آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

مزایای داشتن وب سایت چیست؟

پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

10 مزیت برتر داشتن وب سایت

امروزه داشتن یک وب سایت شرکتی بسیار مهم است که دارای یک فروشگاه، دفتر یا شماره تلفن باشد. تحقیقات نشان داده است که 6/10 مشتریان مارک ها را به صورت آنلاین در مورد کسب و کار خود می بینند. چرا منتظر دیگران باشیم تا مشتریان شما به دنبال شما باشند! اگر صاحب یا کسب و کار یک کسب و کار است که این مرحله را در دنیای آنلاین انجام نداده اید، در اینجا 10 دلیل وجود دارد که شما را متعجب می کند چرا شما آن را زودتر انجام نداده اید


 1 حضور آنلاین 

داشتن یک وب سایت به این معنی است که مشتری همیشه می تواند شما را پیدا کند در هر زمان و هر کجا. حتی در خارج از ساعات کاری، وب سایت شما همچنان برای پیدا کردن و ایمن کردن مشتریان جدید است. این به راحتی کاربر ارائه می دهد، به عنوان آنها می توانند دسترسی به اطلاعات مورد نیاز خود را در راحتی از خانه خود را، بدون فشار اضافی برای خرید. به علاوه، همانطور که اکثر شرکت ها در حال حاضر وب سایت خود را دارند، هر فرصتی برای از بین بردن مشتریان با رقبای خود از طریق صرفه جویی در وقت شما وجود دارد


 2 تبادل اطلاعات

در ساده ترین حالت، یک وب سایت یک راه سریع و آسان برای برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان را فراهم می کند. شما می توانید ساعت های کاری خود را، اطلاعات تماس، تصاویر خود را از محل یا محصولات خود را نشان دهید و از فرم های تماس برای تسهیل سوالات مشتریان بالقوه یا بازخورد از موجودات استفاده کنید. شما حتی می توانید فیلم های تبلیغاتی را بارگذاری کنید تا واقعا مشتریان خود را درگیر کرده و کسب و کار خود را با هزینه ای موثر و موثر به فروش برسانید. این نیز یک راه خوب برای تبلیغ کانال های رسانه های اجتماعی شما و ایجاد یک جامعه با مشتریان خود است


 3 اعتماد به نفس

در دنیای مدرن امروز انتظار می رود که یک شرکت معتبر به نوعی حضور آنلاین داشته باشد. مشتریان بالقوه احتمالا بی اعتبار به هر کسب و کاری که شماره تلفن یا آدرس فیزیکی ندارند، بی اعتبار خواهند بود و همین امر می تواند برای عدم داشتن یک وب سایت و آدرس ایمیل نیز باشد. این ابزار مفید برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهمی در مورد کسب و کار شما با مشتریان است و به تمام آنچه که و چه چیزی ممکن است داشته باشند پاسخ دهید. علاوه بر این، داشتن یک وبسایت با کیفیت خوب و آسان برای استفاده، باعث می شود مشتریان با استفاده از خدمات خود احساس راحتی کنند، زیرا آنها بر این باورند که می توانند تجربه ای مشابه در تمام زمینه های کسب و کار خود داشته باشند.


  4 کاهش هزینه ها

همچنین به راحتی نمایش اطلاعات، شما همچنین می توانید از وب سایت خود برای فروش کالاها و خدمات به طور مستقیم به مصرف کنندگان استفاده کنید، در برخی موارد حذف نیاز به استفاده از فروشگاه های "آجر و ملات" که شامل هزینه های عملیاتی زیادی (دستمزد کارکنان، اجاره، خدمات به نام فقط چند) از بین بردن این سربارها همچنین به شما امکان می دهد قیمت های خود را پایین بیاورید، و کسب و کارتان را که حامی رقابتی واقعی است، کاهش دهید. همچنین می تواند در داخل کسب و کار خود استفاده شود آیا شما هر گونه خبر دارید که می خواهید با همکارانتان به اشتراک بگذارید یا اطلاعات مهمی که می توانید از طریق مدیریت دسترسی پیدا کنید؟ داشتن یک وب سایت داخلی می تواند زمان زیادی را صرفه جویی کند زیرا همه چیز شما یک مکان است و می توانید در هر زمان به آن دسترسی پیدا کنید.


 5 گسترش بازار

همانطور که سایت شما برای هر کسی در سراسر جهان در دسترس است، توانایی شکستن موانع جغرافیایی هرگز آسان تر نبوده است. هر فردی از هر کشوری قادر خواهد بود شرکت شما را پیدا کند و به همین ترتیب در حال حاضر یک مشتری بالقوه است.


 6 اطلاعات مصرف کننده

ابزار تحلیلی به شما این امکان را می دهد تا شناسایی کنید که کدام مشتری معمولی است، چطور آنها را پیدا کرده، آنچه را که دوست دارید، و کسب و کار خود را برای به حداکثر رساندن خرید از طریق سایت خود تطبیق دهید. محدوده متنوعی از اطلاعات موجود نیز می تواند به شما در درک چگونگی استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی بر برند شما کمک کند و حتی می توانید فرصت هایی را برای تغییر جنبه های آفلاین کسب و کار خود مانند زمان های بازرگانی، تبلیغات و محدوده محصول را برجسته کنید.


 7 تبلیغات

ابزارهایی مانند Google AdWords یا تبلیغات در فیس بوک به شما قدرت می دهد تا به مشتریان با دقت بیشتر و قابلیت اطمینان بیشتری نسبت به روش های تبلیغاتی آنلاین سنتی دسترسی پیدا کنید. SEO و تبلیغات آنلاین یک راه عالی برای کمک به ایجاد آگاهی هستند، اگر به درستی انجام شود، ترافیک به وب سایت شما می تواند افزایش یابد. اولین شرکتی است که یک مشتری بالقوه جدید هنگام جستجو برای یک محصول یا خدمات خاص در اینترنت می بیند و از صفحه تماس وب سایت شما یا ویژگی های تجارت الکترونیک برای خرید یک محصول یا پیدا کردن یک فروشگاه خرده فروشی راحت تر از همیشه استفاده می کند.



شماره 8 رقبا آنلاین

اگر شما یک وب سایت ندارید، احتمال دارد که رقیب شما این کار را انجام دهد، این بدان معنی است که شما در از دست دادن مشتریان جدید از دست رفته و می توانید در ذهن خود در صف اول قرار گیرید. مهم است که هیچ فرصتی از دست رفته و از طریق رقابت به دست نیاید.


 9 خدمات مشتری آنلاین

وب سایت ها یک راه ساده تر برای رسیدگی به خدمات مشتری ارائه می دهند. ارائه پاسخ به سؤالات متداول در سؤال متداول (سوالات متداول) می توانید هزینه های خدمات مشتری را کاهش دهید و زمان و پول خود را صرفه جویی کنید و همچنین اطلاعات بسیار بیشتری را ارائه دهید. این بدان معنی است که مشتریان می توانند فورا پاسخی دریافت کنند و موجب صرفه جویی در وقت شود، که در بلند مدت به ایجاد روابط مثبت مشتری کمک می کند. این می تواند سود شما باشد، همه بازخورد مثبت می تواند شما باشدمشتریان شما خوشحال هستند چرا که آن را نشان نمی دهد؟


 10 فرصت رشد

وب سایت ها، به طور کلی، راه های عالی برای ارائه مکان هایی هستند که به سرمایه گذاران بالقوه می توان اشاره کرد. این نشان می دهد که چه چیزی شرکت شما در مورد آن چه به دست آورده است و چه چیزی در آینده می تواند دست یابد.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی