آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

طراحی وب سایت مهم است؟

دوشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

مهمترین نکات طراحی وب سایت


یک وبسایت زیبا و کاربرپسند برای تبدیل مشتریان کلیدی است. وب سایت های کسب و کار شما به همان اندازه یک فروشگاه آجر و ملات سنتی اهمیت دارد. با این حال، آن متفاوت است در آن بر خلاف یک فروشگاه، آن را هرگز بسته و همیشه در دسترس برای مشتری شما است. یک وب سایت باید نام تجاری شرکت را نمایش دهد، همچنین با موفقیت فروش یا اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان آن.


هنگام طراحی وبسایت شما چند جنبه ای وجود دارد که مهم تر از دیگران است. "طراحی خوب" شامل اصول اولیه مانند فضای سفید، رنگ، ناوبری، موقعیت، قابلیت های تلفن همراه، تایپوگرافی و قابلیت استفاده است.


فضای سفید

فضای سفید لازم نیست سفید باشد، به سادگی این معنی است که باید روی صفحه خالی باشد. این به جلب توجه بینندگان به جایی که می خواهید آن را انجام دهید، و همچنین در مقایسه با صفحه کمک می کند. هنگامی که درست انجام می شود، ترک فضای سفید کمک می کند تا تعادل صفحه را تنظیم کنید و لحن با کیفیت تر را تنظیم کنید.


رنگ

رنگهایی که انتخاب میکنید برای استفاده در یک وبسایت، تاثیر بیشتری از آنچه که ممکن است فکر کنید. رنگ انتخاب شده باید این دستورالعمل ها را دنبال کند و بیشتر:


رنگ رنگ را به شرکت های رنگی طرح فعلی مطابقت دهید. سازگاری با رنگ در تمام سیستم عامل ها و با آرم شما بهترین است.

رنگها نباید بیش از حد غرور یا غرورآور باشند. شما نمی خواهید که رنگ ها در مسیر پیام قرار گیرند.

رنگ ها هم باید یکدیگر را تعریف کنند. رنگ های متداول برای چشم ساینده هستند.

رنگ های پر رنگ تر باید برای جلب نظر بینندگان برای تماس با عمل یا نقاط مورد علاقه استفاده شود.

رنگ های ظریف تر باید به عنوان پس زمینه یا برای قطعات ثانویه اطلاعات استفاده شوند.

رنگ پسزمینه باید با رنگ فونت کار کند. در حالی که ممکن است سرگرم کننده باشد که با رنگ های مختلف بازی کند، مهمترین چیز آن است که هنگام خواندن متن، قابل خواندن است.

جهت یابی

ناوبری در یک وب سایت به نحوه تنظیم منو و نحوه نمایش کشف جایی که باید انجام شود اشاره دارد. یکی از چیزهای بسیار ناامیدکننده این است که در وبسایت قرار دارد و قادر به کشف کردن کجا هستیم. این امر می تواند به این علت باشد که اطلاعات بیش از حد پر شده است و یا به راحتی قابل شناسایی نیست و یا سخت است برای پیدا کردن. برخی از مواردی که هنگام ایجاد ناوبری وب سایت به یاد می آورند عبارتند از:


همیشه منوها یا دکمه ها را به اندازه کافی به اندازه کافی برچسب گذاری کنید، به طوری که مردم می دانند کجا می روید وقتی روی آن کلیک می کنید. متن توصیفی ساده بهترین است.

منوها و دکمه ها باید در مکان های مختلف آسان باشند و با جایی که بینندگان برای پیدا کردن این پیوندها در وب سایت استفاده می شوند، هماهنگ باشند.

حداقل منوی اصلی باید در هر صفحه باشد.

در سایت های بزرگتر، در یک نقشه سایت، دسته های پخت و پز یا حتی بخش های اضافی برای کمک به افراد زمانی که آنها ممکن است از دست رفته اضافه کنید.

موقعیت و تراز

هنگام تنظیم عناصر طراحی وب سایت، جایی که قطعات واقعا مورد توجه قرار می گیرند. جایی که عنصر در صفحه قرار می گیرد، دستوراتی را که بیننده آن را می بیند تعیین می کند. داشتن جریان مناسب قطعات و اطلاعات برای راه اندازی بازدید کننده از طریق وب سایت حیاتی است.


هماهنگی به این نکته متمرکز است اما هنوز هم یک جنبه ضروری برای پاسخگویی است. هنگامی که قطعه ها همه در موقعیت های صحیح قرار می گیرند، باید همه آنها هم به طور مرتب هماهنگ شوند. هیچ کس نمی خواهد وب سایت را جایی که همه چیز اندازه های مختلف است، دارای مقادیر مختلف فضا بین، و به طور کلی احساس می کند.


موبایل دوستانه

امروزه تمام وبسایتها باید برای مشاهده تلفن همراه و نمایش دسکتاپ سنتی ساخته شوند. بدون شک تعداد زیادی بازدید کننده وب سایت شما از تلفن های هوشمند وجود خواهد داشت. هنگامی که آنها به وب سایت شما می رسند، شما می خواهید آنها را بمانید! اگر وب سایت نیاز به زوم دارد، با اطرافیان بازی کند و در تلفن خود دشوار باشد، آنها با سرعت به آنجا می روند.


تایپوگرافی

متن در وب سایت شما بسیار با نام تجاری شما ارتباط دارد. این کمک می کند تا یک لحظه بصری را تنظیم کنید و می توانید طرح را به مقدار زیادی برسانید. برخی از جنبه هایی که باید در رابطه با تایپوگرافی مورد توجه قرار گیرند عبارتند از:


نوع قلم

اندازه فونت

رنگ متن

فاصله، طول خطوط و سبک های پاراگراف

قابلیت استفاده

آخر اما مطمئنا کمترین قابلیت استفاده است. احتمالا مهمترین گام آن است که تست کردن وب سایت شما چگونه انجام شود و مطمئن شوید که استفاده از آن آسان است. برخی از راهنمایی هایی که باید هنگام طراحی برای کاربردهای قابل توجه یادآوری شوند، عبارتند از:


فکر کنید در مورد چه افرادی استفاده می شود و انتظار می رود. به استانداردهای طراحی مانند داشتن منو در بالا یا در کنار، استفاده از نمادهای خاص استفاده و غیره

درک آنچه کاربر می تواند تجربه کند. وقتی میخواهند به سایت بپردازند چه اتفاقی میافتد و چه چیزی میتواند آنها را جستجو کند؟ دانستن آنچه که ممکن است در تلاش برای رسیدن به آنها باشد، به شما کمک خواهد کرد تا طرح موفق و قابل دسترس برای آنها را طراحی کنید.

در پایان، هنگامی که یک مشتری بالقوه از سایت شما بازدید می کند، اطمینان حاصل کنید که تحت تاثیر قرار گرفته اند! بسیاری از گزینه های آنلاین برای هر بخش از کسب و کار یا محصول وجود دارد. اگر یک بازدید کننده نمی بیند که چه چیزی می خواهند، بلافاصله از صفحه خود بیرون می آیند و از رقیب شما بازدید می کنند.


کریستوفر داشتیاق برای کمک به کسب و کار از طریق بازاریابی ورودی دیجیتال و افزایش فروش آلی و تبدیل تبدیل شده است. کریس نیز پروژه های طراحی وب پاسخگو برای SMB ها را مدیریت می کند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی