آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

متن باز در توسعه وب چیست؟

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ


هدف اصلی این مقاله این است که مردم را در مورد آخرین ابزارهای منبع باز که امروز محبوب هستند آگاه سازند. مقاله، توسعهدهندگان وب را که از ابزارهای منبع باز استفاده می کنند، علاقه مند خواهند کرد.


از هزاران ابزار منبع باز، ما تلاش کردیم بهترین در میان آنها را فهرست کنیم. به راحتی می توان این لیست را به دست آورد، به خصوص به این دلیل که افراد مختلف علاقه مند به شخصیت های مختلف هستند.

توسعه نرم افزار منبع باز فرایندی است که توسط نرم افزار منبع باز یا نرم افزار مشابه که کد منبع آن به صورت عمومی در دسترس است، توسط یک پروژۀ نرم افزاری منبع باز توسعه داده شده است. این محصولات نرم افزاری است که با کد منبع آن تحت مجوز منبع باز برای مطالعه، تغییر و بهبود طراحی آن در دسترس است. نمونه هایی از محصولات نرم افزاری محبوب منبع باز عبارتند از Mozilla Firefox، Google Chromium، Android، LibreOffice و پخش کننده رسانه VLC. توسعه نرم افزار منبع باز بخش بزرگی از ایجاد وب جهانگستائی است که ما آن را می دانیم، با تیم برنرز لی در ساختن کد HTML خود به عنوان پلت فرم اصلی که در حال حاضر اینترنت ساخته شده است، کمک می کند.

1. Node.js

Node.js یک runtime جاوااسکریپت است که بروی موتور جاوا اسکریپت V8 جاوا گوگل ساخته شده است. این یک محیط زمانبندی متقابل پلتفرم متفاوتی برای توسعه برنامههای کاربردی وب است. Node.js از یک رویداد منحصربفرد، غیر بلوک مدل I / O استفاده می کند که سریع تر و کارآمد تر می شود. رایان دال نویسنده اصلی Node.js است. انتشار اولیه آن در 27 مه 2009 بود.


2. AngularJS

AngularJS یک چارچوب جاوا اسکریپت برای برنامه های وب پویا است. برای برنامه های وب یک صفحه ای بهتر است. AngularJS از فیلترها و داده های مرتبط با ویژگی های HTML پشتیبانی می کند. این پشتیبانی از فرم ها، اعتبار سنجی فرم و دستکاری DOM دارد. این ابتدا توسط Google ایجاد شد و تحت مجوز MIT عرضه شد. توسعه یافته توسط Brat Tech LLC، گوگل و جامعه، انتشار اولیه آن در سال 2009 بود.


3. براکت

براکت یک ویرایشگر کد منبع محبوب برای HTML، CSS و جاوا اسکریپت است. این برنامه توسط Adobe ساخته شده و در HTML، CSS و JavaScript خود نوشته شده است. براکت باعث پیشرفت سریع تر می شود، زیرا پیش نمایش زنده از مرورگر خود را در ویرایشگر خود پشتیبانی می کند. ابتدا در تاریخ 4 نوامبر 2014 منتشر شد.


4. بوت استرپ

بوت استرپ یک ابزار رایگان و متن باز است که برای توسعه سریع طرح های ریسپانسیو شناخته شده است. این مجموعه مجموعه ای از کلاس ها و شبکه های خود، دکمه ها، فرم ها، ناوبری، ظروف، نمایش های رسانه ای و برنامه های جاوا اسکریپت است. بوت استرپ بیشترین پروژه ستاره دار در GitHub است


5. LESSLESS پیش پردازنده CSS است، بنابراین دارای نحو مشابهی با CSS است. LESS پشتیبانی از بسیاری از ویژگی های است که می تواند توسعه وب سایت شما را سرعت بخشید. این ویژگی هایی را فراهم می کند که متغیرها، مخلوط ها، توابع و بسیاری از تکنیک های دیگر را به شما اجازه می دهد که CSS را قابل نگهداری، تمیز و قابل تمدید بیشتر کنید. این توسط الکسیس سلیر توسعه یافته است.


7.++ Notepad 

 ++Notepad  یک منبع متن متن باز و کد منبع برای مایکروسافت ویندوز است. این ویرایش، ویرایش زبانه شده، نحوی برجسته سازی و تاشو کد برای بیش از 50 زبان برنامه نویسی، اسکریپت و نشانه گذاری فراهم می کند. ++Notepad دارای پشتیبانی بزرگ و پلاگین های جامعه است. همچنین از ضبط و پخش ماکرو، نشانه و PCRE (عبارات منظم سازگار با Perl) جستجو  جایگزینی پشتیبانی می کند.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی