آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

کار طراح وب چیست؟

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

وظایف شغلی طراح وب چیست؟

طراحان وب در ایجاد وب سایت ها دخیل هستند. وظایف شغلی خود را از توسعه مفاهیم طراحی و کار با HTML به منظور تعامل با مشتریان و حمایت و یا اجرای کمپین های آنلاین محدوده. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وظایف طراح وب، این مقاله را بخوانید. مدارس ارائه درجه های طراحی دیجیتال نیز می توانند در این انتخاب های محبوب یافت شوند.


 

وظایف طراح وب

اساسا، طراحان وب توسعه چیدمان و نگاه کلی یک وب سایت را توسعه می دهند. آنها ضروریات گرافیکی و رسانه ای را با استفاده از فتوشاپ، فلش و سایر برنامه های رسانه ای ایجاد می کنند. طراحان با توجه به رنگ و تایپوگرافی بر زیبایی شناسی سایت تأکید دارند. آنها همچنین اطمینان می دهند که یک وبسایت کاربر پسند و تعاملی است. کار با مشتریان و همکاران، تمرکز آنها بر طراحی یک سایت است که باعث کسب و کار، نام تجاری و آرم شرکت می شود. برخی از طراحان وب از ابزارهای اینترنتی، رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیک در تبلیغات تبلیغاتی برای سایت های خود استفاده می کنند.


طراحان وب مسئول برنامه نویسی در HTML و CSS هستند. برخی ممکن است با جاوا اسکریپت کار کنند. سایر وظایف شغلی ممکن است عناصری از تجربه وب توسعه دهنده را شامل شود، از جمله دانش کار مرورگرهای وب، چندین سیستم عامل OS و نگهداری سایت.

صلاحیت های شغلی

طبق آمار دفتر آمار ایالات متحده (BLS)، توسعه دهندگان وب، از جمله طراحان وب، معمولا حداقل یک دوره 2 ساله در طراحی وب، طراحی گرافیکی یا زمینه مرتبط دارند. با این حال، برخی از کارفرمایان دیپلم دبیرستان را همراه با مهارت ها و تجربیات واجد شرایط دریافت خواهند کرد. کارفرمایان که طراحان وب را برای کار بر روی پروژه های بسیار تکنیکی استخدام می کنند، اغلب به دنبال افرادی هستند که حداقل یک مدرک لیسانس دارند. برخی از کارفرمایان نیاز به نمونه کارها دارند.


اطلاعات درجه

برنامه های درجه بندی در طراحی و توسعه وب به راحتی در سطح مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد قابل دسترسی است. بعضی از برنامه ها ممکن است مناطق تمرکز، مانند طراحی رابط، تعامل یا توسعه پایدار را ارائه دهند. برنامه درسی ممکن است شامل دوره هایی در مبانی سیستم های اطلاعاتی، برنامه های رایانه ای، ایجاد وب سایت، توسعه پایگاه داده، سیستم های مدیریت محتوا و طراحی وب با کاربر محور باشد.


کلاس های پیشرفته می توانند موضوعاتی مانند برنامه های کاربردی سرویس گیرنده، توسعه برنامه های کاربردی موبایل و رمزنگاری را پوشش دهند. در طول برنامه های طراحی وب، دانش آموزان ممکن است یاد بگیرند از برنامه هایی مانند Microsoft Office Suite استفاده کنند؛ محصولات Adobe مانند فتوشاپ، تصویرگر، Dreamweaver و فلش؛ و همچنین مطالعه زبان های برنامه نویسی مختلف.


مهارت های مهم

طراحان وب باید فعالانه، قادر به برقراری ارتباط موثر و کار بر روی پروژه های متعدد با مهلت می باشند. آنها باید در طیف وسیعی از برنامه های کاربردی گرافیکی، برخی از زبان های برنامه نویسی و کار راحتی در سیستم عامل های چندگانه کار کنند.


چشم انداز حرفه ای

BLS پیش بینی می کند که فرصت های شغلی برای توسعه دهندگان وب در سال های 2014 تا 2024 به میزان 27 درصد افزایش می یابد و تقریبا 39،500 شغل جدید را اضافه می کند. انتظار می رود که بسیاری از موقعیت ها برای پاسخگویی به تقاضا برای وب سایت های تجارت الکترونیک ایجاد شود و افرادی که در چندین برنامه چند رسانه ای با زبان شناسی آشنا هستند و زبان های برنامه نویسی ممکن است در بازار کار مزیت داشته باشند.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی