آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

طراحی وب سایت حرفه ای چیست؟

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

طراحی وب سایت فرآیند ایجاد کل تصویر وب سایت است. این شامل جنبه های مختلفی از جمله طرح بندی صفحه وب، تولید محتوا و طراحی گرافیک می باشد. طراحان وب کسانی هستند که همه چیز را در مورد وب سایت تعریف می کنند. درست از محتوا، به نظر می رسد، به نحوی که کار می کند.


طراحی وب اساسا فرآیند تنظیم و مفهوم سازی طرح، رنگ، سبک متن، تصویر، گرافیک، محتوای و ویژگی های برجسته یک شرکت است. نه تنها برای شرکت ها مهم است، بلکه طراحی وب نیز به هنرمندان یا هر فردی که مایل به ترویج آنها یا کارشان هستند، کمک می کند. با این حال، شرکت ها از طریق ایجاد یک وب سایت که بازدید کنندگان یا خوانندگان آنها به آنچه نیاز دارند، از رسانه های دیجیتال بیشتر استفاده می کنند.


توجه: داشتن یک وب سایت حرفه ای، کمک می کند تا یک شرکت معتبر و معتبر در اینترنت ظاهر شود.


در حال حاضر که طراح وب به تصویر می آید، مسئول طراحی صفحات وب یک شرکت است.


مدارک تحصیلی


برای طراحی وب سایت شما بایستی یک دانش عملی از ابزارها و نرم افزار های مختلف طراحی وب (HTML، Dreamweaver، XHTML، CSS، PHP و غیره) داشته باشید که برای ایجاد وب سایت لازم است. اگر میخواهید با یک شرکت مشهور کار کنید، علاوه بر دانش عملی خود، لازم است که یک مدرک یا دیپلم داشته باشید، برنامه کامپیوتری (BCA، MCA، B.Sc، Computer Science) یا هر دوره مرتبط با طراحی وب است.


عنوان های شغلی


برخی از رایج ترین و محبوب ترین عناوین شغلی برای طراحان وب در زیر آورده شده است.


طراح حرکت


طراح حرکت اغلب در صنایع پخش یا فیلم کار می کند، مخصوصا برای ایجاد گرافیک های متحرک و عناوین.


توسعه دهنده وب


توسعه وب یک کار عقب پایان است، توسعه دهنده وب برای توسعه صفحات وب از زبان های برنامه نویسی خاص (PHP، ASP، Ruby، Python) استفاده می کند. در اینجا، کمی کار با طراحی و بیشتر در مفاهیم برنامه نویسی، مانند امنیت و ساختار مورد نیاز است.


طراح UX


طراح UX مخفف طراح تجربه کاربر است، آنها بر مطالعه و تحقیق در مورد چگونگی استفاده از یک وب سایت از مردم تمرکز می کنند. سپس تغییرات را از طریق سیستم انجام دهید و نتایج را آزمایش کنید. طراحان UX ممکن است نیاز به مهارت طراحی یا پیاده سازی نداشته باشند.


توسعه دهنده Front-End


توسعه دهنده جلویی برای ایجاد ارائه تصویری یک وب سایت کار می کند. آنها به معنای واقعی کلمه یک قالب را به یک وبسایت کاملا کاربردی تبدیل می کنند. به طور سنتی توسعه دهنده جلویی بیشتر در اجرای پیاده سازی می شود و کمتر در طراحی وب سایت خود.


طراح UI


طراح UI برای طراح رابط کاربری طراحی شده است، آنها بر روی دکوراسیون وب سایت سبک تمرکز می کنند. این شغل بیشتر در مورد طراحی و کمتر در مورد پیاده سازی است. طراحان UI دانش خوبی از نظریه رنگ و تایپوگرافی دارند. آنها در کار با ابزارهای طراحی مهارت دارند و شاید برای ایجاد صفحات وب استفاده شوند و طراحی شده اند.


میانگین درامد


حقوق و دستمزد متوسط ​​برای یک طراح وب و توسعه دهنده 268،631 روپیه در سال است. مهارت در تجارت الکترونیک با پرداخت زیاد برای این کار مرتبط است. اکثر افراد این شغل پس از 10 سال در این حرفه به سمت دیگران حرکت می کنند. تجربه به شدت بر درآمد این شغل تاثیر می گذارد.


رشد حرفه ای


فرصت های زیادی برای طراحان وب وجود دارد تا در حرفه خود پیشرفت کنند. موقعیت های بیشتری از طراح وب سایت شامل مدیریت پروژه است، وظیفه این است که تمام طرح یا طراحی مجدد سایت را از ابتدا تا انتها کنترل شود. طراح وب همچنین می تواند از نردبان صعود کند و به یک مدیر طراحی، مسئول مشاوره با مشتریان و نظارت بر کار دیگر طراحان وب تبدیل شود.


پیشرفت حرفه ای تنها پس از به دست آوردن چندین سال تجربه امکان پذیر است و اینکه چگونه طراح وب قادر به درک روند طراحی وب می باشد.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی