آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

ویژگی کلیدی طراحی وب طراحی شده

سه شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

شش ویژگی طراحی وب

چگونه می توانم بدانم اگر یک طراحی وب خوب داشته باشم؟ برای تکمیل یک وب سایت ترکیبی از عوامل بسیاری را می گیرد و ترکیبات آن به طور خاص براساس نیازهای خاص یک کسب و کار خاص متفاوت است. با توجه به این تغییرات، می توان گفت که آیا یک سایت واقعا طراحی وب بهتر و موثرتر از دیگری است، دشوار است. آزمایش لاکتوم این است که آیا آن را بر روی اهداف مورد نظر ارائه می دهد.


علیرغم متغیرهای بی شماری، ویژگی های خاص و گفتاری وب سایت های ساخته شده را بدون توجه به نوع کسب و کار یا صنعت، که هر شرکت می تواند از فشار سنج برای اندازه گیری در برابر . در زیر برخی از مهمترین ویژگی های طراحی وب سایت به خوبی مورد توجه قرار گرفته است. این ویژگی ها برای هر وب سایت ضروری است برای ارائه نتایج استثنایی که بازدید کنندگان سایت و صاحبان آن انتظار دارند.


شش ویژگی طراحی وب

ویژگی های طراحی وب 1. محتوای وب با کیفیت یکی از دلایل اصلی این است که مردم از موتورهای جستجو استفاده می کنند و وب سایت ها را مرور می کنند و این برای جستجوی اطلاعات است. مردم هر روز اطلاعات را می خواهند، و اگر به سرعت و قابل اعتماد تحویل دهند، می خواهند اطلاعات را هر روزه بخوانند. این که آیا برای سرگرم کردن، جلب یا آموزش، محتوای برتر در هر وب سایت اغلب بازدید شده، به ویژه اگر بهینه سازی موتور جستجو بخشی از استراتژی بازاریابی جامع وب سایت باشد.


برای وب سایت های کسب و کار، محتوا باید اطلاعات مهمی را شامل شود و فرم هایی را که مربوط به کسب و کار هستند، بیابند. برای مثال، سایت های خرده فروشی نیازمند تصاویر با کیفیت بالا از محصولات خود هستند، در حالی که شرکت های مشاوره بیشتر به تمجید مشتریان توصیف می شوند. بهترین روش برای اکثر گوروهای بهینه سازی موتور جستجو نیز حصول اطمینان از مناسب ترین مطالب بر روی صفحات وب است.


2. پاک کردن، کاربر پسند ناوبری. طراحی وب سایت ستاره ای باید یک طرح ناوبری کاربر پسند داشته باشد که به کاربران اجازه می دهد تا سریعا اطلاعات مورد نیاز را پیدا کنند. پیوندهای مهم باید آسان باشد و برچسبهای منطقی، ساده و راحتی را در نظر بگیرند. تماس ها در عمل در نقاط آشکار در طرح ناوبری قرار می گیرند. اگر تعداد زیادی از محتوا وجود داشته باشد، یک جعبه جستجو پیشنهاد می شود که سریعتر به صفحات خاص در یک وب سایت دسترسی پیدا کند.


3. طراحی ساده و حرفه ای وب زنگ ها و سوت ها ممکن است در مفهوم خوب ظاهر شوند، اما به ندرت ارزش یک طراحی وب را به صورت موثر و معقول ایجاد می کنند. به طور معمول، وب سایت ها به طور موثر تبدیل بازدید کنندگان سایت به خرید مشتریان، حفظ طرح جذاب، اما نگه داشتن آن پاک و ساده است. گوگل یک نمونه عالی از چنین سایت است. در حقیقت، کاربران اولین طرح گوگل را در مرحله فاز اولیه آزمایش ساده تر کردند. بنابراین، برای حفظ رابط کاربری ساده، اما جلوگیری از ظهور سایت ساخته شده بدون فکر، گوگل اضافه شد دکمه "من احساس خوش شانس" در زیر جعبه جستجو است. با وجود این واقعیت که تقریبا هر کسی روی این دکمه کلیک می کند، علاوه بر این، طرح آن را به گونه ای تنظیم می کند که تجربه کاربر بهتر را ارائه می دهد.


برای حفظ وب سایت ساده، بدون اینکه آنها را مانند حالت گوگل نگاه کنید، یک توزیع متعادل از محتوای و گرافیک مورد نیاز است و استفاده از رنگ های تقریبا متضاد و فونت های روشن، کلیدی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد گرافیک و محتوا در هر طراحی وب سایت، از www.thewebshowroom.com دیدن کنید. رنگ هایی که فریاد می زنند، آشکارا مخالف هستند، و اندازه فونت هایی که خواندنشان دشوار است، موجب فشار روی چشم های بازدید کننده می شود. همچنین باید بلوک های متنوع زیادی را با فاصله یا تصاویر به صورت مناسب بریزید.


4. صفحه وب سرعت افراد ذاتا صبر و شکیبایی را به سرعت از دست می دهند و در هنگام بازدید از یک وب سایت درست است. هرچه وب سایت طولانی تر بارگذاری شود، بیشتر احتمال دارد فرد قبل از اینکه به طور کامل ارائه دهد، ترک می کند. گرافیک زیبا و محتوا محتمل بی فایده می شود اگر سرعت سایت تضعیف کننده توانایی خود برای ارسال سریع محتوا باشد.


عوامل متعددی بر سرعت سایت، سرعت سرور، تعداد گرافیک ها، ترافیک وب سایت و غیره تاثیر می گذارند. شرکت طراحی وب باید با حداقل استفاده از عوامل کنترل شده، کاهش سرعت سایت را با استفاده از وب سایت های قابل اعتماد، کد وب سایت مناسب و گرافیک بهینه سازی کند.


5. بهینه سازی موتور جستجو یک وب سایت طراحی شده به طور کلی تعداد زیادی بازدید کننده را دریافت خواهد کرد و یکی از روش های جذب بازدیدکنندگان، بهینه سازی موتور جستجو است. این شامل درج کلمات کلیدی جستجو در محتوای وب سایت، نمایه لینک مناسب، سیگنال های رسانه های اجتماعی و بیش از 200 دیگر عوامل است. درست همانطور که The Web Showroom یک Setion منابع را برای طراحی وب توسعه داد، ما همچنین منابع بهینه سازی موتورهای جستجو را برای کمک به بهبود رتبه بندی شرکت ها ایجاد کردیم.


6. سازگاری وب انواع مرورگرها و پلتفرمهایی که اکنون می توانید طراحی وب را مشاهده کنید می تواند برای توسعه دهندگان چالش بزند، اما افراد با استعداد در برخورد با چنین عوامل عادت دارند. یک سایت باید به راحتی بر اساس قطعنامه های مختلف، اندازه صفحه نمایش ومرورگرها؛ و با افزایش محبوبیت دستگاه های تلفن همراه، وب سایت ها باید به درستی بر روی تعداد زیادی از این نوع دستگاه ها کار کنند.


هنگامی که به طراحی وب می آید، به یاد داشته باشید که همه چیز درخشان طلا نیست. بدانید که واقعا یک سایت خوب ایجاد می کند و شما به زودی وب سایت خود را به سرعت در جهت جذب و حفظ مشتریان پیدا خواهید کرد.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی