانی - شما به سادگی می توانید به سایت وردپرس خود وارد شوید و صفحات جدید را بدون پرداخت توسعه خود اضافه کنید. وردپرس آسان برای استفاده است و یک رابط کاربری بصری، که باعث می شود آن را آسان برای ایجاد و یا به روز رسانی صفحات در سایت خود.


رابط کاربری وردپرس


قالب های حرفه ای - هزاران قالب آماده وجود دارد که می توانید در سایت خود استفاده کنید. این تم ها توسط حرفه ای ها از سراسر جهان توسعه یافته است.


باور نکردنی قدرتمند - وب سایت های وردپرس را می توان به راحتی با پلاگین گسترش یافته است. با نصب افزونه ها، می توانید هر گونه قابلیت به وب سایت موجود خود اضافه کنید، مانند اضافه کردن فرم تماس، اضافه کردن یک سیستم رزرو، اضافه کردن یک گالری عکس و موارد دیگر.


کنترل کامل و مالکیت - شما کنترل کامل وب سایت خود، نام دامنه خود و تمام مطالب آن را کنترل می کنید. شما می توانید هر تغییری را که می خواهید انجام دهید و هیچ محدودیتی در میزان استفاده از سایت شما در محبوبیت، ترافیک، فروش و کاربران وجود ندارد.


معایب استفاده از وردپرس

Curve Curve - در حالی که وردپرس آسان است برای استفاده، اما برای بسیاری از مبتدیان طول می کشد تا با نرم افزار آشنا شوید. برای دسترسی به این منحنی یادگیری به سرعت در دسترس است، اما به تلاش های کمی نیاز است.


تعمیر و نگهداری - شما مسئول حفظ WordPress، نصب افزونه ها و تم ها به روز باشید. شما همچنین می توانید از میزبانی وب وردپرس استفاده کنید که می تواند این کار را برای شما انجام دهد.


وب سایت HTML استاتیک است

HTML زبان نشانه گذاری برای نمایش صفحات وب است. اکثر وبسایت ها در اینترنت از HTML با انواع نشانه گذاری و زبان برنامه نویسی برای ایجاد صفحات وب استفاده می کنند.


به طور معمول شما نیاز به استخدام یک توسعه دهنده وب برای ایجاد یک وب سایت HTML برای کسب و کار خود دارید. آنها از HTML، CSS، جاوا اسکریپت و برخی از فن آوری های دیگر برای ساخت وب سایت شما استفاده خواهند کرد.


کد HTML در یک سایت HTML ثابت


نرم افزار CMS مانند وردپرس با استفاده از پایگاه داده برای ذخیره و بازیابی محتوا. از سوی دیگر، وب سایت های HTML دارای تمام محتوای شما در فایل های استاتیک هستند.


پس از گفتن این، بیایید نگاهی به مزایا و معایب یک وب سایت HTML برای کسب و کار خود داشته باشیم.


مزایای یک وب سایت HTML

کمی به هیچ تعمیر و نگهداری - هنگامی که وب سایت شما در حال زندگی است، شما لازم نیست هر گونه به روز رسانی و یا به طور منظم پشتیبان گیری نصب کنید. اگر هیچ چیز تغییر نکرده است، می توانید یک بار وب سایت خود را یک بار تهیه کنید و آن را فراموش کنید.


الزامات کم - وب سایت های HTML به سرور هایی با پی اچ پی یا MySQL نیاز ندارند. آنها می توانند بر روی سرور ارزان تر با منابع کم کار کنند. اگر چه بیشتر شرکت های میزبانی وب خوب ارائه پشتیبانی از پی اچ پی و MySQL.


معایب یک وب سایت HTML

بدون به روز رسانی - به استثنای HTML / CSS، وب سایت های HTML ثابت می توانند برای مبتدیان به روز رسانی بسیار دشوار باشد. شما حتی برای کارهای کوچکتر مانند اضافه کردن صفحات جدید، به روز کردن محتوای قدیمی یا آپلود ویدیوها یا تصاویر، باید استخدام کنید.


بدون ویژگی های اضافی - اگر کسب و کار شما رشد می کند و شما می خواهید یک ویژگی به وب سایت خود اضافه کنید مانند فروشگاه، نظرسنجی، نظرسنجی، گالری، و غیره. همه این نیاز به استخدام یک توسعه دهنده و در بیشتر موارد آنها شما را توصیه برای رفتن به وردپرس


هزینه ها - با توجه به اینکه شما باید حتی برای کوچکترین وظایف استخدام کنید، هزینه یک وب سایت HTML می تواند بسیار بالاتر از یک وب سایت وردپرس باشد.


چه زبانی بهتره  وردپرس یا HTML؟

اکنون ما جوانب مثبت و منفی هر دو وب سایت وردپرس و HTML را می دانیم. بیایید بحث کنیم که کدام یک بهتر است برای وب سایت کسب و کار شما.


اگر مطمئن هستید که هرگز نمیخواهید به وبسایت خود بروزرسانی، تغییر یا اضافه کردن چیز جدیدی کنید، سپس به هر وسیله برای وب سایت HTML بروید. این سریعتر خواهد بود و به هدف شما خدمت خواهد کرد.


اگر میخواهید آزادانه و کنترل وبسایت خود را داشته باشید و پولی را که از نگهداری ماهانه برای توسعه دهندگان برای اضافه کردن تصاویر به دست آورده اید هدر ندهید، وردپرس بدیهی است که انتخاب بهتر است.


برای کسانی که می خواهند وب سایت کسب و کار خود را رشد دهند تا پول بیشتری کسب کنندسپس وردپرس راه پیش رو دارد.


با استفاده از وردپرس شما می توانید بدون استفاده از هر کسی مطالب خود را به وب سایت خود اضافه کنید. شما می توانید هر تعداد صفحاتی را که در هر زمان نیاز دارید ایجاد کنید.


شما می توانید یک بخش وبلاگ اضافه کنید تا مشتریان خود را به روز نگه دارید یا حتی فهرست ایمیل خودتان را ایجاد کنید و مشتریان بیشتری را به کسب و کار خود برسانید.


شما بخشی از یک جامعه جهانی از کسب و کارها با استفاده از وردپرس برای مدیریت حضور آنلاین خود خواهید بود. شما هر روز به تعداد زیادی کمک رایگان، منابع، ابزار و پلاگین برای رشد کسب و کار خود خواهید رسید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی