آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

عناصر یک صفحه وب چیست؟

دوشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

یک صفحه وب (همچنین به عنوان صفحه وب نوشته شده) یک سند است که مناسب برای عمل به عنوان یک منبع وب در وب جهانی است. هنگامی که توسط یک مرورگر وب دسترسی پیدا می شود ممکن است به عنوان یک صفحه وب در یک مانیتور یا دستگاه تلفن همراه نمایش داده شود.


صفحه وب اصطلاح معمولا به آنچه قابل مشاهده است، اشاره دارد، اما همچنین ممکن است به محتویات فایل کامپیوتر خود اشاره کند که معمولا یک فایل متنی است که حاوی متن فوقانی در HTML یا یک زبان نشانه گذاری قابل مقایسه است. صفحات وب معمولی از طریق لینک ها، اغلب به عنوان لینک ها، به عنوان مثال برای مرور صفحات وب ارائه می شوند. مرورگرهای وب اغلب برای دسترسی به چندین عنصر منابع وب مانند خواندن صفحات سبک، اسکریپت ها و تصاویر، در حالی که ارائه هر صفحه وب، مجبور به دسترسی می باشند.


در یک شبکه، یک مرورگر وب می تواند یک صفحه وب را از یک سرور وب از راه دور بازیابی کند. وب سرور ممکن است دسترسی به یک شبکه خصوصی مانند اینترانت شرکت را محدود کند. مرورگر وب با استفاده از پروتکل انتقال ابرمتنی (HTTP) برای ایجاد چنین درخواست هایی به وب سرور می باشد.


یک صفحه وب استاتیک دقیقا به همان اندازه ذخیره شده به عنوان محتوای وب در سیستم فایل وب سرور تحویل داده می شود. در مقابل، یک صفحه وب پویا توسط یک برنامه وب ایجاد می شود، که معمولا توسط نرم افزار سرور پشتیبانی می شود. صفحات وب پویا به مرورگر (مشتری) کمک می کند تا صفحه وب را از طریق ورودی کاربر به سرور افزایش دهد.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی