آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

وب سایت با کیفیت بالا از نظر گوگل چیست.

سه شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

برای موفقیت در اینترنت در بلند مدت شما باید یک وب سایت با کیفیت بالا داشته باشید.


این که آیا شما در حال استفاده از یک وبلاگ خبری، وب سایت محتوا و یا فروشگاه الکترونیک هستید، باید متفاوت از ((و بهتر)) از هزاران وب سایت دیگر در همان طاقچه باشد.


یک وب سایت با کیفیت بالا در طول زمان با توجه به خوانندگان وفادار و همچنین با توجه به اعتماد موتور جستجو، معادل بیشتر بازدیدکننده های ارگانیک خواهد شد.


مهندسان گوگل برای سال ها تلاش می کنند که الگوریتم های خود را به اندازه کافی هوشمندانه شناسایی و رتبه بندی وب سایت هایی با کیفیت خوب کنند.


کار ساده ای نیست، با توجه به اینکه همه چیز باید توسط یک برنامه کامپیوتری و نه یک انسان تعیین شود.


با این حال با معرفی پاندا چند سال پیش، به نظر می رسد که آنها در مسیر درست هستند.

سئو


سایت خود را برای وضوح محتوا بررسی کنید


اطمینان حاصل کنید که محتوای منحصر به فرد در همه صفحات وجود دارد. (من از Copyscape برای بررسی همه مطالب قبل از انتشار برای اطمینان از اینکه آن منحصر به فرد است استفاده کنید).


صفحات موجود خود را بررسی کنید و اگر محتوای تکراری پیدا کنید یا آن را حذف کنید یا آن را حذف کنید. اگر صفحاتی با محتوای مشابه داشته باشید، آنها را به یکدیگر متصل می کنید و صفحات را با 301 تغییر مسیر هدایت می کنید.


راهنمایی طرفدار: چگونگی پیدا کردن و رفع محتوای نازک

برو تلفن همراه


وبسایت شما باید با تلفن همراه باشد. تجربه خواننده مهم است بدون توجه به پلت فرم.


مرتب کردن مطالب خود را


تمام مقالات  صفحات را برای املایی و اشتباهات گرامر بررسی کنید. استفاده درست از برچسب های قالب بندی یعنی H1، H2 و bold استفاده کنید.


با استفاده از پاراگراف های کوچک برای خواندن آسان تر و اضافه کردن تصاویر، تصاویر و یا infographics به محتوای خود را جالب تر و جذاب تر.


پیدا کردن آنچه خوانندگان می خواهند


از ابزار Google Keyword برای پیدا کردن آنچه که افراد جستجو می کنند و به آنها محتوا می خواهند، اما از بهینه سازی استفاده نکنید.


شما می توانید محتوا را در اطراف کلمات کلیدی که آنها درک می کنید بنویسید، اما سعی کنید پست های خود را نیز به اشتراک بگذارید. اجتناب از استفاده از عناوین بهینه در همه زمان ها، اما حفظ تعادل بین محتوای بهینه شده و غیر بهینه سازی شده.


گوگل مجازات وب سایت هایی را دارد که تبلیغات بیش از حد در بالای آن قرار دارند. این نیز برای تجربه کاربر خوب نیست. اگر محتوایی خوب داشته باشید، آگهی هایی که در زیر و در انتهای مقالات شما نیز وجود دارد، می تواند خوب عمل کند.


وب سایت خود را سریع بارگیری کنید


وب سایت خود را با ابزار سرعت صفحه بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که آن را بارگذاری می کند با بیشترین سرعت ممکن.


من می دانم که این ساده ترین کاری نیست که انجام شود اما بسیار مهم است.


راهنمایی طرفدار: اگر از WordPress استفاده می کنید می توانید این راهنما را بخوانید: چگونه سرعت بارگذاری یک وب سایت وردپرس را بهبود ببخشید.

در ارتقاء رسانه اجتماعی خود کار کنید


آیا شما یک صفحه فیس بوک، توییتر، صفحه Pinterest دارید؟


اگر نه، فرصت های زیادی را از دست می دهید.


میزان جستن خود را بررسی کنید


یکی از اقداماتی که باید برای نظارت بر آن انجام دهید، همانطور که در گزارشهای بهترین تجزیه و تحلیل گوگل برای مبتدیان توضیح داده شده، میزان بازدهی است.


نرخ گزاف گویی درصد افرادی است که وب سایت خود را بدون مشاهده صفحات دیگر ترک کرده اند.


شما باید برای پایین آمدن میزان جست و جو تلاش کنید تا تحلیلهایتان را بررسی کنید و تعیین کنید کدام صفحات سایت شما میزان بازده بالا و اصلاح آنها را داشته باشد.


اگر چه رسما، میزان گزاف گویی یک عامل رتبه بندی نیست، قطعا یک عامل است که می تواند به شما در ایجاد وب سایت های با کیفیت بهتر کمک کند.


رقابت خود را بررسی کنید


هنگامی که کسی به گوگل درباره یک وب سایت که رتبه آن را تا حد ممکن بالا نمی آورد شکایت می کند، گاهی اوقات با این پاسخ می دهند:


به عنوان نمونه ای از چگونگی وب سایت شما بهتر از وب سایت های ما در موقعیت های بالا است.


به عبارت دیگر، آنچه آنها به ما می گویند برو و رقبای خود را بررسی کنید و سعی کنید مطالب و وب سایت های خود را بهتر کنید!


هیچ چیز اشتباهی با آن وجود ندارد، در واقع این چیزی است که باید قبل از ایجاد محتوای خود انجام دهید.


چیزی که من قبل از نوشتن یک مقاله انجام می دهم جستجوی گوگل برای کلمه کلیدی است که می خواهم مقالۀ من را رتبه بندی کرده و نگاهی دقیق تر به وب سایت های صفحه اول داشته باشم.


من چیزهایی مانند طول محتوا، مجوز وب سایت، اقتدار نویسنده را بررسی می کنم و سعی می کنم مطالبم را بهتر و قابل استفاده تر کنم.


وب سایت خود را سالم و هرزنامه رایگان نگه دارید


آخرین باری نیست که یک وب سایت با کیفیت بالا، هرزنامه رایگان است.


یکی از اشتباهات ساخته شده توسط وب سایت های بزرگ (فکر می کنم روزنامه ها) است نظارت بر نظرات آنها نیست. در نتیجه شما یک تن از نظرات اسپم را در زیر مقاله های خود مشاهده می کنید که یک تجربه کاربری خوب نیست.


به عنوان یک قاعده کلی، شما باید از نظر آپدیت نرمافزار به روز باشید و برای نظارت و حذف هرزنامه یا نظرات نامناسب، به روز باشید.


من مطمئن هستم که ویژگی های بسیاری وجود دارد که وب سایت های خوب را از بقیه تشخیص می دهند اما دستورالعمل های بالا حداقل برای تولید وب سایت هایی هستند که می توانند توسط گوگل مورد اعتماد قرار گیرند و به عنوان کیفیت بالا مورد توجه قرار گیرند.

تغییرات الگوریتم «پاندا» کار خوبی در شناسایی وب سایت ها نسبت به بقیه انجام داد و به آنها موقعیت بالاتر در SERPS داد.


دوره کامل SEO

من بیشتر وقت خود را در نظریه پاندا صرف نمی کنم، اگر بخواهید بیشتر بدانید، می توانید در اینجا بیشتر بخوانید.


آنچه که من در زیر توضیح خواهم داد، این است که گوگل به عنوان یک وب سایت با کیفیت بالا و چه بسا مهمترین اقدامات عملی شما برای ایجاد املاک وب شما با استانداردهای Google است.


فراموش نکنید که اگر یک وب سایت با کیفیت بالا توسط گوگل در نظر گرفته شود، آن را توسط دیگر موتورهای جستجو نیز در نظر گرفته خواهد شد و همچنین از استانداردهای گوگل بیشتر از Bing یا یاهو است.


وب سایت با کیفیت بالا چیست؟

در طول سالها کل صنعت جستجوگرها در مورد نیاز به تولید محتوای با کیفیت بالا صحبت می کند و کارشناسان برتر با نقل قول هوشمندانه «محتوا پادشاه» است، به این معنی که محتوا عامل موفقیت هر وب سایت است.


در حالی که این درست است، آیا به این معنی است که وب سایت با محتوای خوب نیز یک وب سایت با کیفیت بالا است؟


محتوای خوب کافی نیست


این یکی از عوامل (مهم ترین) است که کم از سایت های با کیفیت بالا جدا می شود، اما محتوای محتوا به تنهایی نمیتواند پازل را از آنچه گوگل به عنوان یک وب سایت با کیفیت بالا در نظر گرفته است، کامل کند.


ویژگی های یک وب سایت با کیفیت بالا

وب سایت با کیفیت بالا دارای ویژگی های زیر است:


محتوای منحصر به فرد


محتوا هر دو در داخل وب سایت منحصر به فرد است (به عنوان مثال هر صفحه دارای محتوای منحصر به فرد است و شبیه به صفحات دیگر نیست)، بلکه در مقایسه با سایر وبسایتها.


نشان دادن تخصص


محتوا توسط متخصصان بر اساس تحقیق و یا تجربه تولید می شود. اگر به عنوان مثال موضوع مربوط به سلامت است، پس باید توسط متخصصین واجد شرایط که می توانند حرفه ای برای موضوع خاص مشاوره می دهند، ارائه شود.


محتوای غیر محرمانه


محتوا جزئیات است و هر دو طرف یک داستان را توصیف می کند و یک محصول، ایده یا خدمات را تبلیغ نمی کند.


دسترسی


وب سایت با کیفیت بالا نسخه هایی برای کاربران غیر PC نیز دارد. مهم است که کاربران تلفن همراه و تبلت بتوانند به وبسایت دسترسی یابند بدون هیچ مشکلی در مورد قابلیت استفاده.


قابلیت استفاده


آیا کاربر می تواند به راحتی وب سایت را مرور کند؟ وب سایت کاربر پسند است؟


توجه به جزئیات


محتوای آسان برای خواندن با تصاویر (در صورت وجود) و بدون املا و اشتباهات دستور زبان. آیا به نظر می رسد که صاحب نظر در آنچه در وب سایت منتشر شده است، یا به منظور داشتن محتوای برای نمایش تبلیغات، اهمیت دارد؟


SEO بهینه شده است


بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو دارای مزایای فراوانی است، اما مهم نیست که آن را بیش از حد تحمل کنید. یک وب سایت با کیفیت خوب نیز نیاز به محتوای غیر بهینه ای دارد.


این نظر من است و اگرچه برخی افراد ممکن است مخالف آن باشند، واقعیتی است که بیش از حد بهینه سازی می تواند گاهی اوقات نتایج مخالف را تولید کند.


دلیل این است که الگوریتم ها گاهی اوقات می توانند بهینه سازی به عنوان یک تلاش برای بازی سیستم را تفسیر کنند و ممکن است اقدامات لازم را برای جلوگیری از این اتفاق انجام دهند.


تعادل بین محتوای و تبلیغات


این چیزی نیست که یک وب سایت برای تبلیغات یا تبلیغاتی داشته باشد، اما این نباید کاربران را از یافتن اطلاعاتی که نیاز دارند، منحرف سازد.


سرعت


وب سایت با کیفیت بالا بارها بارگذاری می شود. یک وب سایت سریع رتبه بالاتر و ایجاد کنوانسیون، فروش و خوانندگان وفادار را ایجاد می کند.


اجتماعی


رسانه های اجتماعی زندگی ما، شیوه ارتباطی ما را تغییر دادند، و همچنین نحوه ارزیابی کیفیت را تغییر دادیم.


انتظار می رود که یک محصول خوب برای بررسی های خوب، فیس بوک و تویت ها داشته باشد. قبل از تصمیم گیری برای خرید یا نه، ممکن است این عوامل اجتماعی را بررسی کنید.


به همین ترتیب، انتظار می رود که یک وب سایت خوب برای پذیرفتن و شناخت اجتماعی به عنوان مثال پیروان فیس بوک، مشترکین RSS و غیره انتظار داشته باشید.


مشارکت و تعامل کاربر


آیا کاربران وقت کافی در سایت صرف می کنند و قبل از اینکه آنها را ترک کنند بیش از یک صفحه را بخوانند؟ آیا با افزودن نظرات، پیشنهادات، ورود به گفتگوها و غیره با محتوا ارتباط برقرار می کنند؟


بهتر از رقابت


وقتی کلمه کلیدی خاصی را میگیرید، وبسایت شما بهتر از رقبای شماست؟ آیا اگر یک قضیه بدون تعصب به دست آید، یکی از مقامات برتر است؟


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی