آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

انواع محبوب ترین وب سایت ها چیست؟

دوشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

امروزه ما نمی توانیم بدون اینترنت زندگی کنیم. بعضی از ما حتی با یک فنجان قهوه در هنگام مرور یک سایت خبری یا به دنبال کفش جدید در یک فروشگاه آنلاین حتی روز را شروع می کنیم. اینترنت نیز تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی تجاری شده است. اگر شما کسب و کار خود را دارید یا قصد دارید یکی را شروع کنید، داشتن یک وبسایت میتواند به بهبود آگاهی نام تجاری و بهبود محبوبیت کمک کند. با این حال، قبل از شروع به ایجاد سایت خود، مفید است که انواع مختلفی را یاد بگیریم، بنابراین دقیقا می دانید که چه چیزی نیاز دارید. ما 6 نوع وب سایت که در حال حاضر محبوب ترین آنها را شناسایی می کنیم شناسایی کرده ایم.


محبوب ترین انواع وب سایت ها

1. کارت کسب و کار کارت

این ساده ترین نوع وب سایت است و صفحات زیادی ندارد. معمولا بیشتر از 10 وجود ندارد. بیشتر از همه، از یک صفحه شما می توانید به طور مستقیم به هر یک از دیگر بروید. آنها به شرح مختصری از این شرکت می پردازند، معرفی کاربر به خدمات ارائه شده به آنها و ارائه اطلاعات تماس.


2. سایت نمایش کاتالوگ محصولات

در هسته خود، این نیز یک کارت سایت است. با این حال، همانطور که می توانید از عنوان حدس بزنید، همچنین فهرستی از خدمات ارائه شده توسط این شرکت ها را علاوه بر خلاصه اطلاعات ارائه می دهد. گاهی اوقات این لیست ممکن است بسیار بزرگ باشد و وب سایت ها یک سیستم ناوبری مناسب با دسته ها، فیلتر ها و مرتب سازی دارند. این نوع وب سایت ها معمولا جذب مشتریان را بسیار بهتر از سایت کارت کسب و کار می کنند.


3. فروشگاه آنلاین

در وب سایت های این نوع، یک لیست از محصولات وجود دارد که در آن شما می توانید همه چیز را که می خواهید آنلاین سفارش دهید. از آنجا که محبوبیت اینترنت بسیار زیاد است، فروشگاه های آنلاین در حال تبدیل شدن به شایع ترین نوع هستند و در حال حاضر حلقه طاقچه. شروع به افزایش درآمد از فروشگاه های آنلاین بسیار آسان است، اما به یاد داشته باشید که برای پردازش و تحویل سفارشات و غیره به زمان زیادی نیاز خواهید داشت.


4. اخبار و پورتال جستجو

ما هر روز از این نوع وبسایت ها استفاده می کنیم، زمانی که می خواهیم چیز جدیدی یاد بگیریم یا به آخرین مطالب خاتمه دهیم. به طور معمول، چنین وب سایت هایی بسیار بزرگ هستند و نیاز به زمان زیادی برای ایجاد و تبلیغ دارند. معمولا این پروژه های تجاری هستند.


5. پورتال اطلاعات

این سایت هایی هستند که مقالات مختلف در هر موضوع جمع آوری می شوند. این وب سایت می تواند مقالات زیادی در مورد هر موضوعی داشته باشد، در حالی که یکی دیگر از آن ها فقط می تواند شامل چندین نوآوری در زمینه تکنولوژی باشد. انواع این وبسایت ها می توانند اطلاعاتی را که از منابع دیگر جمع آوری شده است، ترکیب کنند. اغلب آنها به لطف تبلیغات در قالب آگهی ها وجود دارند و یا می توانند توسط حامیان حمایت شوند.


6. سیستم های حسابداری مبتنی بر وب برای کالاها یا حسابداری

چنین سایت هایی تنها در استفاده از هر سازمانی مورد استفاده قرار می گیرند و دسترسی کاربران عادی بستگی دارد. آنها برای ساخت داده ها بسیار مهم هستند و توسط شرکت های بسیار بزرگ که دفاتر متعدد در شهرهای مختلف دارند استفاده می شود. این سایت ها حاوی اطلاعات زیادی هستند و بسیار گران هستند، اما راحتی آنها در زمان هزینه های مربوطه را توجیه می کند.


ما امیدواریم دقیقا چه نوع وب سایت هایی را که نیاز دارید بشناسید. در صورت نیاز، کارشناسان وب ما می توانند به شما در انتخاب درست و تحقق ایده های ابتکاری شما کمک کنند. شروع کار با ما امروز!

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی