آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

URL وبسایت شخصی چیست؟

پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

آدرس شخصی


بسیاری از وبسایتهایی که جوامع آنلاین را میزبانی میکنند، به شما امکان میدهند تا نشانی اینترنتی شخصی خود را در وبسایت ایجاد کنید. این نشانی اینترنتی سفارشی معمولا به عنوان آدرس وب صفحه نمایه شما عمل می کند و می تواند توسط دیگر کاربران به اشتراک گذاشته شود و به آنها اضافه شود.


نمونه هایی از وب سایت هایی که به شما اجازه می دهند یک نشانی اینترنتی شخصی را انتخاب کنید شامل سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، سایت های اشتراک گذاری عکس مانند فلیکر و انجمن های مختلف وب است. کاربران می توانند یک نام سفارشی را انتخاب کنند که بعدا تبدیل به بخشی از URL شخصی می شود. به عنوان مثال، یک نشانی اینترنتی شخصی در فیس بوک ممکن است www.facebook.com/username باشد. نام کاربری ممکن است یک نام ساخته شده باشد، مانند "pinkbunny77" یا نام واقعی شما، مانند "john.johnson".


اگر یک حساب کاربری در یک وب سایت داشته باشید که به شما اجازه می دهد یک نشانی اینترنتی شخصی انتخاب کنید، اما هنوز یک مورد را انتخاب نکرده اید، آدرس وب صفحه نمایه شما ممکن است یک شناسه منحصر به فرد به جای یک نام کاربری باشد. به عنوان مثال، آدرس وب یک صفحه نمایه فیس بوک ممکن است ?www.facebook.com/profile.php 

id"=1234567890" باشد. از آنجا که یک نام کاربری بسیار ساده تر از یک رشته طولانی از اعداد است، انتخاب نام کاربری معمولا توصیه می شود. هنگامی که URL شخصی خود را برای فیس بوک یا وب سایت دیگری انتخاب می کنید، مطمئن شوید که شما تصمیم می گیرید که یکی از شما واقعا دوست داشته باشید، زیرا ممکن است قادر به تغییر آن نباشید.


URL های شخصی نیز purls، URL های شخصی شده یا آدرس های وب سفارشی نامیده می شوند. آنها از صفحات شخصی شخصی متفاوت هستند که در وب سایت شخصی کاربر ایجاد و منتشر می شوند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی